somummy

Testhold uge 49

77 indlæg i dette emne

Ja, selvom det ikke går helt fantastisk herhjemme, skal der sgu testes alligevel. Håbet lever :) Kunne ikke finde teshold for uge 49, så her er den

Mål for denne gruppe: at opnå den første testgruppe på BK, hvor ALLE testere står med positive tests i sluningen af ugen

:gravid = gravid

:numse = mens

:prik = negativ test, men ingen mens

Mandag 5. December

Majkat :numse

Jane Doe :gravid

Tirsdag 6. December

Onsdag 7. December

Torsdag 8. December

somummy :gravid

tazdiginez :numse

Fredag 9. December

Lørdag 10. December

Søndag 11. December

websie :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad, jeg tror bare jeg skulle gå i seng igen, har arbejdet vildt meget den sidste uge + om natten, JESUS!

Jo da, selvfølgelig mener jeg uge 49 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil godt på fredag d. 9..... håber ikk jeg får min mens....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

selvfølegelig gør du ikke det, det er jo en del af aftalen på det her testhold at man ikke får mens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er med på mandag den 5. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du også på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JUHUUUUUU så er der ikke længe til at vi skal teste piger :loveshower :loveshower

Jeg har ingen fornemmelse for noget som helst. Hvordan har I det?

Er der ikke flere derude som skal teste sammen med os?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør slet ikke spå hvad der sker denne gang. Forholder mig helt neutralt, med en lille smule overvægt til den positive side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg har en murren i underlivet og har kvalme.... og er stille og roligt begyndt at have ondt i brysterne....

Håber det er gode tegn....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen brystsmerter overhovedet. Men de sidste 3-4 dage har jeg kunne mærke at der var gang i ægløsningen + at der har været positiv ÆL-test. Ellers ingen symptomer overhovedet.

Men i morgen er der og også 1 hel uge til jeg skal teste, så der kan jo nå at ske meget :goodluck

Håber vi alle er er mødre til August/September næste år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der forresten slet ikke flere der skal teste sammen med os?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der forresten slet ikke flere der skal teste sammen med os?

Jeg har overvejet det rigtig meget, men er stadig lidt forbeholden efter en bio i sidste cyklus... Nej, ved du hvad! Sæt mig på mandag :) Godt nok vil jeg teste allerede lørdag i denne uge, men bliver den positiv, vil jeg ikke føle mig helt sikker, før der er gået et par dage mere. Desuden bliver alle i denne testgruppe jo gravide ikke? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo det vi gør Jane Doe :D

Sætter dig på til mandag om 2 :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det håber vi da at vi gør..... krydser fingre for at jeg har 2 streger.... har murren i underlivet, kvalme og mine bryster gør ondt....

Og det har jeg kun prøvet 1 gang før og det var da jeg ventede min datter....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen brystsmerter overhovedet. Men de sidste 3-4 dage har jeg kunne mærke at der var gang i ægløsningen + at der har været positiv ÆL-test. Ellers ingen symptomer overhovedet.

Men i morgen er der og også 1 hel uge til jeg skal teste, så der kan jo nå at ske meget :goodluck

Håber vi alle er er mødre til August/September næste år :)

Men hvis du har ægløsning nu, så er det da for tidligt at teste om en uge, Eller har du bare en meget kort cyklus? Normalvis siger man da at man skal teste 10-14 dage efter ÆL.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus er på 25-26 dage og testede positiv for ÆL for tre eller fire dage siden. Så om 1 uge får jeg mens hvis jeg da ikke er gravid :)Er det en kort cyklus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus er på 25-26 dage og testede positiv for ÆL for tre eller fire dage siden. Så om 1 uge får jeg mens hvis jeg da ikke er gravid :)Er det en kort cyklus?

Jeg læste det bare som om du havde kunne teste positiv i dag og de sidste 3 dage, så derfor kunne jeg ikke forstå det. Men udover det, så er 25-26 dage vist heller ikke så lang en cyklus.

og selvfølgelig får du ikke mens :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan intet mærke til hverken graviditet eller mens. Jeg skal til julefrokost på fredag og overvejer seriøst at melde afbud. Har også overvejet at teste fredag morgen, men:

- Hvis den er positiv, kan jeg ikke drikke og så aner kollegerne uråd med det samme

- Hvis den er negativ tænker jeg på at det måske bare er for tidligt at teste og derfor drikker jeg heller ikke

Æv bæv... kom nu II :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste det bare som om du havde kunne teste positiv i dag og de sidste 3 dage, så derfor kunne jeg ikke forstå det. Men udover det, så er 25-26 dage vist heller ikke så lang en cyklus.

og selvfølgelig får du ikke mens :goodluck

Okay, jeg troede faktisk at gennemsnittet var 28 dage og at den derfor kun var lidt under det, og ret normal? :huh Hvornår er en cyklus så kort? Allerede hvis den kun er 27 dage? Er meget forvirret nu :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, jeg troede faktisk at gennemsnittet var 28 dage og at den derfor kun var lidt under det, og ret normal? :huh Hvornår er en cyklus så kort? Allerede hvis den kun er 27 dage? Er meget forvirret nu :lol

Jeg tror ikke at der er nogle regler for hvornår en cyklus er kort, under normal eller gennemsnitlig :-) Jeg synes bare den virker kort i forhold til gennemsnittet, men det er nok forskelligt hvordan man tolker det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i må godt slette mig fra d. 9....

Har fået min mens idag... øv også men vi prøver bare igen....

fortsat held og lykke til alle jer andre....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeeej.....det er jeg ked af at høre. Op på manden igen som man siger :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gør jeg også.... (når min mens er slut.....)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER