Guest

Testhold uge 47..

129 indlæg i dette emne

Så lykkedes det 4 uf af 11 i denne omgang at blive gravide i denne omgang - Stort tillykke til jer (jeg var også heldig i denne omgang efter 1,5 års prøven og 1 SA)

Men jeg vil ønske resten af jer held og lykke med projekt baby. :bd Jeg vil følge jer her på sidelinien og håber at I alle snart står med 2 streger.

Hvis der ikke bliver mere aktivitet i denne tråd vil jeg også ønske jer alle en rigtig glædelig jul - og håber at i får den bedste julegave af alle :bd

KH Nica

Jeg håber at se jer i terminstråden for august ´12

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

4 ud af 11 er da ret gode odds! Og stort tillykke til jer 4 det er lykkedes for!!! Er virkelig glad på jeres vegne.. Selvfølgelig håber man at det lykkes for en selv, men jeg tager gerne bagsædet hos jer der har prøvet lææænge.. Og så vil jeg ellers nyde at få en lille kæp i øret til julefrokosterne med god samvittighed, og håbe at jeg skal holde mig ædru til nytår.. RIGTIG GLÆDELIG JUL PIGER!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja rigtig glædelig jul til jer alle, selvom jeg nok vil følge jer i jeres tråde.

Er meget taknemmelig og lykkelig over at være en af de heldige i denne uge, og jeg krydser hårdt fingre for, at I andre hurtigt følger efter.

:jul3: :jul7: :stork :jul6: :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER