Metronome

DR søger gravide til ny dokumentar

13 indlæg i dette emne

DR søger gravide til et kærligt og respektfuldt dokumentarprogram om det at blive mor, og om tankerne og følelserne bag. Dokumentaren vil både skildre de kvinder der er med, men også forskellige idéer om den rigtige graviditet og fødsel. Er du kommende mor som teenager, karrieremor, er du endelig blevet gravid efter mange forsøg, har du valgt at få barnet alene, er I et homoseksuelt par der venter barn, venter I på adoption, er du gravid i slut 40'erne, har du valgt en utraditionel måde at føde på eller har du en helt anden historie, så er det måske dig vi leder efter.

Vores gravide vært vil sammen med de medvirkende beskrive hvor forskelligt det kan være at være gravid i Danmark - for nogen er det rigtige at få et barn, hvis de bliver gravide som 17-årige, for andre passer det ikke ind i livet før de er langt ind i 40'erne. Og hvad hvis man vil adoptere, hvilke tanker gør man sig så, mens man venter.

Hvis du vil høre mere så skriv et par linjer om dig selv, inkl. fuld adresse og telefonnummer, samt et vellignende billede til casting@metronome.dk eller ring og hør mere om programmet på tlf. 32 64 65 65 (spørg efter Rikke Møller eller Paula Holm) - eneste betingelse er at du venter barn og har termin efter 1. december.

Optagelserne finder sted en uge i løbet af december og januar 2011/12

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puhaa det lyder super spaendende men nu er jeg jo bosat i frankrig ellers havde jeg helt klart meldt mig til... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror desværre ikke jeg ville være interessant for programmet :rolleyes det jeg er helt almindelig og kedelig... ikke noget særligt ved mig eller min graviditet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhaa det lyder super spaendende men nu er jeg jo bosat i frankrig ellers havde jeg helt klart meldt mig til... :goodluck

Og jeg i Italien, saa deeet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar.

Spred endelig budskabet - hvis I kender nogen, der kender nogen :-)

Hilsner Johanne

Metronome Productions

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste interessante ved os er vist at faderen holder barsel mens jeg fortsætter studiet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi kunne være et interesant emne, men det kræver lige at manden bliver overtalt ;) og det bliver svært!

Men syns det lyder vildt spændende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Susankimi.

Hvad er jeres historie.

Vi vil meget gerne høre den, og fra jer :-)

Hilsner fra Johanne

Metronome

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja her er vi heller ikke så spændende.

blev gravid første gang da jeg var 17 år, er nu 34 og venter nummer 6.

Håber i finder nogen der kan/vil deltage. gæder mig i hvert fald til at se hvad det hele handler om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror man skal passe på med at stemple sig selv som "ikke spændende" - for jeg tror ofte man kan være mere spændende end man lige går og tror.

Personligt elsker jeg at se vidt forskellige tv programmer - og især når det gælder dokumentarer! Det er da vildt spændende at se om noget der ligger fjernt fra ens egen verden, men det kan da også være hammerspændende at se noget, hvor man virkelig kan forholde sig til det og spejle sig i det.

Det er jo ikke anderledes end at vi sidder herinde og suger enhver graviditetstråd og fødselsberetning til os! Der sker ikke altid noget vildt, som en for tidlig fødsel eller hvad ved jeg. Men jeg synes da det er fantastisk at læse om de små ting der sker i hverdagen, og de følelser det bringer med sig at være gravid og blive mor. :)

Jeg vil på det kraftigste opfordre nogle skønne BK kvinder til at melde sig - i er jo røv spændende alle sammen!! :glad Jeg har selv prøvet at medvirke i en DR dokumentar for nogle år tilbage, og det er sgu en ret fed oplevelse - hvis jeg var gravid tror jeg, at jeg var slået til! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære cibatuchsi,

Din historie lyder bestemt spændende. Har du ikke lyst at skrive et par linjer om dig selv og dine fødsler, og om hvornår du har termin?

Vi leder også efter kvinder, der er "ekspert" på området (hvis man kan kalde det det).

Du kan sende det til casting@metronome.dk - husk kontaktinfo i form af adresse og telefonnummer.

De bedste hilsner

Johanne

Metronome

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Fru Nielsen,

Du har SÅ meget ret. Alle har en spændende historie at fortælle :-)

Det er dejligt at høre, at du selv har haft en god oplevelse med at deltage i en DR dokumentar.

Hilsner fra Johanne

Metronome

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror hellere ikk vi er det mest spændende par, selvom det lyder interessant....jeg er 21 og min kæreste 20 og vi venter vores første barn. Min kæreste er rimelig nervøs da han har haft en blodprop som 16 årig og kan derfor kun bruge højre arm....så tror bare vi skal bruge tiden på at nyde det og arbejde sammen så det hele også lykkedes for ham..med baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER