Caramia

Mit (forhåbentligt) sidste jordemoderbesøg

4 indlæg i dette emne

Så er jeg tilbage fra hvad der forhåbentlig var det sidste jordemoderbesøg i denne graviditet.:yay

Min jordemoder kunne fortælle at Oscar stadig ligger med hovedet nedad, efterhånden skruet godt fast i bækkenet :glad

Vægten skønnede hun til 3.600 gram og hun mente ikke at jeg ville komme til at gå til termin denne gang :yay :glad

Det skulle nu heller ikke genere mig, hvis Oscar kommer til verden før termin. Jeg er klar :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg tilbage fra hvad der forhåbentlig var det sidste jordemoderbesøg i denne graviditet.:yay

Min jordemoder kunne fortælle at Oscar stadig ligger med hovedet nedad, efterhånden skruet godt fast i bækkenet :glad

Vægten skønnede hun til 3.600 gram og hun mente ikke at jeg ville komme til at gå til termin denne gang :yay :glad

Det skulle nu heller ikke genere mig, hvis Oscar kommer til verden før termin. Jeg er klar :wub

Dejligt, at han har lagt sig i stilling til at komme ud :loveshower

Jeg troede faktisk aldrig, at jordemødrene ville udtale sig om hvornår de mener babyerne kommer ud - altså ift. termin. Men det er da rart, at hun gerne ville komme med et bud! Så hepper vi på han kommer indenfor de næste 2 uger :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på at Oscar snart melder sin ankomst :glad jo før jo bedre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede faktisk heller ikke at det var noget jordemødrene udtalte sig om :huh

De kan jo risikere at sætte unødig kriller i hovedet på den gravide. Dette gælder dog ikke mig - jeg havde kriller i hovedet i forvejen :whistling

Jeg er dog stadig overbevist om at Oscar bliver et novemberbarn, uanset hvad min jordemoder mener :wub

Så hep I bare løs, tøser! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER