Guest Diden

Ferskens babyhule

96 indlæg i dette emne

Så fik jeg også oprettet min egen mavebillede tråd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

5+2

Det allerførste mavebillede fra 5+2. Mere til brug for sammenligning senere hen :)

post-2460-082193400 1321784157_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6+3

Og mavebillede fra 6+3 (med sammenligning fra det første billede). Der er ikke umiddelbart sket noget der.. Men det kommer nok :loveshower

post-2460-007225800 1321973239_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8+0

Efter at have snakket om i nogle dage at min mave da godt nok var begyndt at vokse tog jeg mig sammen og fik taget et mavebillede.. Og enten er jeg mega oppustet, eller også er fersken begyndt at titte frem! :biglove

post-2460-087868700 1321973336_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8+3

Maven er stadig enten lettere oppustet eller fersken-mærket, så det er jo kun dejligt :loveshower

post-2460-023001200 1321973527_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt godt at man kan begynde at ane en fersken bule... Bare vent lige pludselig går det lynhurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9+3

Ja i dag kan jeg ikke helt overskue om der er sket noget eller ej.. Jeg er nede på 72 kg igen efter at næsten ha været oppe på de 74, men jeg har heller ikke spist søde sager i samme omfang som før de sidste 2 uger godt og vel efter den kvalme periode jeg sidder i.. Men her er billederne anyways :D

post-2460-028421900 1321973805_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt godt at man kan begynde at ane en fersken bule... Bare vent lige pludselig går det lynhurtigt

Hihi glæder mig også helt vildt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10+0

Nu begynder jeg at køre sammenligninger fra ugen før, i stedet for den første uge..

Der er ikke megen forskel, bortset fra at jeg synes min hofte (der har været meget tydelig i starten) forsvinder mere og mere ind i maven :whistling

Hvad synes i?

post-2460-037065700 1322462233_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der begynder da at ske lidt :yay

jeg kan SAGTENS se babyhulen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der begynder da at ske lidt :yay

jeg kan SAGTENS se babyhulen...

hehe :P og jeg kan sagtens mærke den! - puuha... Sover bedst hvis jeg holder en pude ind mod maven der støtter og varmer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den altså fin :loveshower

Selvom jeg kun er 9+0, kan jeg også "mærke" min mave.. Normalt elsker jeg når kæresten har en arm omkring mig - men hvis jeg sover på ryggen, og han ligger en arm henover min mave, så vågner jeg fordi vægten simpelthen føles ENORM!!! :rolleyes

Især om aften, synes jeg min mave er begyndt at "bule"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den altså fin :loveshower

Selvom jeg kun er 9+0, kan jeg også "mærke" min mave.. Normalt elsker jeg når kæresten har en arm omkring mig - men hvis jeg sover på ryggen, og han ligger en arm henover min mave, så vågner jeg fordi vægten simpelthen føles ENORM!!! :rolleyes

Især om aften, synes jeg min mave er begyndt at "bule"..

Ja om aftenen er slem! Min kan dog godt holde om min mave.. Han ska bare holde nallerne langt væk fra mine ømme :hophop huuuuha av

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11+0

Så tror jeg da lige på at der er sket noget.. Det er ikke så tydeligt på sammenligning billedet, men der er nogle andre billeder forfra og oppefra ;) så skal i se løjer!

post-2460-052736000 1323107137_thumb.jpg

post-2460-077834200 1323107302_thumb.jpg

post-2460-052248200 1323107325_thumb.jpg

Hvor blev mine fødder af?! De skal da ikke allerede være væk nu!

post-2460-013906300 1323107357_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow hvor er din mave da stor :)

Du er sikker på at der ikke er to? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ogsaa dig :D Hvor er den fin :loveshower

Det er altsaa vildt, at maverne vosker saa meget allerede, naar man taenker paa at nogle foerst kan vise mave i uge 20 :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow hvor er din mave da stor :)Du er sikker på at der ikke er to? ;)

*lettere panisk* JAERH!! ;) blev scannet for nogle uger siden og der var kun én.. Tror bare det er en basse.. :P Eller noget xD

Ogsaa dig :D Hvor er den fin :loveshower Det er altsaa vildt, at maverne vosker saa meget allerede, naar man taenker paa at nogle foerst kan vise mave i uge 20 :rolleyes

Det er lidt vildt ja :) hehe men også dejligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det altså bare en fin mave!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det altså bare en fin mave!! :loveshower

Ihh tusind tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Må jeg spørge om jer der får mave så tidligt, også tager på?

Ved mig kan man INTET se - jeg kan dog mærke at jeg er blevet mere "hård" lige over min hoohaa.. :whistling Men ellers er der intet at bemærke faktisk :(

Men har også tabt mig over 2,5 kg siden jeg blev gravid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin mave Ditte :loveshower

Tusind tak skal du have :D

Må jeg spørge om jer der får mave så tidligt, også tager på?

Ved mig kan man INTET se - jeg kan dog mærke at jeg er blevet mere "hård" lige over min hoohaa.. :whistling Men ellers er der intet at bemærke faktisk :(

Men har også tabt mig over 2,5 kg siden jeg blev gravid..

Altså jeg har ikke taget synderligt på (endnu) men jeg spiser også meget mindre usundt end hvad jeg gjorde inden. Så jeg tror det går op i sidste ende (indtil videre).

Så vidt jeg har læst er det ikke så sundt at tabe sig (med vilje) under sin graviditet da der bliver udskilt nogle stoffer i kroppen når man taber sig som er usundt for babyen...

Selvfølgelig ligger man og kaster op hver/hver anden dag er det klart man taber sig, eller at det udlignes i sidste ende efter de første 12 uger, og så kan man jo ikke gøre meget ved det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige starte med at undskylde! Havde en 10 timers vagt Lørdag så fik aldrig taget billeder af babyhulen der, og heller ikke rigtig de sidste 2 dage, så tror først der bliver taget for 13+0 igen.. Så i må tænke jer til forandringen i denne uge

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer der ikke snart nye billeder op af hulen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER