Janni

Hvordan gik jeres fødsel?

3 indlæg i dette emne

Hej Alle sammen...

Jeg ville bare høre hvordan det gik med jeres fødsel.. Og hvordan har alle jeres babyer det nu.. Og trives det som de skal osv..

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej jeg endte med først at føde i november

Det tog 30 timer med veer hvert 4 min og smerter imellem os... Derudover lå han skævt og vejede 4360 g og var 59 cm lang.. Så efter 1,5 times pressveer blev han taget med sugekop og jeg fik en 3. Grads bristning!!!

Så hold da op en hård fødsel men han er bare så dejlig og fin :)

Det ska lige sige at jeg selv kun er 162 høj og spinkel af bygning.. Så sys det er så vildt at min lange dreng har ku være i min mave....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg endte med først at føde i november

Det tog 30 timer med veer hvert 4 min og smerter imellem os... Derudover lå han skævt og vejede 4360 g og var 59 cm lang.. Så efter 1,5 times pressveer blev han taget med sugekop og jeg fik en 3. Grads bristning!!!

Så hold da op en hård fødsel men han er bare så dejlig og fin :)

Det ska lige sige at jeg selv kun er 162 høj og spinkel af bygning.. Så sys det er så vildt at min lange dreng har ku være i min mave....

Hold da op.. Det må jeg nok sige... Det var da længe det varet.. Men det er godt at han er så dejlig og fin..

Ja det er ikke det jeg kan sige at jeg har haft det hårdt som dig..

Jeg fødte os i november.

Fredag den 4 november om aften havde jeg ret ondt og blev nød til at tage på fødemodtagelsen for at blive tjekket, og der havde jeg åbnet mig 3 cm, tog derefter hjem til min svigerfamilie for at kunne få tiden til at gå.. Men den aften skete der ikke noget..

Lørdag den 5 november Havde jeg ret ondt og følte jeg havde veer men var ikke helt sikker så fa kl var 19 tog vi igen på fødemodtagelsen og der havde jeg åbnet mig 4-5 cm, men der skete ikke så meget.

Så fik tiden til at gå med nogen små veer.. Og jordmoderen sagde der ikke skete noget forløbig.. Begyndte så at få lidt kraftig veer, så fik et tilbud om at komme over på fødegangen og få lattergas.. Og da jeg kom der over var kl 22 ca.. Så hørte jeg lige pludseligmin svigermor sagde at nu tror jeg vandet var gået og der var kl 23:30 ca.. Og derefter var hun ude da kl var 23:46 en lille velskabt pige på 3362 gram. Så det var noget af en helt anden fødsel end din..

Hvornår blev din født.. og trives han godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER