Lone

Testhold uge 46

76 indlæg i dette emne

<_< Testhold uge 46

Hej i dejlige kvinder

Hold da op jeg synes ventetiden er lang, og har bare lyst til at teste snart, og er forholdsvis ny her på :lovebk

Og kunne ikke lige se en gruppe for tester i uge 46, så håber det er i orden jeg laver en.. for uha hvor har jeg brug for hjælp til at holde mig i skindet :whistling

Gravid: :gravid

Mens: :gal

Negativ test, men stadig ingen mens: <_<

Testere:

Mandag d. 14:

Tirsdag d. 15:

Onsdag d. 16:

Torsdag d. 17:

Fredag d. 18:

Lone :gal

Forår79 :gal

Lørdag d. 19:

Betty87 :gal

Litri :gravid

Fru Fortuna :gal

Søndag d. 20:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne på lørdag d. 19.. :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på lørdag d. 19.. :bd

Hyggeligt... :yay

Du er hermed skrevet på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super... Så håber jeg da, at der kommer flere til.. Jo flere, jo bedre..

Uha og håber da vi kommer til at se de 2 streger i næste uge.. :bd

Hvor længe har du været igang??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er en lille stavefejl i emnets navn ;)

Ja ja det er med vilje... :whistling for at gør det lidt specielt :lol

Ej tak, havde jeg slet ikke lagt mærke til... vil jeg prøve at ændre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super... Så håber jeg da, at der kommer flere til.. Jo flere, jo bedre..

Uha og håber da vi kommer til at se de 2 streger i næste uge.. :bd

Hvor længe har du været igang??

Ja jo flere jo bedre ;)

så at testhold uge 44, havde en masse af de berømte 2 streger, så håber det gentager sig i uge 46 :loveshower

Jeg er netop startede op på PB igen, så dette er min 3 cyklus, men før mit års pause havde vi prøvet i 3½ år, så håber og regner med at der kan blive hurtig gevinst denne gang,

Men kan mærke at selv om man har holdt et års pause, ja så bliver man ligeså hurtigt utålmodig og små tosset hurtigt igen :whistling

Hvor længe har du været i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay, hvis jeg kiggede efter, kunne jeg jo også se du er i gang med 3 cyklus... :whistling

jo jo, snu... har jeg aldrig påstået, at jeg har været :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.. selvom jeg ikke tror meget på den i denne omgang, vil jeg gerne på lørdag:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg hopper med på fredag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.. selvom jeg ikke tror meget på den i denne omgang, vil jeg gerne på lørdag:)

Jeg skriver dig på... :rolleyes kender det godt, føler heller ikke selv der er noget positivt svar til mig denne gang... men men vi har da lov til at drømme lidt :7himmel

Tror jeg hopper med på fredag :glad

Du er hermed skrevet på :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne skrives på d. 19 :)

Jeg har ikke de store forventning. Lidt ømme babser, når jeg trykker på dem :rolleyes men ellers intet. Hvordan ser det ud med jer andre - nogle symptomer???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg Har desværre ikke de store, eller rettere ingen tegn. Ikke andet end en lidt underlig mave, der larmer, men det er næppe noget med at være gravid..

Men er os kun 3+0, så selvom jeg ikke helt tror på det, er ikke alt håb ude før mens kommer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne skrives på d. 19 :)

Jeg har ikke de store forventning. Lidt ømme babser, når jeg trykker på dem :rolleyes men ellers intet. Hvordan ser det ud med jer andre - nogle symptomer???

Du er skrevet på :)

Næh jeg har desværre ikke nogen tegn denne gang, så tror heller ikke der er den store gevinst :(

Men håber da stadig.. :D man har jo læst om folk der slet ikke havde nogen symptomer, da de testede, og fik de 2 streger alligevel.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha... er jeg den eneste der synes der er MEGET lang tid til testdag :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha... er jeg den eneste der synes der er MEGET lang tid til testdag :blink

Jo, der er lang tid til. Jeg har desaværre ikke har de store symptomer (havde mange i min 1. graviditet), så derfor er jeg ikke så spændt på at se resultatet. Jeg håber, at I andre har lidt flere tegn på en lille spire i maven :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke rigtig de store symptomer.

Lidt ømme babser men det er de altid op til mens og så de sædvanlige mens smerter.

Blødte også i går så tror at mens melder sin ankomst inden længe <_<

Håber det går bedre hos jer andre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart heller ingen symptomer her - havde nogle niv og jag i underlivet i sidste uge, men det er gået i sig selv. Så aner ikke om der er sket noget. <_<

Umiddelbart har jeg heller ingen fornemmelse - er meget neutral, håber på et positivt resultat, men forventer mens!! Desværre.. Men det kan jo være man bliver snydt.. (håber jeg bliver snydt)

Jeg testede jo 3 dage positivt på æl-teste her tirsdag, onsdag og torsdag (og løb så tør), men det kan jo være alt muligt andet end en graviditet også.. Men skrev til lægen for at få nogle svar på, hvad det mon kunne skyldes (for jeg havde jo testet positiv for æl ugen før).. Så det bliver spændende hvad han siger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste jeg også har er ømme bryster, men ja... det synes jeg nu også de er hver gang, the red lady gerne vil på besøg.... :gal

Så jeg har heller ikke de store forventninger denne gang, men der må da gerne komme 2 streger alligevel :yay

:bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart heller ingen symptomer her - havde nogle niv og jag i underlivet i sidste uge, men det er gået i sig selv. Så aner ikke om der er sket noget. <_<

Umiddelbart har jeg heller ingen fornemmelse - er meget neutral, håber på et positivt resultat, men forventer mens!! Desværre.. Men det kan jo være man bliver snydt.. (håber jeg bliver snydt)

Jeg testede jo 3 dage positivt på æl-teste her tirsdag, onsdag og torsdag (og løb så tør), men det kan jo være alt muligt andet end en graviditet også.. Men skrev til lægen for at få nogle svar på, hvad det mon kunne skyldes (for jeg havde jo testet positiv for æl ugen før).. Så det bliver spændende hvad han siger..

Okay, hvis jeg havde været dig, havde jeg allerede testet 20 gange :blush de kloge mennesker siger jo at hvis man er gravid, at så kan man teste positiv på en ÆL, og hvis du ugen forinden havde ÆL, jeg så havde jeg stået i den lokale netto lige ved åbningstiden... :glad

Og ej hvor er jeg slem... burde jo være støttede og sige at du ikke skal teste før tid, så det siger jeg lige også.. (men det mener jeg ikke :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, hvis jeg havde været dig, havde jeg allerede testet 20 gange :blush de kloge mennesker siger jo at hvis man er gravid, at så kan man teste positiv på en ÆL, og hvis du ugen forinden havde ÆL, jeg så havde jeg stået i den lokale netto lige ved åbningstiden... :glad

Og ej hvor er jeg slem... burde jo være støttede og sige at du ikke skal teste før tid, så det siger jeg lige også.. (men det mener jeg ikke :whistling )

Haha... Jeg vil også rigtig gerne teste, men vil også gerne vente til at jeg er over 4+0 (onsdag) inden jeg snydetester - vil gerne have de bedste forudsætninger for at kunne teste positivt..

Har fået svar fra lægen angående de positive æl-teste og han kunne ikke forstå, hvis en graviditet allerede skulle kunne vise sig på æl-teste, men han kunne heller ikke finde andre ting det umiddelbart kunne være - såeh det er jo spændende..

Men jeg ved egentlig ikke hvor meget jeg tror på den - har jo ikke de vilde symptomer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh nu kom jeg alligevel til at teste i eftermiddag, efter jeg kun havde holdt mig i 2 timer..

DEr var en skyggestreg i løbet af 3 min. Efter en 20 kom en streg.. Men ved godt den ikke tæller..

HAr lidt ømme bryster og kvalme..

Men øv nu blev der faktisk kun længere til testdag i weekenden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Jeg vil også rigtig gerne teste, men vil også gerne vente til at jeg er over 4+0 (onsdag) inden jeg snydetester - vil gerne have de bedste forudsætninger for at kunne teste positivt..

Har fået svar fra lægen angående de positive æl-teste og han kunne ikke forstå, hvis en graviditet allerede skulle kunne vise sig på æl-teste, men han kunne heller ikke finde andre ting det umiddelbart kunne være - såeh det er jo spændende..

Men jeg ved egentlig ikke hvor meget jeg tror på den - har jo ikke de vilde symptomer..

Åha,jeg krydser dælme alt jeg har for dig... :goodluck

Årh nu kom jeg alligevel til at teste i eftermiddag, efter jeg kun havde holdt mig i 2 timer..

DEr var en skyggestreg i løbet af 3 min. Efter en 20 kom en streg.. Men ved godt den ikke tæller..

HAr lidt ømme bryster og kvalme..

Men øv nu blev der faktisk kun længere til testdag i weekenden...

Igen.. jeg er slem... Men en skygge streg TÆLLER da, især, når den kom inden for de 5 min.... :loveshower krydser også lige alt hvad jeg har for dig :goodluck Tror og håber og du er heldig denne måned, åha hvilken fantastisk julegave det ville være :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart heller ingen symptomer her - havde nogle niv og jag i underlivet i sidste uge, men det er gået i sig selv. Så aner ikke om der er sket noget. <_<

Umiddelbart har jeg heller ingen fornemmelse - er meget neutral, håber på et positivt resultat, men forventer mens!! Desværre.. Men det kan jo være man bliver snydt.. (håber jeg bliver snydt)

Jeg testede jo 3 dage positivt på æl-teste her tirsdag, onsdag og torsdag (og løb så tør), men det kan jo være alt muligt andet end en graviditet også.. Men skrev til lægen for at få nogle svar på, hvad det mon kunne skyldes (for jeg havde jo testet positiv for æl ugen før).. Så det bliver spændende hvad han siger..

Har du taget en GT?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh nu kom jeg alligevel til at teste i eftermiddag, efter jeg kun havde holdt mig i 2 timer..

DEr var en skyggestreg i løbet af 3 min. Efter en 20 kom en streg.. Men ved godt den ikke tæller..

HAr lidt ømme bryster og kvalme..

Men øv nu blev der faktisk kun længere til testdag i weekenden...

Hvor er det fantastisk! Et meget forsigtigt tillykke herfra :)Hvor langt henne er du?

Jeg kom også til at teste, men den var bragende negativ. Sidst testede jeg positiv 8/9 dage efter ÆL, så jeg er ikke særlig optimistisk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER