Posted October 28, 2011 Jeg har lånt en voksipose og har nu haft vasket betrækket og frosset selve dynen. Nu har jeg så lige støvsuget dynen og puttet betrækket på og derved ser jeg, at der er 3 forskellige niveauer af fyldningsgrad af ulddynen. Og jeg har small... <_< Og så kom jeg i tvivl om det er sommerdynen? Nu frygter jeg om den ikke er varm nok til vinter? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 18, 2011 Smider lige den her op igen, da jeg ikke er så imponeret over varmen i min voksipose... Allerede nu, hvor der er 4-6 grader udenfor er jeg nødt til at give hende en ekstra striktrøje på og alligevel er hun kun lige lun - hun er slet ikke sådan dejlig varm. Så hvis hun skal blive ved med at bruge den (og det skal hun vel) så går der ikke lang tid før jeg har lyst til at putte hende i fleecedragten inden hun skal i voksiposen - og så synes jeg ligesom det smarte ved voksiposen forsvinder?? Det er godtnok en gammel model jeg har (f.eks. kan snorrene ved hendes hoved ikke gemmes væk under det der stykke stof). men jeg synes også det er mange penge, hvis de nye ikke er bedre - og så meget vil jeg altså ikke betale for et lækkert nyt design... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 18, 2011 Sommerdynen er helt uden fyld, mere et bomuldsstykke. - Men ja - jeg ville da anbefale dig at købe en voksi dyne med max fyld. Den har vi og vores dreng har altid sovet ude bare i en body og været dejlig varm når ham kom ind. Til gengæld har den jo været alt for varm til sommer og sent forår og tidligt efterår - der har vi brugt sommerdynen eller den dyne vi har med medium fyld. Mange hilsner Solskin Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 18, 2011 Den jeg har er medium, og den holdt ham fin varm den del af vinteren vi brugte den sidste år Derudover har jeg sommerdynen, som egentlig bare er et stykke fleece, ikke videre imponerende hvis du spørger mig. Derudover har jeg selv syet en sommerdyne ud af et voksen sommerdyne, så voksien er mere fluffy og hyggelig - også om sommeren :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 28, 2011 Tak for svar. Nu har jeg fået overtalt manden til at købe en ny voksi med maxfyld - for i går begyndte vi at ligge hende i fleecedragten og hun kogte på ingen måde - var dejlig varm, men det var også det. Og gider ikke skulle til at ligge ekstra tæpper over og under voksien, når det bliver rigtig koldt. Så hellere ofre pengene på en lækker ny voksi i smart design!! :loveshower Share this post Link to post Share on other sites