Mettemor

'''''''Testhold uge 50'''''''''''

108 indlæg i dette emne

Så kom mens her til morgen - så jeg er officielt heller ikke gravid denne gang :gal

Held og lykke til dig Mettemor :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom mens her til morgen - så jeg er officielt heller ikke gravid denne gang :gal

Held og lykke til dig Mettemor :bd

Øv bøv. <_< Håber det lykkes for jer i næste cyklus. :kram

Mange tak skal du have. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuuuuuuhhhuuuuuu jeg har en SKYGGESTREG! that's good news right??!!.. sådan en meget smal lige lyserød streg som sidder på det helt rigtige sted!.. hvis jeg er gravid er jeg 5+0 uger i dag, og hvis min ægløsning lå, hvor jeg tror den gjorde, så er det 16 dage siden, og det er vel ok først at teste positiv her omkring??.. iiih jeg er SÅ spændt.. det var ikke morgenurin, men eftermiddagslursurin,,, haha.. så den er sikkert ikke så kraftig som den kunne have været...

tester om et par dage igen, og så må vi baaare håbe på at den er mere tydelig!! :jul12: tænk hvis den er der!!

PS. hvor er jeg bare super glad for at have det her forum! jeg glædede mig helt vildt til at fortælle det herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuuuuuuhhhuuuuuu jeg har en SKYGGESTREG! that's good news right??!!.. sådan en meget smal lige lyserød streg som sidder på det helt rigtige sted!.. hvis jeg er gravid er jeg 5+0 uger i dag, og hvis min ægløsning lå, hvor jeg tror den gjorde, så er det 16 dage siden, og det er vel ok først at teste positiv her omkring??.. iiih jeg er SÅ spændt.. det var ikke morgenurin, men eftermiddagslursurin,,, haha.. så den er sikkert ikke så kraftig som den kunne have været...

tester om et par dage igen, og så må vi baaare håbe på at den er mere tydelig!! :jul12: tænk hvis den er der!!

PS. hvor er jeg bare super glad for at have det her forum! jeg glædede mig helt vildt til at fortælle det herinde

Ej, hvor er det spændende!!! Jeg krydser fingre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuuuuuuhhhuuuuuu jeg har en SKYGGESTREG! that's good news right??!!.. sådan en meget smal lige lyserød streg som sidder på det helt rigtige sted!.. hvis jeg er gravid er jeg 5+0 uger i dag, og hvis min ægløsning lå, hvor jeg tror den gjorde, så er det 16 dage siden, og det er vel ok først at teste positiv her omkring??.. iiih jeg er SÅ spændt.. det var ikke morgenurin, men eftermiddagslursurin,,, haha.. så den er sikkert ikke så kraftig som den kunne have været...

tester om et par dage igen, og så må vi baaare håbe på at den er mere tydelig!! :jul12: tænk hvis den er der!!

PS. hvor er jeg bare super glad for at have det her forum! jeg glædede mig helt vildt til at fortælle det herinde

Masser af :bd - håber det bliver en helt rigtig streg hurtig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuuuuuuhhhuuuuuu jeg har en SKYGGESTREG! that's good news right??!!.. sådan en meget smal lige lyserød streg som sidder på det helt rigtige sted!.. hvis jeg er gravid er jeg 5+0 uger i dag, og hvis min ægløsning lå, hvor jeg tror den gjorde, så er det 16 dage siden, og det er vel ok først at teste positiv her omkring??.. iiih jeg er SÅ spændt.. det var ikke morgenurin, men eftermiddagslursurin,,, haha.. så den er sikkert ikke så kraftig som den kunne have været...

tester om et par dage igen, og så må vi baaare håbe på at den er mere tydelig!! :jul12: tænk hvis den er der!!

PS. hvor er jeg bare super glad for at have det her forum! jeg glædede mig helt vildt til at fortælle det herinde

uuh hvor spændende. :loveshower Håber den udvikler sig. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuuuuuuhhhuuuuuu jeg har en SKYGGESTREG! that's good news right??!!.. sådan en meget smal lige lyserød streg som sidder på det helt rigtige sted!.. hvis jeg er gravid er jeg 5+0 uger i dag, og hvis min ægløsning lå, hvor jeg tror den gjorde, så er det 16 dage siden, og det er vel ok først at teste positiv her omkring??.. iiih jeg er SÅ spændt.. det var ikke morgenurin, men eftermiddagslursurin,,, haha.. så den er sikkert ikke så kraftig som den kunne have været...

tester om et par dage igen, og så må vi baaare håbe på at den er mere tydelig!! :jul12: tænk hvis den er der!!

PS. hvor er jeg bare super glad for at have det her forum! jeg glædede mig helt vildt til at fortælle det herinde

Jeps, thats good news :rolleyes

Og når det var eftermiddagsurin tænker jeg at den da kun kan blive tydligere!!!

Håber og krydser fingre for dig :goodluck

Du tar en test imorgen tidlig, gør du ikke? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuuuuuuhhhuuuuuu jeg har en SKYGGESTREG! that's good news right??!!.. sådan en meget smal lige lyserød streg som sidder på det helt rigtige sted!.. hvis jeg er gravid er jeg 5+0 uger i dag, og hvis min ægløsning lå, hvor jeg tror den gjorde, så er det 16 dage siden, og det er vel ok først at teste positiv her omkring??.. iiih jeg er SÅ spændt.. det var ikke morgenurin, men eftermiddagslursurin,,, haha.. så den er sikkert ikke så kraftig som den kunne have været...

tester om et par dage igen, og så må vi baaare håbe på at den er mere tydelig!! :jul12: tænk hvis den er der!!

PS. hvor er jeg bare super glad for at have det her forum! jeg glædede mig helt vildt til at fortælle det herinde

Håber testen udvikler sig :goodluck Vil lige sige, at hvis du havde ÆL for 16 dage siden, så giver det okay mening, at du først kan teste positiv nu- så er du jo "kun" 4+0/4+2 :) Dagen for ÆL starter uge 2+0 ;) Så har ægget jo netop sat sig fast i sidste uge, hvor du forventede mens :)

:goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :bd :goodluck :bd :goodluck :bd :goodluck :bd :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber testen udvikler sig :goodluck Vil lige sige, at hvis du havde ÆL for 16 dage siden, så giver det okay mening, at du først kan teste positiv nu- så er du jo "kun" 4+0/4+2 :) Dagen for ÆL starter uge 2+0 ;) Så har ægget jo netop sat sig fast i sidste uge, hvor du forventede mens :)

:goodluck :bd

nå jeg troede bare at man skulle tælle fra første mens-dag?.. eller laver man det om hvis man ved hvornår ens ægløsning er?.. jamen så er jeg jo slet ikke så langt som jeg troede,

tester i morgen tidlig og så må vi se om der ikke kommer en fin streg! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå jeg troede bare at man skulle tælle fra første mens-dag?.. eller laver man det om hvis man ved hvornår ens ægløsning er?.. jamen så er jeg jo slet ikke så langt som jeg troede,

tester i morgen tidlig og så må vi se om der ikke kommer en fin streg! :D

Det er en videnskab at blive gravid - og at være gravid - og at blive mor :D

Ved en cyklus på 28 dage kan du tælle fra første mens dag, også passer det med ÆL 14 dage efter (hvor man er 2+0) ;) Men i praksis siger de, at man altid tæller 2+0 fra den dag hvor man har ÆL :)På den måde så vil du altid være 4+0 2 uger efter ÆL - uanset om du har en cyklus på 28, 40 eller 52 dage :) Håber ikke du er blevet forvirret :whistling Eller spørger du altså bare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ooh, okay,, jamen det er jo bare dejligt at det er sådan, for så er jeg ikke så langsom til at producere HCG som jeg troede!

NY OPDATE: for jeg kunne jo ikke lade være med at teste i dag efter luren for nogle minutter siden, haha (er allerede blevet afhængig af den fine streg) og sørme om den ikke var dobbelt så tydeligt som i går!! yes yes yes jeg kan ikke tro det..! den er stadigvæk svag, men bare det at den kom inden for 1 minut og er mere tydelig synes jeg taler for sig selv!!..

tør næsten ikke tro på det?!... er det virkelig en :loveshower til mig?!.. tager en til i morgen tidlig og så køber jeg nok nogle flere.. haha.. ej hvor er det vildt, det var ligesom om, jamen selvfølgelig er jeg gravid, og alligevel er jeg mega overrasket!.. jubiiiiiiiiii :toot :toot :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke :loveshower

jaaa mit første tillykke!.. jeg er helt rundt på gulvet! :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke fru holden :loveshower Så kommer du vel i august-TG med mig og en masse andre? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke fru holden :glad og velkommen til august

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja i august kommer jeg :) men vil gerne lige vente til jeg har en klar og tydelig test, så kommer jeg springende derover :loveshower

august er bare en dejlig måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons Nej hvor dejligt. STORT tillykke med II :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:hurra Hvor skøøøønt. Stort tillykke. Venter lige med at sætte en :loveshower til du giver grønt lys.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:hurra Hvor skøøøønt. Stort tillykke. Venter lige med at sætte en :loveshower til du giver grønt lys.

super :) glæder mig så meget til at se en rigtig flot test om et par dage! håber alt går godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Fru Holden, hvor skønt for dig :loveshower

Velkommen til august-TG :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ooh, okay,, jamen det er jo bare dejligt at det er sådan, for så er jeg ikke så langsom til at producere HCG som jeg troede!

NY OPDATE: for jeg kunne jo ikke lade være med at teste i dag efter luren for nogle minutter siden, haha (er allerede blevet afhængig af den fine streg) og sørme om den ikke var dobbelt så tydeligt som i går!! yes yes yes jeg kan ikke tro det..! den er stadigvæk svag, men bare det at den kom inden for 1 minut og er mere tydelig synes jeg taler for sig selv!!..

tør næsten ikke tro på det?!... er det virkelig en :loveshower til mig?!.. tager en til i morgen tidlig og så køber jeg nok nogle flere.. haha.. ej hvor er det vildt, det var ligesom om, jamen selvfølgelig er jeg gravid, og alligevel er jeg mega overrasket!.. jubiiiiiiiiii :toot :toot :glad :glad

Tillykke :toot :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:hurra Hvor skøøøønt. Stort tillykke. Venter lige med at sætte en :loveshower til du giver grønt lys.

Jeg giver hermed grønt lys til en herlig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver hermed grønt lys til en herlig :loveshower

Dejligt :loveshower

Hvordan får man din fine ticker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :loveshower

Hvordan får man din fine ticker?

http://babystrology.com/tickers/ og der kopierer du bare koden til din signatur som du sikkert har gjort med din egen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER