Æblekinder

Symptomer efter ægløsning

10 indlæg i dette emne

Hej piger..

Jeg er ny herinde på siden..

Vi herhjemme er igang med projekt baby- og jeg har lige haft min ægløsning- kan mærke den tydeligt pga. en underlivssygdom..

Men efter jeg har haft min æl, så har jeg haft enorm kvalme og mine bryster spænder/stikker og er generelt ømme...

Er disse symptomer nogle som kommer i forbindelse med æl eller er det måske bare enormt tidlige tegn?

Da jeg blev gravid med min søn havde jeg også enormt tidligt symptomer på graviditet..Har aldrig før prøvet at have sådanne symptomer i forbindelse med æl, så derfor spørger jeg nok lidt dumt...

Håber nogle kan hjælpe :)

Mvh. Æblekinder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er svært at komme med et helt klart svar, da alle kvinder er forskellige

Da jeg var gravid med min søn, havde jeg ikke symptomer overhovedet -kun udeblivende mens.

Nu prøver vi igen, og i sidste cyklus havde jeg kvalme optil forventet mens, men jeg var ikke gravid.

Jeg siger IKKE, at det ikke kan være tidlige tegn på graviditet, men jeg har erfaringer med at psyken kan spille en et puds, hvis man får overbevist sig selv om at der er gevinst. Jeg oplever også at gravitamin kan give kvalme, så den tager jeg sammen med aftensmaden.

Jeg håber ikke at det helt tog håbet fra dig og jeg krydser selvfølgelig fingre for at du snart står med to streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er svært at komme med et helt klart svar, da alle kvinder er forskellige

Da jeg var gravid med min søn, havde jeg ikke symptomer overhovedet -kun udeblivende mens.

Nu prøver vi igen, og i sidste cyklus havde jeg kvalme optil forventet mens, men jeg var ikke gravid.

Jeg siger IKKE, at det ikke kan være tidlige tegn på graviditet, men jeg har erfaringer med at psyken kan spille en et puds, hvis man får overbevist sig selv om at der er gevinst. Jeg oplever også at gravitamin kan give kvalme, så den tager jeg sammen med aftensmaden.

Jeg håber ikke at det helt tog håbet fra dig og jeg krydser selvfølgelig fingre for at du snart står med to streger :)

Det gjorde du skam ikke :)

Og mange tak for dit svar !

Har lige oplevet noget spøjst.. Var oppe og tisse- tørrer mig og der er lidt nyt og gammelt blod i noget slim..Kan ikke lade være med at tænke på om det evt. kan være pga. ægget har sat sig fast? Hører man ikke tit om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde du skam ikke :)

Og mange tak for dit svar !

Har lige oplevet noget spøjst.. Var oppe og tisse- tørrer mig og der er lidt nyt og gammelt blod i noget slim..Kan ikke lade være med at tænke på om det evt. kan være pga. ægget har sat sig fast? Hører man ikke tit om det?

Det kan det sagtens være. Jeg skrev godt nok, at jeg ikke havde nogen symptomer da jeg ventede min søn, men nu du nævner det, så havde jeg lidt brunt udflåd nogle dage inden forventet mens, og det antager jeg var da ægget satte sig fast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo i hvert fald noget af det som IKKE er symptomer.. For hvis ægget LIGE har sat sig fast, bør symptomerne jo først begynde nu ikke?

Jeg vil siger det er aaalt for svært at sætte sig til.. Det kan være det ene, men det kan bestemt også være det andet... Det eneste man kan gøre er at vente og se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo i hvert fald noget af det som IKKE er symptomer.. For hvis ægget LIGE har sat sig fast, bør symptomerne jo først begynde nu ikke?

Jeg vil siger det er aaalt for svært at sætte sig til.. Det kan være det ene, men det kan bestemt også være det andet... Det eneste man kan gøre er at vente og se :)

Det er jo også derfor jeg spørger omkring symptomer ved æl, og ikke nødvendigvis ved graviditet :)

For kan jo godt regne ud det ikke kan være både og :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige oplevet noget spøjst.. Var oppe og tisse- tørrer mig og der er lidt nyt og gammelt blod i noget slim..Kan ikke lade være med at tænke på om det evt. kan være pga. ægget har sat sig fast? Hører man ikke tit om det?

Jo, det hører man om :)

men der går ca en uge fra ÆL til at ægget sætter sig fast (det skal finde vej og dele sig inden), så har du lige haft ÆL er det ikke vældigt sandsynligt at ægget allerede sætter sig fast nu..

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det hører man om :)

men der går ca en uge fra ÆL til at ægget sætter sig fast (det skal finde vej og dele sig inden), så har du lige haft ÆL er det ikke vældigt sandsynligt at ægget allerede sætter sig fast nu..

:goodluck

Tak fordi i vil svare på mine nok lidt dumme spørgsmål :)

Det er ca 5-6 dage siden jeg havde æl...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sgi jeg hopper på et testhold :-) jeg har lige fået svar på at mine blodprøver ser helt normale ud, og min læge synes bestemt jeg skulle teste når nu min mens er en uge forsinket.

Så vil du ikke sætte mig på mandag?

Du skal nok lige slå det op under Testhold uge 47, Minnie :) :goodluck det bliver spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum, som de andre har været inde på, så kan dine symptomer efter ægløsning som sådan lige nemt være tegn på graviditet og snydetegn. :huh

Men jeg har også læst at en del oplever en lille smule blødning når ægget sætter sig fast. Ømme brystvorter har jeg tilgengæld læst er normalt når ÆL slutter uanset om man er gravid eller ej.

Personligt synes jeg ikke, at jeg havde egentlige symptomer mellem ÆL og de to streger, mens tiden stod på, men set i bakspejlet, mener jeg faktisk at jeg havde kvalme og hovedpine 3-4 dage efter undfangelsen og halsbrand kort efter det. Jeg blødte ikke, men havde ømme brystvorter. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER