super mor til 3

hvor meget har i købt og hvordan går det

8 indlæg i dette emne

Hej piger,

Hvor maget har i købt til den lille ??

Her er der købt lidt tøj, en ny combi barnevogn som jeg kan ha i bilen sammen med alle 4 unger :loveshower

Jeg har også af min dejlige mand fået en Lelander vugge som jeg har været helt vild med så det er bare så dejligt.

Ville ha været en tur på loftet her i weekenden for at se hvad vi har der oppe, men det var ikke lige til at komme til for alle mine nisser. Men de skal jo snart ned og så kan jeg rigtig komme igennem alle gemmerne fra de 2 store drenge :loveshower så er da lidt spændt på hva vi har deroppe og hva jeg ellers skal ud og købe.

Ellers går det fint her har et lidt højt blodtryk, men med 3 børn og en mand der er selvstændig er det vel meget normal.

Jeg har taget ca 5 kg på så det er jo fint. Er begyndt at mærke lidt til mit bækken, men ikke så slemt som har prøvet det før.

Vi glæder os alle 5 til lillebror kommer til febuar, ungerne snakker om det hver dag :loveshower

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået eller købt mig til den lille seng, puslebord, autostole 1 og 2, bæresele, voksipose, tøj, en flyverdragt, sutter, aktivitets tæppe, forhøjer til badekaret, rangle til inten barnevognen eller sengen plus nogle nattøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha jeg har købt mange ting allerede. Købte det først tøj inden jeg var 12 uger henne, det købte jeg brugt herinde. har fra start været overbevist om en lillebror, så har udelukkende handlet til en dreng - heldigt for MD viste en lille tap.

Vægt har jeg taget 6,5 kilo på, gad vide hvad jdm vægt viser i eftermiddag.

Autostol, puslebord og barnevogn er købt brugt også.

Der er også købt lidt nyt. har lovet pigerne, at vi skal ud og shoppe til den lille når vi har passeret jul. De må hver købe et sæt tøj til ham. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk kun købt 1 bamse og så navnet i træbogstaver som skal stå på døren til børneværelset :)

Har det hele fra storesøster, men når jeg engang får sorteret og kigget igennem kan det være jeg køber lidt - det skal jo også passe med årstiden.

Er fuldtidssygemeldt pga. kvalme og opkastninger, så tusser rundt herhjemme. Det går fremad, men er stadig meget træt og bliver let forkvalmet. Skal til JM om et par uger og håber at alt er som det skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det håber jeg også for dig. : )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Hvor maget har i købt til den lille ??

Her er der købt lidt tøj, en ny combi barnevogn som jeg kan ha i bilen sammen med alle 4 unger :loveshower

Jeg har også af min dejlige mand fået en Lelander vugge som jeg har været helt vild med så det er bare så dejligt.

Ville ha været en tur på loftet her i weekenden for at se hvad vi har der oppe, men det var ikke lige til at komme til for alle mine nisser. Men de skal jo snart ned og så kan jeg rigtig komme igennem alle gemmerne fra de 2 store drenge :loveshower så er da lidt spændt på hva vi har deroppe og hva jeg ellers skal ud og købe.

Ellers går det fint her har et lidt højt blodtryk, men med 3 børn og en mand der er selvstændig er det vel meget normal.

Jeg har taget ca 5 kg på så det er jo fint. Er begyndt at mærke lidt til mit bækken, men ikke så slemt som har prøvet det før.

Vi glæder os alle 5 til lillebror kommer til febuar, ungerne snakker om det hver dag :loveshower

Knus

uh jeg har købt de eller lånt de fleste store ting :rolleyes barnevognen blev købt forholdsvis hurtigt, træmmesengen venter vi lidt med da vi har lånt en vugge af min gudmor som lille manden kan bruge de første mdr.

og autostol har vi også lånt :loveshower puslebord ved vi ikke helt endnu hvordan den skal være så det bliver nok det sidste vi køber <_<

ellers så har jeg ikke købt så meget nogle få småting og ellers har min søde søster og mor ellers købt en masse tøj :loveshower

jeg har det som overordnet godt lider af mange smærter i lænden, har fået afvide af min fysioterapeut at smæterne skyldes at jeg fra naturens side er meget svejrygget så der er ikke en dyt at gøre øv øv. så jeg er deltidssygemeldt men er bare glad for at jeg kan komme lidt på job :balloons

mærker lille manden flere gange hver dag :loveshower og har taget 5 kg på .

glæder mig helt vildt til at sidde med guldklumpen i armene så nu må julen og nytåret godt gå hurtigt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nu fået købt alt på nær tøj.

Heldigvis har vi noget familie, der ejer en Kære Børn butik, så vi tog derud en lørdag og købte barnevogn, vugge, seng, puslekommode, badekar og alt tilbehør hertil.

Nu skal vi så bare have samlet alle tingene, men det er der jo heldigvis god tid til endnu :-)

Har fundet en hjemmeside med wallstickers, hvor vi helt sikkert skal købe lidt ind i stedet for at male væggene blå.

Desuden har vi fundet en lampe med 35 små kugler i forskellige farver som skal hænge over puslebordet.

Og så har jeg lige regnet ud, at jeg kun har 34 arbejdsdage tilbage inden barsel. Vildt skræmmende - det er jeg jo slet ikke klar til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nu fået købt alt på nær tøj.

Heldigvis har vi noget familie, der ejer en Kære Børn butik, så vi tog derud en lørdag og købte barnevogn, vugge, seng, puslekommode, badekar og alt tilbehør hertil.

Nu skal vi så bare have samlet alle tingene, men det er der jo heldigvis god tid til endnu :-)

Har fundet en hjemmeside med wallstickers, hvor vi helt sikkert skal købe lidt ind i stedet for at male væggene blå.

Desuden har vi fundet en lampe med 35 små kugler i forskellige farver som skal hænge over puslebordet.

Og så har jeg lige regnet ud, at jeg kun har 34 arbejdsdage tilbage inden barsel. Vildt skræmmende - det er jeg jo slet ikke klar til.

må man spørge om hvad hjemmesiden hedder??? de hjemmesider jeg har fundet har de nemlig kun et par stykker at vælge imellem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER