Posted November 16, 2011 Ej den lyder meget spændende. Ja tak til at vinde :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 Den vil jeg meget gerne vinde :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 Jeg kunne også godt tænke mig den :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 spændende, den bog vil jeg da også gerne vinde.... :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 super konkurrence, den bog vil passe perfekt på min bogreol :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 Os mig..! os mig..! :goodluck Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 Uhh.. Lyder som en bog man bare SKAL have.. :D Den vil jeg da rigtig gerne vinde.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 Dejlig præmie, jeg er med! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 Den kunne jeg godt tænke mig at vinde. Ville være dejlig december/januar læsning inden baby kommer :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 Jamen så prøver vi da om vi kunne være så heldige... :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 Det lyder som en rigtig god bog... Den ville jeg gerne vinde :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 Lyder som en super god bog :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 juh det vil jeg meget gerne. sarah har jeg gået på efterskole med kunne være hyggeligt at læse en bog som hun havde skrevet. Den lyder super spændende Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 Den ville jeg gerne vinde :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 Ja, tak... :loveshower :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2011 Den ville jeg da gerne vinde! :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2011 :) Den vil jeg gerne vinde! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2011 Tror da lige det er en lille før julegave til mig:loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2011 hmmm er denne bog mon noget for mig, når jeg jo ikke skal bære mit barn i maven men i hjertet??? :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 19, 2011 Det var da bestemt! ikke dårligt at vinde den :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 20, 2011 Ja tak til at vinde :loveshower Share this post Link to post Share on other sites