lukaj

twilight marathon

41 indlæg i dette emne

så er der ikke længe til breaking dawn :yiepie

cinemaxx i odense afholder et ti timers langt marathon onsdag den 16 november fra kl 13.00 til kl 23.00 hvor de viser alle 4 film :loveshower det MÅ jeg bare med til. christina det var SÅ hyggeligt sidste år, håber du har mulighed for det igen i år. men er der ikke andre der måske også har lyst? og hvis der skulle sidde nogle der har opholdt sig på månen de sidste par år og derfor endnu ikke har set filmene er dette jo en perfekt mulighed for at få dem alle set.

så hvem er frisk på en 10 timers biftur :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm det må vidst være mig der har siddet på månen ;)

Og det er jo på en fridag... Hmm hvad er prisen søde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm det må vidst være mig der har siddet på månen ;)

Og det er jo på en fridag... Hmm hvad er prisen søde?

har du stadig ikke fået set dem, og du har fri den dag... jamen så er der jo bare ikke nogen undskyldning, du skal da med :glad

jeg har forsøgt at ringe til biografen efter en pris, men han kunne desværre ikke oplyse noget før den 1 november og det er der billetsalget starter.

men jeg skal nok opdaterer så snart jeg har en pris :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker lidt at man nok skal være ret hurtigt ude hvis man skal ha billetter. billetsalget starter på tirsdag den 1 kl 12, jeg kan godt lægge ud for billetter til dem der er SIKKER på de kan komme med, jeg vil bare helst ikke stå og brænde inde med billetter til folk der ikke kommer.

så kom nu frem folkens :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står på cinemaxx's hjemmeside, at det koster 200 kr ;) Man skal være logget ind for at se det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker lidt at man nok skal være ret hurtigt ude hvis man skal ha billetter. billetsalget starter på tirsdag den 1 kl 12, jeg kan godt lægge ud for billetter til dem der er SIKKER på de kan komme med, jeg vil bare helst ikke stå og brænde inde med billetter til folk der ikke kommer.

så kom nu frem folkens :toot

Ja vi skal nok være temmelig hurtigt ude ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står på cinemaxx's hjemmeside, at det koster 200 kr ;) Man skal være logget ind for at se det :)

jamen se det har du jo meget mere styr på end mig så :) (og åbenbart også mere end de ansatte i biografen. hmfr sikke en spade jeg snakkede med )

men miss_matilde 200kr så, og jeg lægger som sagt gerne ud hvis du gerne vil med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen se det har du jo meget mere styr på end mig så :) (og åbenbart også mere end de ansatte i biografen. hmfr sikke en spade jeg snakkede med )

men miss_matilde 200kr så, og jeg lægger som sagt gerne ud hvis du gerne vil med

Ja det giver ingen mening, at medarbejderen ikke kunne fortælle dig det. Jeg skyndte mig ind og kigge, efter jeg så tråden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu regner jeg med at tage til marathon i biocity randers :)

Men er der nogen der ved hvornår det starter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu regner jeg med at tage til marathon i biocity randers :)

Men er der nogen der ved hvornår det starter?

jeg kan ikke finde noget om et marathon på biocity randers hjemmeside men i odense er det fra kl 13 til kl 23

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På kino og biozonen står der at der vil være marathon i biocity biograferne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være til 23? Plejer det ikke at være ved midnat at den sidste blir vist?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på at jeg er frisk.... SKal jo lige flytte her imorgen, så er måske ikke så meget tilstede, men bare sæt mig på og skulle der komme noget i vejen, så betaler jeg skam alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på at jeg er frisk.... SKal jo lige flytte her imorgen, så er måske ikke så meget tilstede, men bare sæt mig på og skulle der komme noget i vejen, så betaler jeg skam alligevel :)

super duper, det bliver bare såå godt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal lige være helt sikker på hvor mange billetter jeg skal købe på tirsdag.

tante trine jeg køber en for dig :D

miss_matilde og tildes mor i skal da også med ikke? :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal lige være helt sikker på hvor mange billetter jeg skal købe på tirsdag.

tante trine jeg køber en for dig :D

miss_matilde og tildes mor i skal da også med ikke? :yay

Jo selvfølgelig skal jeg med :loveshower Succen fra sidste år skal da gentages ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo selvfølgelig skal jeg med :loveshower Suceen fra sidste år skal da gentages ;)

jaaaa det er da lige det den skal :glad :glad ihh jeg kunne altså godt bruge et par twilight smileys her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

neeeej øv øv øv, jeg er desværre nødt til at melde pas :boo hende jeg skulle bytte min vagt med så jeg havde fri kan ikke bytte alligevel :box

jeg ville SÅ gerne til det marathon, øv l... også

men hvis i andre kommer afsted må i ha en rigtig fed tur :bye

jeg må vente til den 17, eller prøve at overtale min chef til at vi da skal til twilight marathon på min vagt den 16 ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

neeeej øv øv øv, jeg er desværre nødt til at melde pas :boo hende jeg skulle bytte min vagt med så jeg havde fri kan ikke bytte alligevel :box

jeg ville SÅ gerne til det marathon, øv l... også

men hvis i andre kommer afsted må i ha en rigtig fed tur :bye

jeg må vente til den 17, eller prøve at overtale min chef til

at vi da skal til twilight marathon på min vagt den 16 ^_^

:boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare ærgeligt søde... Men håber da stadig at I andre er friske på at tage afsted alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare ærgeligt søde... Men håber da stadig at I andre er friske på at tage afsted alligevel :)

Jeg er stadig klar - hvis jeg altså ikke ender med at blive den eneste ;) Ved at miss_matilde ikke kan alligevel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen chris kan heller ikke, har snakket med hende, men jeg er stadig frisk... Med mindre vi bare skal lave det til den ene forestilling når der ikke er flere der vil med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen chris kan heller ikke, har snakket med hende, men jeg er stadig frisk... Med mindre vi bare skal lave det til den ene forestilling når der ikke er flere der vil med

Tænker du på 'bare' at se Breaking dawn? Men jeg er klar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var noget i den stil jeg evt tænkte:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER