pullergris

piller til en 16 mdr dreng

4 indlæg i dette emne

hejsa.. skr fordi at jeg har li været ved børnelæge med min søn på 16 mdr. Han ska ha nogle piller i 14 dage som ikke må knuses. Han vil simpelhen ik ta den.. har prøvet at gi med yoghurt og i et stk brød men han får den sorteret fra, og har prøvet hurtig at putte den i munden og så derefter hældt væske i ham, men den kommer bare ik ned..Og har det virkelig skidt med at stikke den i halsen på ham, som jeg har fået at vide af en jeg bare sku, det kan jeg ik.. Er der andre gode måder at kan gi sådan en bette en en pille på ?? :unsure og så står der i pakken at børn under 2 år ik må få det, men så har han fået det?? de må vel vide det siden det er en børne læge der har udskrevet det??

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder altså underligt. Fik du slet ingen anvisning fra lægen?

Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe i morgen og spørge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Put ALDRIG bare en pilel i munden/halsen på så lille et barn

Risikoen for fejlsynkning er alt alt for stor

Fås det ikke osm mikstur, ellers må de jo knuses alligevel og smides i flødebolle skum

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja fik heldigvis ringet i dag, og de undskyldte mange gange det var gået så stærkt..pillen må opløses i5 ml vand og så gies, så det var jo fint, og selvom der står under 2 år på pillerne ,betød det ik noget. så det var godt.. :yay

Nej har heller aldrig bare proppet den i munden på ham for syntes det er for voldsomt, og lidt overgreb på den måde jeg fik at vide jeg sk stoppe den i halsen, ville jeg ik være med til, så heldigvis var der denne løsning, for det findes nemli ik flydende. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER