petit_honey

Forelskelse

9 indlæg i dette emne

Ihh for syv sytten - jeg er MEGET tæt på at blive meget meget forelsket :loveshower

Fyren og jeg har kun været på 1 date sammen, som gik rigtig godt, og han virker interesseret. Han har spurgt om vi ikke skal ses igen snart :loveshower Jeg kan dog allerede mærke hvordan uvisheden og spændingen er et lille krævende problem for mig :(

Jeg svarede tilbage på beskeden med nogle dage hvor jeg kan, men siden har jeg ikke hørt noget (det er et par dage siden). Jeg begynder straks at tænke alle mulige katastrofe tanker; "tænk hvis han alligevel ikke er interesseret", "tænk hvis han aldrig svarer tilbage!", "hvad hvis han nu har mødt en anden i weekenden" ect. Og hold op hvor er jeg trær af mig selv når jeg tænker sådan! Jeg går helt i panik fordi jeg er så vild med ham allerede, men jeg har for hulan lige lært ham at kende!

Er der nogen der kan nikke genkendede til det, eller hvordan reagerer i??

Hvis jeg ikke har hørt fra ham om et par dage, kan jeg så ikke godt skrive om vi skulle lave en aftale? Eller virker det for desperat/nemt?

Åhh for pokker! Jeg håber der er andre der reagerer ligesom mig, for jeg føler mig så fjollet - jeg tænker på ham konstant! :rolleyes :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh jeg tror jeg ville vente på hans udspil, fordi mænd haader kvinder der er alt for meget "PÅ"...

Såå hellere vente og se, er han interesseret skal han nok vende tilbage, og hørre du ikke noget i 1-2 uger, er det fordi han ikke er lige så interesseret som dig eller har andre jern i ilden

Pøj pøj med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja, det har du ret i :(

Men altså det var ham der spurgte om jeg havde nogle planer, og ham der skrev at han gerne ville have mig med hen til xxx snart.

Sådan skriver man vel ikke hvis man ikke er interesseret?

Tænker lidt at skrive til ham og sige at jeg har fået en invitation i weekenden, og om vi havde en aftale. Men ved ikke helt om det er for dumt :( Shit hvor jeg hader sådan noget, det er totalt nervepirrende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor har jeg siddet i din situation tit, Og alle de gange jeg har givet efter for mit ønske om at kontakte dem - og sms dem flere gange hvis ikke jeg fik svar - har det givet bagslag

Lad ham svede

Han skal NOK vende tilbage hvis han gerne vil se dig.. og du har jo meldt ud

Du skal heller ikke bare lige være til rådighed hvis du har planlagt andet og han lige freslår samme dag du skal noget andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor har jeg siddet i din situation tit, Og alle de gange jeg har givet efter for mit ønske om at kontakte dem - og sms dem flere gange hvis ikke jeg fik svar - har det givet bagslag

Lad ham svede

Han skal NOK vende tilbage hvis han gerne vil se dig.. og du har jo meldt ud

Du skal heller ikke bare lige være til rådighed hvis du har planlagt andet og han lige freslår samme dag du skal noget andet

Et ellr andet sted er jeg bange for at der er gået noget galt med kommunikationen, jeg har før haft problemer med min tlf. Og så ville det jo være super ærgeligt hvis det gik i vasken pga. det.

Han skrev selv at han gerne ville ses i løbet af ugen, så derfor tænker jeg at jeg godt kan høre om vi har en aftale inen jeg aftaler noget andet? Så er det ligesom lidt den anden vej rundt :)Jeg kunne dog aldrig finde på at sende flere beskeder hvis han ikke svarer.

Men hold op hvor jeg bare hader det her. Jeg kan slet ikke koncentrere mig om mit arbejde og jeg tjekker telefonen konstant. Har helt ondt i maven. Årrrh tag dig nu sammen girl :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et ellr andet sted er jeg bange for at der er gået noget galt med kommunikationen, jeg har før haft problemer med min tlf. Og så ville det jo være super ærgeligt hvis det gik i vasken pga. det.

Han skrev selv at han gerne ville ses i løbet af ugen, så derfor tænker jeg at jeg godt kan høre om vi har en aftale inen jeg aftaler noget andet? Så er det ligesom lidt den anden vej rundt :)Jeg kunne dog aldrig finde på at sende flere beskeder hvis han ikke svarer.

Men hold op hvor jeg bare hader det her. Jeg kan slet ikke koncentrere mig om mit arbejde og jeg tjekker telefonen konstant. Har helt ondt i maven. Årrrh tag dig nu sammen girl :sm

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som Laustsen siger, så prøv at være tålmodig. Kender godt det selv med at man tror at mobilen ikke virker, men så ring til en veninde eller skriv til hende, for det kan jo ikke være lige netop hans mobil der driller med din.

Tålmodighed er den bedste løsning

:kram og hilsen fra en som ikke altid har den bedste tålmodighed :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du hørt noget. Min første tanke er at desværre ikke er så pjattet som dig. Eller også er han maks dårlig til at svare. Men jeg tænker lad være med at bruge din tid på ham indtil han melder ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har han :loveshower Vi har lavet en ny aftale nu :) :glad

Men nøj hvor jeg stadig hader den måde jeg reagerer på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER