helle b

SYG !! :(

5 indlæg i dette emne

Har siden onsdag haft rigtig meget ondt i øre og hals. Kun den ene side...

Har haft synkebesvær og søvnproblemer, for det gør bare SÅ ondt i hoved/øre når jeg ligger ned.

Fandt ud af at panodiller var ok så tog nogle lørdag og de hjalp gevaldigt. så tog til julefrokost lørdag aften,

og barnedåb søndag.

Men allerede fredag aften begyndte jeg at få ondt bagerst i munden ved visdomstand og har hele weekenden næsten

ikke ku åbne min mund pga smerter. Og det er så blevet værre. Panodil hjælper heller ikke mere.

Meldte mig så syg IGEN i morges og tog til læge. Vupti : Jeg har en stor betændelse i tandkødet ved min visdomdstand, og

det forårsager alle smerterne !!!!!

Og det er bare trælst. Og MEGET smertefuldt.

Så skal have penicillin i FJORTEN dage nu.

Håber det hjælper hurtigt.

Bare lidt brok herfra sofaen.

Skal heldigvis scannes i morgen, g det glæder jeg mig til :loveshower

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh hvor er det træls for dig :kram :kram

Jeg har også prøvet det der. Faktisk var jeg ved tandlægen og ikke lægen. Fik også penicillin. Men tandlægen sleb også lige ganske let på visdomstanden ovenover. For tit når man for betændelse ved en visdomstand er det fordi tanden ovenover (eller nedenunder;-)) rammer tandkødet når man tygger. derfor kommer der små rifter og betændelse. Håber ikke det lyder for forvirrende.

Men allerede samme dag kunne jeg mærke lettelsen. Så måske du skal ringe til tandlægen og se om de kan slibe lidt hvis det ikke er væk i morgen. Det var bare ganske lidt på spidsen af tanden så den ikke var så skarp ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels dig... :kram

God bedring ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels dig... :kram

God bedring ;)

tak for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er det træls for dig :kram :kram

Jeg har også prøvet det der. Faktisk var jeg ved tandlægen og ikke lægen. Fik også penicillin. Men tandlægen sleb også lige ganske let på visdomstanden ovenover. For tit når man for betændelse ved en visdomstand er det fordi tanden ovenover (eller nedenunder;-)) rammer tandkødet når man tygger. derfor kommer der små rifter og betændelse. Håber ikke det lyder for forvirrende.

Men allerede samme dag kunne jeg mærke lettelsen. Så måske du skal ringe til tandlægen og se om de kan slibe lidt hvis det ikke er væk i morgen. Det var bare ganske lidt på spidsen af tanden så den ikke var så skarp ;-)

Tror desværre ikke tandlægen kan gøre så meget. jeg kan næstenikke åbne min mund. kan lige med nød og næppe få en tandbørste ind, ved at vende den på siden.

Problmet er at tandkødet ligger helt tæt op at tandens tyggeflade så der nemt kommer irritation i tandkødet. Det sker ofte. Men denne gang har det så udviklet sig til en infektion og jeg har været ALT for længe om at komme til lægen :(

Håber penicillinen snart virker

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER