Bed

Sut

14 indlæg i dette emne

Tænker om der er nogen af jeres små pus som ikke vil ha sin sut??? Her har A. Brugt fra han var ca 7 dage, men nu vil han overhovedet ikke ha den. Vi bruger mam str 0-2 mdr og nogen gange str 0/6 mdr.. ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kristine vil absolut ikke have sut :o Vi har fået hende til at beholde den i munden i to minutter tre gange (hun er 12 uger + 2 dage gammel idag). Suttekluden derimod vil hun rigtig gerne have :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh den sut... Jeg troede at det var det mest naturlige i verden for en baby at bruge sut. Men nej...

Herhjemme har det krævet rigtig meget at lære ham at bruge sut. I lang tid måtte jeg køre en stofble gennem sutten, så det var nemmere for ham at holde den i munden.

Men her i løbet af den sidste uges tid har han faktisk lært at bruge den. Han suger den til sig med det samme og jeg behøver ikke at holde ved. Han er 15 uger nu.

Han vil dog stadig kun have den, når han skal sove (i sengen, barnevognen el. autostolen). Men det gør jo heller ikke noget :)

Så hvis du meget gerne vil have at han skal bruge sut, så ville jeg bare være stædig og blive ved og ved... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender alt for godt til dit problem

Min lille dreng villle ikke tage nogen som helst sut de første 4 uger, jeg havde prøvet alle slags! TROEDE jeg... men en af mine veninder som har boet i USA, hun anbefalede en sut som hun havde brugt da hun fødte USA.

Det er en lille lys grøn silikone sut uden nogen som helst farlige stoffer i overhoved, hvor der er vedhæftet et lille plýsdyr i den ene ende, så sutten ikke falder ud, og babyen kan selv holde den temmelig hurtigt. Hun fik den på det hospital hun fødte hos i New York, og næsten alle hospitaler skulle bruge den i USA, fordi næsten alle børn tager den. og JAAAAAAA!!!! det passer! min lille guldklump tog den også, lige med det samme, det var helt utroligt!!! jeg var lige ved at græde, af glæde! man kan få den med forskellig plysdyr, jeg havde den med en lille abe og en lyseblå pony, men man kan få den med andre dyr også... den Hedder WubbaNub sut, og kan købes i en del butikker i KBH ved jeg og ellers mener jeg den kan købes på nettet. har set den på www.atlanticbabygroup.com det er er dansk site der har dem :-)

Det er jo hver at prøve om det måske også skulle hjælpe din lille guldklump!

Held og Lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej de er Jo lige frem søde, er bestilt så må vi håbe han kan li den.. Men det kan da godt blive lidt dyrt tænker jeg ;0/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens vaske sutten i vaskemaskinen og dyppe sutte hoved i kogende vand, så holder den længe :-) held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, det kan kaldes for hurtig fragt, bestilte sutten i går kl 17,30 ca og har fået den i dag... Super sød og Albert synes det er sjov og ligge med.. Han har ikke helt fundet ud af hvordan skal sutte på den, men måske det kommer, efter et par forsøg ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vildt!!!! det var sku hurtigt! super! du kan sætte din finger ind i "sutte hoved's hul i midten" og derefter sætte sutten ind i Alberts mund, så kan du stimulere ham med din finger til at "fange" sutten, det virkede her :-) håber også det vil virke hos jer! hvad for en købte du? her har vi både abe, elefant og hundehvalp :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte aben, men hvis den virker, skal han hel klart ha elefanten, giraffen og hunden ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den også...den med elefanten...den har dog ikke været den store succes desværre...men vi tror også vi har ødelagt Samuels lyst til sut fordivi tvang den i munden på ham da han var ked af det...vi bruger den dog stadig lidt men han sutter ikke særlig meget på sutten...ligeså meget på elefanten...og den får ham ikke til ro hvis han er ked... jaja...vi har vist lidt givet op med det sutteshow

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn var 7 mdr da han begyndte at bruge sut. Lige pludselig ville han gerne bruge den og kunne derefter slet ikke sove uden! Så mit råd er at blive ved med at prøve! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit råd er også at man ikke skal give op. Theo er først blevet rigtig glad for sutten i en alder af 16 uger. Jeg er bare blevet ved og ved med at give ham den.

Min SP siger at så længe de bliver ammet, så har de ikke det store suttebehov ud over. Derfor er det ofte noget der kommer senere.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert synes sutten/ bamsen er hyggelig og ligge med, han sutter nogen gange..

Storebror begyndte først at bruge sut da han kom i dagpleje som 11 mdr..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kæmper stadigvæk med sutten... eller med Kristine :prik

Vi har prøvet alle mulige sutter, også Wubba Nub sutten. Hun vil ikke have nogen af dem. Wubba Nub sutten er kun brugbar, fordi man kan sutte på plysdyret :P

Idag har jeg igen fundet en sut, som vi ikke havde prøvet endnu, men den er heller ingen succes, så vi leder videre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER