Æblekinder

Positive tests...MEN....

8 indlæg i dette emne

Hej piger..

Håber i vil hjælpe mig, komme med erfaringer eller blot jeres bud på det hele..Det bliver nok lidt rodet, men håber jeg får det skrevet så i kan forstå mig, bare nogenlunde..

Jeg har testet POSITIVT- på hele 5 tests...

MEN... jeg testede første gang 2+6, så 3+0 og så 3+1.. Det vil sige det er MEGET tidligt..

OG testene er først blevet positive EFTER tiden er overskredet, dvs. efter 5 min som står på pakningerne...

Og jeg står ærlig talt og er skrupforvirret..

For test-stregen er ganske fin lyserød, klarer strakt arm og det hele...Meget mere tydelig end min andre teste ved mine forrige graviditeter..Men for pokker, de bliver først positive efter max-tiden...Hvordan skal jeg lige tolke det?

Prøver lige at smide billeder ind af 2 af testene...Er ny herinde, så skal lige se om jeg kan finde ud af det...

Hvad vil i tro piger?

Og ja ved godt jeg skal have en uges tålmodighed mere..haha, det er bare SÅÅ svært...

Jeg har enormt meget kvalme om aftenen, vildt ømme bryster...Og jeg beklager kvaliteten på billederne, de er langt mere klare og tydelige i virkeligheden- det er en lidt gammel tlf- der har taget dem..

post-4091-096516100 1321814472_thumb.jpg

post-4091-093477600 1321814486_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som du selv siger er det stadig meget tidligt og hvis man skal følge anvisningerne på pakken, så gælder de positive svar jo desværre ikke. Jeg ville teste igen om 1 uges tid og se hvordan det ser ud, hvis jeg var dig. MEN ville også have svært ved at lade være med at teste dagligt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som du selv siger er det stadig meget tidligt og hvis man skal følge anvisningerne på pakken, så gælder de positive svar jo desværre ikke. Jeg ville teste igen om 1 uges tid og se hvordan det ser ud, hvis jeg var dig. MEN ville også have svært ved at lade være med at teste dagligt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar, SoMummy.... Ja det er simpelthen så svært, jeg har allerede testet 5 gange på 2 dage,....Men vil virkelig prøve at lade være...Må vente til lørdag hvor jeg vil være 4+0...Puha 6 dage er længe endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig længe. Prøv at bruge energien på noget andet. Har I ikke noget der skal ordnes inden vinteren for alvor sætter ind, som du kan bruge tid på? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også testet som dig med Valmed og der fik jeg mens som jeg skulle prøv lige med et andet mærke. Ikke for at skabe dårlig stemning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også prøve med et andet mærke.

Jeg testede dog positivt 3+3 med en almindelig strimmeltest, så det kan jo lade sig gøre at teste positivt tidligt... Men hvis ikke de kommer indenfor de 5 min, så kan det desværre bare være "snyd"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv 3+4, med valmed tests og hun bliver 2 år d. 30 november ;) Prøv med et andet mærke, så er du mere sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER