LilleMy

Den forsvundne tålmodighed...

4 indlæg i dette emne

Jeg har gennem hele graviditeten holdt mig selv fast på at lillebror højst sandsynligt ankommer laaangt ind i december - og som sin søster bliver født et godt stykke tid efter terminen (hun blev født 41+2)

Inden for den sidste uges tid er min tålmodighed til gengæld blevet helt væk - synes ærligt talt godt bare han måtte se at finde udgangen (istedet for at prøve at mase sig vej gennem maveskindet....) Glæder mig til at se ham - og til at se hvordan Røskva tager sin rolle som storesøster :loveshower

Jeg har i morges været en tur ned i Jordemodercentret og fået akupunktur mod bækkengener (der i øvrigt har en fantastisk effekt på smerterne fra bækkenet - desværre virker det ikke helt så godt på dem fra symfysen...)Og den flinke jordemoder foreslog om vi ikke skulle prøve at bytte de ikke så virksomme nåle ved symfysen ud med en ordentlig omgang nåle i benene istedet - på nogle punkter der skulle kunne være med til at gøre kroppen klar til fødsel :glad Havde aldrig forestillet mig selv som levende nålepude før, men er blevet vildt overrasket over hvor meget sådan nogle nåle kan lindre :)

Tålmodigheden tror jeg ikke jeg finder igen før efter han er kommet ud - men kan til gengæld også blive helt trist ved tanken om ikke at mærke hans bevægelser og spark indefra mere - så alt i alt er jeg vel bare ved at blive lidt små-tosset :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha nej - du er slet ikke tosset! ...eller så er vi i hvert fald mindst 2. :P

Jeg syntes også godt Gaia må komme nu selvom jeg først har termin d. 12/12.

Men kan bare så godt følge dig i det der med maven. Jeg ved at jeg ikke skal have flere børn og min kæreste har det på samme måde. Tanken om, at det er sidste gang min mave skal være så stor, fin og rund...det er altså lidt vemodigt.

Hvornår har du termin?

Iøvrigt fantastisk navn storesøster har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altid godt at vide man ikke er alene om at være tosset :D

Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at være helt sikker på ikke at opleve endnu en graviditet - og på den anden side aner jeg ikke om det er sidste gang for mig, det føles ikke sådan - men man kan jo aldrig vide....

Jeg har termin d. 3/12.... vente vente vente vente.... :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER maven!! kommer til at savne den sååå meget.. Men er også monster-nysgerrig for hvordan det bliver når veerne går igang.. og den sne her.. GLÆDER mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER