Klitgaard1990

Farvel fra mig..

29 indlæg i dette emne

Vil bare sige farvel til jer..

Jeg er ikke sammen med min Forlovede mere, så Kira får ikke en lillebror/søster lige med det samme.. Held og lykke allesammen.. Håber at i alle kommer til at stå med 2012-bebsere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

say what???

er du okay? og jeg synes da du skal blive herinde, og få vores støtte til at komme videre.

:kram :kram :kram dem har du vist brug for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss :kiss :kiss :kram :kram :kram

Det er jeg ked af - Er du okay?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke dog noget.. :kram2 :kram2 håber du okay.. men Gitte siger så er vi her også hvis du vil snakke om det :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram er jeg ked af at høre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre :(

:kram :kram :kram :kram

Rigtig meget held og lykke. Og som de andre har skrevet - brug da BK til hvis du ind imellem har noget du skal ud med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

say what???

er du okay? og jeg synes da du skal blive herinde, og få vores støtte til at komme videre.

:kram :kram :kram dem har du vist brug for

Enig med Gitte!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhh nej da.... Det er jeg virkelig ked af at høre! Jeg håber du er ok?? :kram2

Du må endelig sige til hvis du får brug for nogen "udenforstående" at tale med.....

Og jeg håber da også at du kun siger farvel til dette underforum, og ikke BK generelt?? :unsure

Masser af :kram og tanker din vej!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne aldrig drømme om at forlade BK.. Men selvom jeg er glad på jeres vegne over at i bliver gravide osv, så gør det samtidig ondt at det ikke er mig der kommer til at stå med en 2012 bebs i armene.. Så bare rolig.. Så det er kun det her underforum jeg siger farvel til indtil den slags kommer på tale igen.. Kan jo ikke undvære mine BK-tøser..

Og tak allesammen.. Jeg valgte selv at gå fordi jeg ikke kunne mere og vi har aftalt at være rigtig gode venner som mine forældre er.. Så vi stadig tager på ture sammen osv og vi skal stadig holde jul hos Stefans mor i år.. Det håber jeg godt nok på, kommer til at lykkes..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da trist :(

Men håber da at i kan blive ved med at være venner, også for Kira's skyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, det er jeg virkelig ked af at høre!!! Som flere andre allerede har sagt, så er vi her, hvis du har brug for at snakke om det!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da noget :( Det lyder til du er meget afklaret omkring det..

Men skriv endelig hvis vi kan gøre noget..

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv noget trist læsning. :( Håber i finder en god løsning. Du ved hvor vi er, hvis du har brug for det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det trist.

Håber, at I finder ud af det sammen som venner!

:kram2 :kram :kram2 :kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh.. hvor trist! Håber i for det til fungere! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

ØV ØV - det er aldrig sjovt, heller ikke selvom man selv tager beslutningen.. :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bestemt ikke sjovt.. Synes det er vildt hårdt.. Men jeg kunne bare ikke mere.. Det gør ondt at se ham så ked af det og vide at det er min skyld.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bestemt ikke sjovt.. Synes det er vildt hårdt.. Men jeg kunne bare ikke mere.. Det gør ondt at se ham så ked af det og vide at det er min skyld.. :(

Det kan jeg virkelig godt forstå :kram Men selvom det ikke er spor sjovt at han er ked af det, så tror jeg bare det er vigtigt at du først og fremmest tænker på, hvad DU har lyst til og hvad der er bedst for Kira (og de to ting hænger nok ret meget sammen). Det skal nok gå alt sammen :kram2 Men det er virkelig ikke sjovt at slå op, og jeg kan forestille mig at det må være endnu hårdere, når man har et lille barn sammen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kan jeg virkelig godt forstå :kram Men selvom det ikke er spor sjovt at han er ked af det, så tror jeg bare det er vigtigt at du først og fremmest tænker på, hvad DU har lyst til og hvad der er bedst for Kira (og de to ting hænger nok ret meget sammen). Det skal nok gå alt sammen :kram2 Men det er virkelig ikke sjovt at slå op, og jeg kan forestille mig at det må være endnu hårdere, når man har et lille barn sammen :(

Jeg føler også at jeg har taget det rigtige valg.. Men så begynder tankerne jo at køre med at jeg skal få en hverdag op og køre kun med mig og Kira og om der nogensinde er en fyr der vil have mig når jeg har et barn osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER