DreamChild

Øv jeg bløder..

49 indlæg i dette emne

Jeg er 8+0 i dag og jeg begyndte at bløde i går, kunne lige pludselig mærke det begyndte at løbe ud af mig. Så jeg tog hjem fra arbejdet og ringede straks til min læge. men de vil ikke scanne mig før på mandag, da de ikke mener man kan stole på det de ser på skærmen. For selvom de så hjerteblink, så ville det ikke garantere eller betyde at jeg ikke var igang med at abortere.

Jeg blev trykhedsscannet i går morges før jeg overhovedet var begyndt at bløde og der var der hjerteblink, og det så fint ud. Så det er bare gået så stærkt dette her...

Ihh altså, er bar så træt af det hele. Nu har vi prøvet på at blive gravide i over 2 år, og troede lige det var lykkedes.

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men tak fordi du læste med :kram2 :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først et stort :kram håber virkelig ikke det er det der er ved at ske :( Det ville være forfærdeligt.. Kan det ikke være kontaktblødning fra skanningen? Håber det bedste. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det "bare" er en kontaktblødning, men jeg er meget øm i underlivet og jeg blødte som var det en normal menstruation i går, idag har der kun været lidt og det er brunt, men jeg er stadig rimelig øm, især i venstre side.

Så jeg ved ærligtalt ikke hvad jeg skal regne med. Men tror mere på at jeg har aborteret, især fordi der var lidt klumper og jeg er så øm som jeg er når jeg bevæger mig.

Tak for de dejlige :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det lyder ikke rart! Jeg håber på det bedste for dig! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige et kram herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man har menses-blod, er det sjældent et godt tegn..

Første gang jeg aborterede, begyndte jeg at bløde og blev scannet og så fint hjerteblink og troede virkelig på det.. Ugen efter, blev jeg scannet igen og alt var væk.

Jeg skriver det ikke for at gøre dig ked - men fordi jeg selv ved hvordan falske forhåbninger, når man bløder slår en helt ud - så det er en god ide at de venter med at scanne til mandag - for så kan de med større sikkerhed fortælle hvad der er sket.. Det en scanning ville vise nu, ville nemt være noget helt forkert desværre :(

Jeg håber på det bedste - at din scanning på mandag viser et fint lille væsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram håber det bedste for dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man har menses-blod, er det sjældent et godt tegn..

Første gang jeg aborterede, begyndte jeg at bløde og blev scannet og så fint hjerteblink og troede virkelig på det.. Ugen efter, blev jeg scannet igen og alt var væk.

Jeg skriver det ikke for at gøre dig ked - men fordi jeg selv ved hvordan falske forhåbninger, når man bløder slår en helt ud - så det er en god ide at de venter med at scanne til mandag - for så kan de med større sikkerhed fortælle hvad der er sket.. Det en scanning ville vise nu, ville nemt være noget helt forkert desværre :(

Jeg håber på det bedste - at din scanning på mandag viser et fint lille væsen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tusind tak for svar. Vi har også forberedt os på at jeg har aborteret, vi vil i hvert fald blive meget overrasket hvis der er noget levedygtigt derinde. Så du gør mig ikke ked af det, men fortæller bare hvad der er mest sandsynligt med disse omstændigheder og det er jeg glad for.

Vi har ikke lyst til at håbe på noget, for så at blive knust igen på mandag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres kram, de betyder utrolig meget :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tusind tak for svar. Vi har også forberedt os på at jeg har aborteret, vi vil i hvert fald blive meget overrasket hvis der er noget levedygtigt derinde. Så du gør mig ikke ked af det, men fortæller bare hvad der er mest sandsynligt med disse omstændigheder og det er jeg glad for.

Vi har ikke lyst til at håbe på noget, for så at blive knust igen på mandag :(

Det er pi*** svært at komme igennem.. Det "gode" ved det, er at mange bliver gravide lynhurtigt efter en abort - flere herinde når ikke engang at få menses igen.. Det rigtig gode, som min læge fortalte mig - var at kroppen er "klar" til en graviditet, så chancen for IKKE at abortere gangen efter, er utrolig lille..

Så hvis det er en abort, så ser fremtiden lys ud - Men tro mig.. jeg har været igennem flere aborter, og kender frygten - uvisheden, håbet.. Selvom man ikke VIL håbe, så gør man det, for man har jo set det lille liv og man vil bare have det bliver derinde.. man vil jo bare passe på det lille væsen og se det vokse :(

Håber virkelig på det bedste for jer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var igennem en SA i slutningen af august :( så ved hvordan du har det :kram2 jeg var dog så heldig at stå med en positiv g-test mindre end en måned efter og spiren hænger stadig ved... Det er hammer hårdt at komme igennem :( tag den tid du har brug for at komme oven på igen - tag nogle sygedage i næste uge, hvis du har behov for det :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var igennem en SA i slutningen af august :( så ved hvordan du har det :kram2 jeg var dog så heldig at stå med en positiv g-test mindre end en måned efter og spiren hænger stadig ved... Det er hammer hårdt at komme igennem :( tag den tid du har brug for at komme oven på igen - tag nogle sygedage i næste uge, hvis du har behov for det :kram2 :kram2

Jeg tog også en del sygedage..

Og hvis ikke lægen i næste graviditet vil henvise dig til en tryghedsscanning, så betal dig fra det.

Jeg bad om blodprøver, for at måle HcG.. Det gør jo ikke at fostret hænger bedre ved - men det har gjort at jeg denne gang er sikker på det udvikler sig helt som det skal :)

Så på trods af flere aborter, er jeg overhovedet ikke bange for at miste.. :) Selvom jeg udemærket godt ved der er en risiko, føler jeg bare jeg har noget konkret at læne mig op af :)

Scanningsklinikken laver scanninger for 300 kr, og de var SÅ søde. Hun kiggede efter alle mulige tegn på abort, og alt så bare perfekt ud - det giver en dejlig tryghed. Måske falsk tryghed, men det er rart at kunne nyde at være gravid denne gang :)

Jeg håber virkelig du ikke mister - nogen får bare uforklarlige blødninger.. Men håb på det bedste, men vær forberedt på det værste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg sender tanker din vej og håber på det bedste! Stort kram!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på det bedste!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var igennem en SA i slutningen af august :( så ved hvordan du har det :kram2 jeg var dog så heldig at stå med en positiv g-test mindre end en måned efter og spiren hænger stadig ved... Det er hammer hårdt at komme igennem :( tag den tid du har brug for at komme oven på igen - tag nogle sygedage i næste uge, hvis du har behov for det :kram2 :kram2

bearhug.gif Jeg mistede også i august og kunne, ligesom ovenstående, stå med en positiv test en lille måned senere.. Så chancerne er store for at i hurtig bliver gravide igen.. Jeg håber alt går godt for dig og at du hurtigt kommer over dette...icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre og håber på det bedste! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv øv hvor synd! krydser fingre og sender stort kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor er det træls! :( håber på det bedste!!

Hvis du har smerter samtidig med blødningen kan det være alvorligt og så SKAL de tage imod dig (det står op til flere steder, bla. I den bog lægen selv udlevere!)

Ring til din Jm hvis de stadig nægter at tage dig ind!!

Held og lykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For at give dig lidt håb, hvis det viser sig at du har aborteret, så mistede jeg sidst i august (som et par andre herinde), min var en missed abortion, så jeg fik foretaget en udskrabning. Derefter blev vi rådet til at undgå ubeskyttet sex indtil jeg havde haft min første "almindelige" mens efter udskrabningen - det fulgte vi. Og vi blev gravide i den cyklus, så på 2 måneders dagen for MA'ens start stod jeg med en ny positiv test :) Når det så er sagt, så er der alligevel mange følelser forbundet, og vi knyttet os rigtig hurtigt til graviditeten og danner billeder i hovedet om fremtiden. Derfor er et tab afsindig hårdt - og du skal virkelig sørge for at passe på dig selv, så du kan komme ordentlig ovenpå igen. Tag den tid det tager :)

Der er rigtig god opbakning at hente herinde - og der er mange som har stået i præcis dine sko. Håber det bedste :kram2 Kan godt forstå, at I vælger at tænke, at det er dejligt, hvis der er liv - som allerede sagt, så er det en hård proces.

Stort :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bløder du stadig, eller var det "kun" i går. Håber det bedste for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bløder du stadig, eller var det "kun" i går. Håber det bedste for jer.

Jeg blødte torsdag og fredag var det meget meget lidt og det var rødbrunt. I dag er det "kun" brunt på papiret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØØØVVV. :kram

Jeg tror desværre også, det værste er ved at ske.

Jeg har lige haft en tilbundbået graviditet. Kom til scanning og der var kun døde celler tilbage. Så fik jeg en medicinsk abort med hjem. Allerede mindre end to timer efter jeg lagde pillerne op, kom der en meget voldsom blødning, med klumper. Så at du siger, der er klumper med, lyder i mine ører ikke godt. Det er jeg virkelig ked af at høre. :kram

Jeg ved at andre hurtigt bliver gravide igen, så det håber jeg for dig.

Håber dog allermest, at vi alle tager fejl og at der er gode nyheder.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER