Myliona

Pludselig er det bare blevet SÅ virkeligt..

7 indlæg i dette emne

Efter min sidste blodprøve viste et højt HcG tal, og at jeg i dag så et fint hjerteblink og scanningsdamen sagde at alt så fint ud - hun tjekkede det hele igennem, og alt så fint ud..

Da vi havde været inde og blive scannet, var min kæreste lidt tavs bagefter.. Han synes det havde været så fed en oplevelse - og han sagde "Der er virkelig en baby derinde".. :7himmel

Så i aften er det lige gået op for mig, at jeg ikke bare er gravid.. :gravid

:kuller :kuller Jeg skal være mor :kuller :kuller

Er det gået op for jer andre, at I ikke bare er gravide, men at I skal være MOR? :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er begyndt at gå lidt op for mig :kuller Blandt andet, da jeg så det klip på youtube, som du viste, hvor Dumbo kravlede op til sin mor... Tænk at der er en dag er et lille væsen, der kommer til at kravle op til mig på den måde :o :loveshower

Tror dog først jeg fatter det HELT når jeg ser bebsen til scanning. Uh, jeg glæder mig :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er begyndt at gå lidt op for mig :kuller Blandt andet, da jeg så det klip på youtube, som du viste, hvor Dumbo kravlede op til sin mor... Tænk at der er en dag er et lille væsen, der kommer til at kravle op til mig på den måde :o :loveshower

Tror dog først jeg fatter det HELT når jeg ser bebsen til scanning. Uh, jeg glæder mig :kuller

Ja, det er bare et vidunderligt klip..

Jeg glæder mig så meget.. Bliver helt "panisk" ved tanken om hvor meget jeg efterhånden tror på det denne gang!!! Men alt tyder jo bare på det skal være NU.. :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så småt er det ved at gå op for mig at vi igen skal have en lille bebs i huset igen. Glæder mig så meget og kan slet ikke vente. Tænk at jeg kommer til at sige at jeg er mor til tre VILDT :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så småt er det ved at gå op for mig at vi igen skal have en lille bebs i huset igen. Glæder mig så meget og kan slet ikke vente. Tænk at jeg kommer til at sige at jeg er mor til tre VILDT :loveshower :loveshower

Lige mine ord :loveshower

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons

Hvor er det altså bare skønt at læse. Jeg er så glad på dine og kærestens vegne. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er slet ikke gået op for mig endnu..... Der er dage hvor jeg ikke engang er helt klar over at jeg ER mor :P Men jeg håber da det når at komme, så jeg ikke får et chok efter fødslen, når jeg får en rigtig baby op på maven.... Som sidst :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER