Guest baby2011

Så åbner jeg ballet her..

36 indlæg i dette emne

Jeg er bare meget nysgerrig for at vide hvad jeres børn får af dig/jer i julegave :P Så jeg kan få lidt inspiration...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Malthe på 3½ år skal have mere brio tog og køkken fra Ikea, plus nogle Bruder lastbiler. :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store søn skal have et parkeringshus og den lille skal have en masse til det køkken han får i fødselsdagsgave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle gode gaver - jeg må lige få lagt hovedet i blød, har købt noget til hende, men mangler lige en lille ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg regner med at købe en dolk til dem hver (kend dit ophav nørrebrobarn ^_^ )

Pt. bruger de min gamle spejderdolk, men den er for stor, så synes de skal ha' en de kan håndtere.

Og så sådan en Air Hogs Vectron Wave Ufo - den snakker de i hvert fald meget om.

Ellers er gormiti, lego hero factory og bakugan højt på ønskesedlerne også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stadig igang med overvejelserne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg kan tilføje, at Laura får lidt playmobil julegave samt Woody dukken fra Toy Story. Hun får så hesten Bulls Eye af sine bedsteforældre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min den ældste på 4 får nok en nintendo dsi og hende på 1 år får et legekøkken i træ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at købe en dolk til dem hver (kend dit ophav nørrebrobarn ^_^ )

Pt. bruger de min gamle spejderdolk, men den er for stor, så synes de skal ha' en de kan håndtere.

Og så sådan en Air Hogs Vectron Wave Ufo - den snakker de i hvert fald meget om.

Ellers er gormiti, lego hero factory og bakugan højt på ønskesedlerne også.

Den fremhævede fik du lige point for af mig...SÅDAN!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til min pige på 3 står den vidst bare på ALT i lysserødt...

Min dreng på 7 er til lego, lego og mere lego...og hvis også Bargugan....og så mener han en ps3 ville være på sin plads...sidste nævnte er mors konto dog ikke HELT enig i!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias på 4 skal have ishockey skjørter eller en hjelm, ja han spiller ishockey kan i jo nok gætte. Annika skal vist have noget med barbie, tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestemt mig for det ihvertfald ikke skal være noget med Hello Kitty <_< <_< Sød, sød kat, meeeen nu har jeg set lidt for meget til den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg satser på at få smuglet en bobble-hval under juletræet til laura på 4 år :whistling manden min synes ikke at vi har plads til flere, men altså - jeg synes de pynter og de bliver alle brugt af både store og små :P

ellers ved jeg ikke helt - hun er klart i en periode hvor alt er SMUKT, og tøj - smukt tøj - elsker hun, så mon ikke jeg må kigge efter lidt tøset smukt tøj ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestemt mig for det ihvertfald ikke skal være noget med Hello Kitty <_< <_< Sød, sød kat, meeeen nu har jeg set lidt for meget til den :D

Enig :D sådan har jeg det også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har fik sidste år lego og det gjorde han egentlig også forrige år, så i år skal vi prøve noget andet. Vi har ikke lige fundet ud af hvad det skal være endnu

Emil får en gyngehest eller en wheelybug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malthe får et ridderspil fra Djeco og så bliver det enten årskort til Aqua eller et medlemsskab i en børneteaterklub + en billet til en børneforstilling i jan/feb også.

Han vil meget gerne have lego og playmobil, men de ting han ønsker sig, er ret dyre. Så for at spare op til disse ting, er han begyndt at få lommepenge hver fredag (plus det løse fra fødselsdage og det der ryger ned i lommen, hver gang han har været på besøg hos bedster eller older :biglove )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna får en nintendo ds af sine bedsteforældre. Så jeg tror vi køber et spil til den og noget andet. Men hvad det lige bliver, aner jeg ikke pt. Enten noget lego,noget udklædningstøj eller noget dukkehalløj. Jeg følger med her ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William skal have en Woody, han har fået Buzz for et par måneder siden, og nu er hans store ønske en Woody :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå men det blev til en brio togbane hvor der er nogle figurer og en fjernbetjening, så hun kan styre et tog :) hun har lidt af det i forvejen med Playhouse disney figurer,som hun er meget glad for..

Så røg der et brækspil med My little pony ned også..Der følger en stor hest med og nogle i pap,man så skal guide gennem nogle baner... Spillet tager i alt 15 minutter,så hun kan godt følge med :)Hendes tålmodighed når ikke at slippe op..

Så får hun den store bog om Peter Pedal af hendes kat og marsvin :jul8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine piger får nogle pc spil, og et kasseapparat og så bruger vi en del af julegavepenge på ordenlige kalender gaver :jul2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op - har I allerede styr på julegaverne.....der er jo længe til jul. Vi har ikke bestemt hvad vores piger skal have, men kigger med her og ser om jeg får nogen gode idéer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alexander 4 år får denne kuglebane, som jeg har købt for nogle måneder siden: Mit link

post-396-085912200 1289071761_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nova får

Pink Nintendo Ds

Hello Kitty spil til DS

Ben 10 alien force omnitrix center (eller noget i den dur)

Fluffy go walking interaktiv hund (Fra Alfrida )

Alfrida får

Chou chou dukke der kan drikke og tisse...

Højstol til dukken

Lift til dukken

Potte og sutteflaske til dukken

sut til dukken

Animagic kitten, Interaktiv killing (Fra Nova)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget overhånd i år... JEg syntes der er SÅÅ mange ting mine skønlinge skal have at Frederic indtil videre har fået for 2300,- Det er alt for meget (i mit hovede).. Og der er stadig en masse jeg gerne ville gi ham, bla. parkeringshus fra kids Wood!

Nå men vi har til kæmpe udsalg i bilka idag, og fik købt en pakke med 100 brio i og en pakke med 50 brio dele i.. Derudover fik vi købt et pakke dublo, den der hedder "Fodring i ZOO" - SÅ har vi også 2 sæt voksensengetøj købt (spiderman og Cars)

Til victor har jeg købt Sebra junior sengesæt + denne fra fisher price aktivitetsbord:

20-0R7871-b2_270.jpg

Og så mangler jeg at købe klodserne fra Kids Wood - Det bliver ialt 750,- Og det er et mere rimeligt beløb, så måske vi gemmer nogle julegaver til fødselsdagen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER