Anna1980

fysisk mødregruppe

7 indlæg i dette emne

Den skal jeg starte i på torsdag. Nogen af jer der har valgt det fra? Eller er sprunget fra mødregruppen hvis kemien ikke passede? Har fået at vide at pålidelig kilde, at den ene jeg skal i mødregrupper med er typen der sladrer om alt og alle. Har bare ikke lyst til at være i mødregruppe med sådan en. Er det ok at hoppe fra hvis man ikke synes om de andre kvinder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes da i hvert fald du skal give hende en chance inden du tager en beslutning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er det okay at hoppe fra, hvis man ikke synes man svinger med de andre mødre.

Men som Diden skriver, så se tiden an og prøv det af et par gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også helt klart give det en chance, men kan ikke lade være med at gå ind til det med en vis forbehold.. Håber da at jeg bliver gjort mine bekymringer til skamme.. nu må vi se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom så ikke afsted fordi jeg havde det skidt. Træls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja... Jeg fik tilbudet om en mødre gruppe. Jeg var blevet det ene og det andet... Gav det 4 gange, så valge jeg det fra, da det ikke opfyldte mine forventninger om det som var lovet. Men har i dag skrevet til en af dem som var i gruppen, om vi skulle lave noget sammen med vores babyer... Venter spændt.

Føl efter hvordan du har det når du har givet det nogle forsøg, for selv kan du sige nej tak, det er jo et tilbud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været i mødregruppe og jeg synes bare ikke kemien passer.. Der er nogle heste piger og de snakker vildt meget om det. Plus det er jo ikke andet end en baby sammenligning! Træls at høre på. Min er klogere end din blev der rent faktisk sagt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER