Posted November 2, 2011 Det er i dag et år siden, at Martin og jeg genåbnede babyklar. Tiden er bare fløjet afsted i jeres gode selskab :yiepie Det fejrer vi med en lille hurtig konkurrence. Alle der svarer i denne tråd inden kl. 23.59 i aften deltager i lodtrækningen om et gavekort på 500,- til gavekortet.dk :lovebk :lovebk Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Ja tiden flyver i godt selskab :) Tillykke med dagen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Hold da op... Er der allerede gået et år? Tillykke Babyklar Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Jaaaah :yay og det har bare været et dejligt år herinde på BK :lovebk der er en fantastisk atmosfære :bk Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 og vi er bare så glade for det her forum :) tillykke med fødselsdagen babyklar :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Uh sikke en dejlig nem konkurrence. Må da prøve at være med :loveshower :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke med mærkedagen :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke med dagen Janni mor til Jeppe født 070508 og venter en lille ny med termin 7/2-2012 Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke. Dette forum vil jeg ikke være foruden Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke med dagen! :balloon Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Jeg er også med :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Hvor dejligt :) :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Wow :D Stort tillykke med vores ALLESAMMENS 1 års fødselsdag :loveshower :balloon Vil fejre det med rød sodavand og lagkage :D :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke BK :balloon :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower I dag er det Babyklars fødselsdag - hurra hurra hurraaaaaa!!! Kære Babyklar, rigtig mange gange tillykke med fødselsdagen - verden er ikke det samme uden dig! :7himmel :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 :hurra Woooop wooooop wop tillykke med fødselsdagen BK :lovebk :hurra (endelig en konkurrence, jeg endelig når at være med i :rolleyes ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Super dejligt forum at være en del af :) Tak fordi I gør det muligt for os! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Allerede et helt år???!!! TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :hurra Det er jo slet ikke til at forstå - tiden går alt for hurtigt men hold op hvor har jeg nydt at være her det forgangne år og håber at jeg får mange gode år herinde fremover også : :lovebk Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke med det første år ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke med årsdagen :hurra Share this post Link to post Share on other sites