babydyr

Har været til scanning i dag!

5 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Idag var jeg til scanning da min jordemoder ikke kunne mærke, om den lille lå rigtigt, da jeg var til tjek i torsdags. Desuden mente hun, at jeg måske havde for meget fostervand, så jeg var afsted i dag sammen med manden. Jeg blev lidt nervøs over tanken om for meget forstervand, for det kan jo betyde, at der er noget alvorligt galt med barnet (dumme google <_< ), så det var dejligt at min jordemoder sendte mig afsted hurtigt.

Nå, men vi kom ind til sygeplejersken, og hun scannede først for at se, om lillepigen var ok. Og det var hun :biglove . Der var ingenting galt overhovedet, OG hun lå med hovedet nedad, så det var fint!

Det viste sig, at jeg rent faktisk har lidt rigeligt fostervand, men det er ikke noget kritisk overhovedet. Men det forklarer, at jeg er ret stor at se på og har en del ubehag nu. Hvis det blev værre, skulle jeg henvende mig igen, og så ville de scanne mig igen.

Vægtskønnet var en del anderledes end jordemoderens - hun sagde ml. 2700 og 3000 g, men det var svært at mærke. Scanningen viste så, at lillepigen faktisk vejer 3390 g, så det er noget af en basse ^_^ .

Så jeg er spændt på, hvor meget hun ender med at veje og om jeg går helt til termin (eller over :o ).

Men alt i alt en positiv oplevelse, og så var det dejligt at se hende igen :wub .

Så nu skal jeg bare liiige have de sidste ting på plads og SÅ må hun gerne komme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt at høre at Lillepigen ligger med hovedet nedad og forøvrigt har det godt inde i maven :)

Og hvor er det pudsigt at din lille pige og min lille dreng vejer næsten det samme. Oscar vejer 25 gram mere end jeres lille prinsesse og jeg har termin dagen efter dig :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre at Lillepigen ligger med hovedet nedad og forøvrigt har det godt inde i maven :)

Og hvor er det pudsigt at din lille pige og min lille dreng vejer næsten det samme. Oscar vejer 25 gram mere end jeres lille prinsesse og jeg har termin dagen efter dig :respekt

Ja, det var en lettelse at se, at hun havde det godt og at jeg efter alt at dømme kan komme til at føde normalt :loveshower

Sjovt, at vores babyer er næsten lige store - så er det spændende, hvornår de vælger at de gerne vil ud ;) . Jeg satser på næste uge, men lad os nu se...

Hvor høj er du egentlig? Jeg er 163 cm, så det ser altså efterhånden en anelse voldsomt ud med maven og jeg er godt nok spændt på, hvor meget hun ender med at veje :o .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 1.65 så jeg kan virkelig godt følge dig!! Jeg har efterhånden set "fødeklar" ud i en måned :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 1.65 så jeg kan virkelig godt følge dig!! Jeg har efterhånden set "fødeklar" ud i en måned :D :D :D

:lolhit

Dejligt, at det ikke kun er mig der har set "fødeklar" ud i lang tid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER