Guest lilies

Skal lige ud med lidt frustrationer....

9 indlæg i dette emne

Altså det her projekt baby er dælme ikke for børn...

Jeg er nu gået 1 dag over tiden - jeg har kun én gang tidligere gået over, så det er ikke så tit det sker. Og jeg testede negativt i går...

Men gennem alle disse måneder har jeg jo lært rigtig meget - man er ikke nødvendigvis gravid bare fordi kroppen prøver at fortælle dig at du - P**** træls at hjernen nogen gange har sit eget liv.

Men hvor er det dog frustrerende med alle disse "symptomer" på noget eller ikke noget,

jeg har tit kvalme, er sulten hele tiden, er begyndt at få halsbrand, niven i underlivet og meget følsomme brystvorter... :(

Den dag hvor ægget muligvis kunne sætte sig fast fik jeg meget voldsomt akut ukontrollerbart maveonde - ikke sjovt...

Jeg ved jo udemærket godt at alle disse ting kan komme af mange forskellige årsager - og det behøver bestemt ikke være fordi der er gevinst - føj det er frustrerenede at skulle bruge så meget krudt på at fortælle sig selv at det nok ikke er det...

Alle tankerne og følelserne fylder så ufattelig meget - for hvem siger at den ikke er her denne gang...

Jeg er stadig optimist - så længe det ikke er rødt er der stadig håb - men kunne der dog ikke bare komme et svar - man bliver jo helt idiot af det her...

Det her var ikke for noget særligt - nogen gange hjælper det bare lige at få nogen af tingene ud af systemet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil sige at du sagtens kan være gravid selvom du testede negativ igår.... mange for først positiv når de er over 4+0....

Min første graviditet, der testede jeg først positiv da jeg var 6+4....

så jeg vil sige prøv igen om nogle dage....

Ved godt at det kan være fustrerende men hold dig munter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg bare SÅ godt. Det er træls træls træls :( Her i sidste cyklus havde jeg kvalme, var svimmel, stor appetit, øm i understellet og gik over tid, men var jeg gravid? Næ nej!

Krydser fingre for at det snart lykkes, så man undgår disse frustrationer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er så frustrerende. :( Jeg håber at den er der, men at du bare først kan teste positivt senere. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Når man bliver gravid, begynder kroppen at danne graviditetshormoner. Først når de er oppe i et bestemt antal, kan det måles i en test. Så du kan sagtens være gravid i flere uger, med en negativ test.

Første gang, jeg var gravid og det kunne måles, var jeg i uge 5, anden gang var det allerede i uge 3.

Så tro på det. Håber det snart sker for dig snart. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men stadig ingen tegn på mens.. er nu 5 dage over tid og testede negativt i lørdags.

For søren det er træls... men har heller ikke lyst til at rende og teste hele tiden - den er jo alligevel negativ...

Måske senere på ugen eller i weekenden, hvis det stadig ikke dukker op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men stadig ingen tegn på mens.. er nu 5 dage over tid og testede negativt i lørdags.

For søren det er træls... men har heller ikke lyst til at rende og teste hele tiden - den er jo alligevel negativ...

Måske senere på ugen eller i weekenden, hvis det stadig ikke dukker op...

Stakkel.. Det er så trælst når man ikke kan få "vished".. Men det er set før at man først kan teste rigtig sent! Så jeg krydser fingre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER