Posted November 2, 2011 Tillykke og tak for en fantastisk side.. Glæder mig til at fortsætte her og til alle de gode indslag.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke babyklar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Hvor fiiihnt! :D Tillykke! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Stort tillykke Vildt der allerede er gået et år Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Har vist ikke været medlem så længe, men kan i dag slet ikke undvære babyklar. Så hurraa med et års fødselsdag :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Uh, det må jeg da også lige være med i! Tillykke med et fantastisk år :lovebk :bk :lovebk :bk :lovebk Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Jaaaaa... Tillykke med fødselsdagen :loveshower Er STOLT over at have været med fra start denne gang :balloon Så jeg har også 1 års babyklar fødselsdag ;) Selvom jeg ikke er babyklar mere, så hænger jeg da ved lidt endnu :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke med det første fantastiske år :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Det år er gået fantastisk hurtigt! :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 jeg ville bare sige tak for en kanon side som har hjulpet mig meget ved at skrive med andre mødre. har meget glæde af denne side knus s.k.w Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Stort tillykke med det første år :balloon Håber dine næste mange år bliver lige så gode :lovebk :goodluck Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Stort tillykke med den første fødselsdag! :balloon Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Årh kunne det bare være den bedste opmuntring til mig der burde være glad, men er totalt trist... FÅRK der er langt fra Jylland og hjem til familie og venner ;( Men pøj pøj til alle :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Weee.... tillykke med den første mærkedag af forhåbentlig mange :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Weee.. jeg vil også være med :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Weeeeehuuuue.... I er bare for Go'e. Tillykke med 1 årsdagen, vores alle sammen Babyklar. :lovebk Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke med fødselsdagen! :hurra :bk Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke med dagen :balloon Share this post Link to post Share on other sites