metten86

En rigtig ØV-situation..

6 indlæg i dette emne

I får den lige kort.. :rolleyes

Jeg har et par rigtige gode kolleger.. 2 mænd, som jeg dagligt snakker rigtig meget med og har gjort det længe.. Den ene af de her mænd bor sammen med en af mine andre gode kolleger, som jeg også snakker meget med. Den anden af mændende (lad os kalde ham T), er gift og har et barn. Mit nære bekendtskab med de her 3 mennesker har aldrig været et problem eller samtaleemne for andre før i tiden.

For små 3 uger siden, traf jeg en svær beslutning og bestemte mig for at gå fra Hannahs far - en historie som jeg endnu ikke har fået fortalt om herinde endnu, men den skal nok komme.. :unsure

Folk har spurgt mig flere gange om jeg har fundet en anden, hvilket jeg har svaret "nej" til, for det har jeg ikke.. I dag var jeg så oppe ved min søster, som spurgte mig om jeg har noget kørende med T fra mit arbejde, hvilket jeg selvfølgelig svarer "nej" til, for det har jeg IKKE!! Hun siger så, at hun har snakket med hendes veninde, som er veninde med en af mine tidligere kolleger, som havde snakket med en af mine nuværende kolleger og han/hun havde fortalt, at T og jeg havde været sammen til en firmafest, som vi var til for et par uger siden... :blink WHAT!! Johh, jeg tilbragte det meste af den fest sammen med T og min anden mandlige kollega og T og jeg var da ofte udenfor alene, da vi begge er rygere, men vi har virkelig intet lavet.. :prik

Jeg snakker og pjatter lige så meget nu, som jeg gjorde da jeg var sammen med Hannahs far, men det er som om at andre folk lægger mere i det nu, fordi jeg er single..

Jeg er rigtig ked af at folk på mit job og nu også i min familie, tror at jeg er fuld af løgn. Men jeg er da også rigtig ked af, hvis det får konsekvenser for T, i og med han jo altså har en kone. Jeg forstår simpelthen ikke at folk kan få sig selv til at sprede rygter (som intet har på sig), som kan have så store konsekvenser for andres familier. Jeg ved ikke hvordan jeg skal rode mig ud af det her..?? Jeg har allermest lyst til at konfrontere alle og finde ud af hvem der har startet sladderen, men frygter også at rode for meget i det og gøre folk endnu mere opmærksomme på mit og T´s bekendtskab.. Og så tror jeg egentlig heller ikke det ville hjælpe en dyt.. Ihhh, hvor er det altså bare træls.. :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Folk er simpelhen for meget nogen gange.., som du selv skriver så får de det fra den enes mosters, onkels, kusines, fætters fætter, som har det fra bedstemoren, som har den fra hende brors, kusine, fasters Ged... :blabla

Jeg hader sladder, ja okay lidt uskyldigt tøsesladder kan jeg da også selv være med til, men når det kommer til at man rent faktisk kan ødelægge andres liv med ondskabsfulde rygter, synes jeg det er for meget.

Og det er jo hvad der nemt kan se her, både for T over for hans kone, men det kan dælme også ødelægge dit og din ekskærestes forhold, som i bliver nødt til at havde sammen pga af Hannah (smukt navn :) )

Hvis du kender T´s kone, ville jeg nok fortælle hende om rygterne og fortælle hende at der slet ikke er noget i dem.. har selv prøvet at en veninde kom og fortalte mig, at der gik rygter om at hende og min kæreste var sammen når jeg var på aftenvagter... jeg valgte nu at stole på min veninde og kæreste.. :loveyou

Men det var sku ligeså synd for min veninde, for hun begyndte at blive væk, også når jeg havde fri, for hun var bange for jeg skulle tro på rygterne (da hun også var skide gode venner med min kæreste)

Ja det jeg vil frem til er nok, bare T´s kone, din ekskæreste, T og dig selv ved bedre, så må vi håbe at de folk (med så lidt liv selv, at de skal bruge det på at snakke om andres liv) :gal , bliver klogere engang...

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, hvor er det bare ikke iorden!!!! :gal

Jeg synes faktisk, det lyder som en god idé at snakke med T's kone (evt. lige foreslå det til T først?). Jeg tænker da i hvert fald, at hvis man nu rent faktisk HAVDE været sammen med en anden kvindes mand, så havde man nok ikke lyst til at sidde og snakke stille og roligt med kvinden om det. Så hvis du har mulighed for at få en kop kaffe med konen og fortælle at du også synes det er rigtig væmmeligt med de rygter, og at du fik lidt et chok over at høre det, så tror jeg godt at det kunne betrygge hende. Og måske kunne I sammen (T, Ts kone, du og evt. din eks) vende hvordan I bedst "tackler" det her. Om I skal "stå frem" og sige at nogen har kommet med de her rygter og at I ved at det ikke har noget på sig, eller om I skal "lade den passere" og lade som ingenting for ikke at lægge mere blus på bålet. Det kunne jo være, at det var rart nok, at I kørte "samme strategi".

Hvad med ham der kollegaen, som der ikke går rygter om at du har været sammen med? Kan han evt. "hjælpe" med at vise, at der ikke er hold i rygterne? Han har jo været sammen med dig og T meget af tiden. Og hvis du snakker ligeså godt med ham, så kan det måske underminere rygterne a la "Hvor sandsynligt er det lige at du skulle have været sammen med BEGGE mænd, og hvis du skulle have været sammen med en af dem, hvorfor skulle det så lige være T?". Ved ikke om det giver mening :unsure

Men øv, en dum situation! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det så modbydeligt sådan noget.. Hvorfor folk skal sladder sådan..

Hvis jeg var dig vil jeg lade som ingenting, bliv ved med at have det forhold til T som du har nu, når der intet er i det så skal i da bare beholde jeres gode venskab. Folk vil kun sladder endnu mere hvis i holdte jer fra hinanden lige pludselig. Hvis folk som sin søster spørg kan du jo forklare der intet er i, ellers bare lad som om du intet høre til de rygter.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar... :super

Jeg har snakket med T i dag og fortalt ham om rygterne. Han tog det heldigvis rigtig pænt og vi er blevet enige om at bare lade den ligge og fortsætte som intet var hændt. Og hvis der så skulle være nogle der spørger ind til emnet, så får de bare sandheden; at vi har hørt det, men at det intet har på sig.

Jeg snakker aldrig med T i fritiden. Kender derfor heller ikke hans kone. Jeg ved ikke om T selv har planer om, at fortælle konen om rygterne og det vil jeg egentlig heller ikke blande mig i.. Det er selvfølgelig rigtig træls, at min familie tvivler på mine grunde til at gå fra Hannahs far, men de finder vel ud af det med tiden, når de ser at mit og T´s forhold ikke udvikler sig.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lidt, at så længe der ikke er hold i rygterne, så kan du være ligeglad, for du har jo ikke noget kørende med manden udover et venskab.

Jeg tænker at det måske kan føre til et rigtig godt venskab med konen også, men så vil det vel også føre til rygterne, at du er blevet til piger, og er sammen med konen.

Jeg synes det er sååå latterligt, at folk ikke har andet at gå op i, at de så kan få jeres venskab til at blive til et forhold. Tænk sig, at dem som har startet rygtet har så lidt indhold i deres liv, at de er nød til at ophævde sig selv ved at sprede rygter om andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER