Guest Diden

Ferskens babyhule

96 indlæg i dette emne

20+0

HALVVEJS! :loveshower

post-2460-091655400 1332354992_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er så fiiiiiin :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

25+5

Ja så er der et fast billede mere i collagen :D Mine omgivelser synes ikke jeg er særlig stor og synes jeg heller ikke selv.. Men det gør heller ikke så meget så længe hun vokser derinde som hun skal :) Så kan jeg godt leve med ikke at være en flodhest :whistling Men det kan nå at ske endnu!

post-2460-082095100 1332355345_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er så fiiiiiin :glad

Taaark :D Det mest fascinerende er nok min navle der snart buler helt ud.. Det er VILDT underligt :D hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25+5

Ja så er der et fast billede mere i collagen :D Mine omgivelser synes ikke jeg er særlig stor og synes jeg heller ikke selv.. Men det gør heller ikke så meget så længe hun vokser derinde som hun skal :) Så kan jeg godt leve med ikke at være en flodhest :whistling Men det kan nå at ske endnu!

post-2460-082095100 1332355345_thumb.jpg

Den strutter flot den mavse!! og det går bare så stærkt :blink

Jeg syntes mavsen har en ok størrelse og lige pludseligt popper den bare og så har man badebolds-mave :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den strutter flot den mavse!! og det går bare så stærkt :blink

Jeg syntes mavsen har en ok størrelse og lige pludseligt popper den bare og så har man badebolds-mave :D

Det går nemlig super stærkt! Der er kun 2 mdr til at jeg går på barsel og 3 mdr til termin..! Det er så dejligt :D

Jeg synes nu også den er ok stor :) Og jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg ender med at ligne en der har slugt en badebold :D hah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig fin mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin mave, der er virkelig sket meget på det sidste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fin mave :)

Fin mave, der er virkelig sket meget på det sidste :)

Tusinde tak begge to :) Og ja det må man sige!

Fik en ordentligt kompliment fra en gammel efterskole kamerat i går at jeg kun var tyk på maven og at jeg var rigtig flot gravid.. Mind you hun var ved at være godt stiv, men synes stadig det var rigtig sødt :D Ved ikke helt om jeg er enig, men jeg er da ikke så oppustet som man kunne have været..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh, du ser GODT ud! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh, du ser GODT ud! :7himmel

Arh tusind tak! :loveshower hvor er du sød! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååååååååååååå, fin babyhule. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååååååååååååå, fin babyhule. :loveshower

TAAAAAAARK :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den stor og fin :loveshower Den ser bare MEGET større ud end min, selvom jeg "kun" er en uge bagved dig.. <_< Vil også have en kæmpe fin mave :loveshower Er lidt misundelig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den stor og fin :loveshower Den ser bare MEGET større ud end min, selvom jeg "kun" er en uge bagved dig.. <_< Vil også have en kæmpe fin mave :loveshower Er lidt misundelig :whistling

Og min er vist ikke engang særlig stor.. I forhold til hvad alle andre siger om den :P men nu høre jeg lige JM's dom tirsdag ^^

MEN jeg er helt sikker på at din mave nok skal nå at blive så stor at den både er i vejen og du bliver en smule træt af den :P hihi ^^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+0

post-2460-063561100 1334389419_thumb.jpg - Den er ved at være stoooor! Det pæne modersmærke jeg havde ved siden af min navle er kravlet længere op på maven og er spændt helt ud :P heh! Og så synes jeg enlig at den der brune streg nogle får er jeg begyndt at få... bare over navlen :prik

post-2460-084600200 1334389477_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og min er vist ikke engang særlig stor.. I forhold til hvad alle andre siger om den :P men nu høre jeg lige JM's dom tirsdag ^^

MEN jeg er helt sikker på at din mave nok skal nå at blive så stor at den både er i vejen og du bliver en smule træt af den :P hihi ^^

Synes allerede den er i vejen og er besværet af den allerede :badgirl

Men jeg kan også stadigvæk passe mit tøj fra før jeg blev gravid (Undetaget cowboybukser selvfølgelig). Jeg har også lagt i den lave ende i forhold til vægtøgning, så jeg har kun taget det på som sygeplejersken, jordemoderen og lægen mener jeg behøver.

Men du har godt nok en rigtig flot rund mave :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes allerede den er i vejen og er besværet af den allerede :badgirl

Men jeg kan også stadigvæk passe mit tøj fra før jeg blev gravid (Undetaget cowboybukser selvfølgelig). Jeg har også lagt i den lave ende i forhold til vægtøgning, så jeg har kun taget det på som sygeplejersken, jordemoderen og lægen mener jeg behøver.

Men du har godt nok en rigtig flot rund mave :loveshower

Samme her, kan stadigvæk passe toppe fra før graviditeten... Men det er altså også de lange af slagsen.. Er lidt raj for om de bliver ødelagt og strukket ud af at jeg går i dem nu, men ja.. så må det være sådan :)

Ellers tusind tak! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31+0

Det er jo helt vildt den forskel der er efterhånden fra start til nu :P UHA!

post-2460-012043900 1335435201_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33+0

Så er der billeder fra 33+0 :) der er begyndt at komme lidt tydeligere strækmærker også på siden af maven. Men det er værst lige omkring navlen (pt)

post-2460-017536800 1336297177_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER