Solvej99

Tråden til nybagte mødre

55 indlæg i dette emne

I dag skulle vores lille trold sove og hun ligger og brokker sig lidt i hendes tremmeseng, så jeg rejser mig, går ind og giver hende sutten, mens jeg aer hende sødt på hendes lille bløde kind :loveshower :loveshower Lige i det sekund jeg aer hende kigger hun på mig og STOR brækker sig så jeg i bogstaveligste forstand bliver smurt ind i opkast :o Hendes body er på et splitsekund fyldt og det er hendes pæne mørke hår også :huh :huh

Men af kærlighed til hende tager jeg hende op og trykker hende ind til mig mens jeg trøster hende og taler forsigtigt til hende.. Jeg bliver nu endnu mere smurt ind...

MEN !!!

Det gør man gerne når en guldklump ligger der og har brug for hjælp :loveshower :loveshower :loveshower

Glæd jer til, at blive mor - Man kan pludselig rigtig meget og ens kærlighed til barnet kan ikke beskrives med ord :7himmel

Hahaha nåååååå!!! :loveshower den stakkels lille bebs! Kan godt forstå din reaktion, havde gjort det samme :rolleyes skid hul i bræk og ulækre ting, når det drejer sig om ens lille guldklump!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag skulle vores lille trold sove og hun ligger og brokker sig lidt i hendes tremmeseng, så jeg rejser mig, går ind og giver hende sutten, mens jeg aer hende sødt på hendes lille bløde kind :loveshower :loveshower Lige i det sekund jeg aer hende kigger hun på mig og STOR brækker sig så jeg i bogstaveligste forstand bliver smurt ind i opkast :o Hendes body er på et splitsekund fyldt og det er hendes pæne mørke hår også :huh :huh

Men af kærlighed til hende tager jeg hende op og trykker hende ind til mig mens jeg trøster hende og taler forsigtigt til hende.. Jeg bliver nu endnu mere smurt ind...

MEN !!!

Det gør man gerne når en guldklump ligger der og har brug for hjælp :loveshower :loveshower :loveshower

Glæd jer til, at blive mor - Man kan pludselig rigtig meget og ens kærlighed til barnet kan ikke beskrives med ord :7himmel

Jeg havde gjort det samme :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Amning kan være et helvede i starten og nogle gange ville man hellere føde igen end amme. Det går over!! Mærk efter hvad der føles rigtigt, det er okay at opgive kampen til flasken hvis det føles rigtigt

- Det er IKKE normalt at bløde kraftigt og med koalgeret blod i otte uger, det kan være man har en moderkagerest. Jeg oplevede det efter min første fødsel og talte både med SP og læge om det, på min søns 2 mdrs dag fyldte jeg en hel pakke tena super bind på 1 time, hver gang jeg rejste mig fra toilettet væltede det ud med blod, jeg var simpelthen så bange og røg på skadestuen og fik en udskrabning. I dag ville jeg kræve at blive scannet for rester.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- hvis barnet pludselig ikke vil spise, men skriger og går i flitsbue når de bliver lagt til, så er det IKKE fordi de er stædige og på tværs <_< Det skyldes sikkert ondt i nakken eller ryggen. Få det tjekket og vigtigst af alt - LAD VÆR med at prøve at 'tvinge' barnet til at spise, fordi du tænker h*n må være sulten! Barnet skal nok spise hvis det er sultent nok og overlever indtil det er blevet tjekket om det har ondt. Hvis man prøver at 'tvinge' (og det kan man meget nemt gøre ubevidst!) kan man få lavet en vældig uheldig sammenhæng mellem smerte/tvang og amning hos barnet, så det holder op med at ville amme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man prøver at 'tvinge' (og det kan man meget nemt gøre ubevidst!) kan man få lavet en vældig uheldig sammenhæng mellem smerte/tvang og amning hos barnet, så det holder op med at ville amme :(

Åh Susanne :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER