HenrietteHall

Kryptorkisme

7 indlæg i dette emne

Lauge var til 2 års kontrol sidste uge.. Han er en stor og dejlig dreng på 95 cm og 15 kg :)

Men.. Jeg har længe syntes hans pung har set underlig ud, så jeg ville spørge lægen til det.. Han undersøgte ham og kunne ikke finde hans testikler :( Så vi har fået en henvisning til et tjek.. Det mest underlige er at både SP, lægen og jordemoderen (ved fødslen) har sagt, at de var faldet ned og nu er de lige pludselig ikke.. Det synes jeg bare er mærkeligt, men jeg er da glad for, at jeg nævnte det, så han kan få det tjekket og fikset, så han ikke risikerer at blive steril.. Men synes det er da hårdt, at tænke på, at ens lille dreng måske skal i fuld narkose, føj det bliver altså hårdt!!!

I dag har vi så fået indkaldelse til d. 17. januar 2012.. Det skal ændres, for det er 3 dage efter min termin med lillebror, så jeg skal have ringet i morgen..

Hvis nogen har nogen erfaringer, hører jeg meget gerne om dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan du heller ikke mærke dem når han er i bad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det kan jeg heller ikke, hans pung ligner bare en rynket sveske :(

Har fået en ny tid til ham, så vi skal op på sygehuset d. 7. december.. Det bliver rart at få noget at vide og få at vide hvor vi står i forhold til operation..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre.

Håber de får fikset det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber, at han hurtigt kan få en tid til operation!!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update :) HELDIGVIS har han "bare" retaktile testikler.. Det betyder, at han kan trække dem op, men de vil falde helt ned på et tidspunkt.. Så han skal bare tjekkes til årskontrollerne og så skal der ikke gøres mere :)

Hvor er jeg bare lettet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Henriette

Kan godt forstå at du er lettet.

Jeg kom lige til at tænke på sidste år i december. Så vidt jeg husker var vi jo på testhold sammen og holdte også begge jul i Viborg. Nu er du gravid med termin lige om lidt og vores Angelina er 1,5 måned gammel. Sjovt at tænke på alt det der er sket siden sidst. Vil da lige ønske dig held og lykke med fødslen. Man ved jo aldrig hvornår der sker noget :goodluck :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER