Tante Trine

Så er det nu piger

8 indlæg i dette emne

Ja så er det ny at jeg bliver "jyde"... er ovre i lejligheden og skal stille og roligt til at pakke sammen, for her i weekenden skal alle mine ting over til det jyske... Puha.... er med lidt tungt hjerte og alligevel med masser af sommerfugle... Kan dårligt rumme alle de følelser og tanker jeg har for tiden.... Forleden tog jeg mig selv i at ligge i sengen og kigge på ham og så kom jeg bare til at græde fordi han gør mig så glad og lykkelig... Har jeg alligevel ALDRIG prøvet før... Så jeg er ikke bange for at det nok skal gå med ham og mig, er mere bange for at blive ensom... Men håber og tror på at det nok skal gå...

Men kommer weekenden skal jeg altså til at bo i Haderslev... Så hvis I bor i nærheden så send mig da lige en pm så jeg kan møde lidt nye mennesker... ja og så regner jeg jo med at holde en krea dag for de piger der er til den slags, for der er plads nok til det :)

Nåh, men det var bare et lille pip fra mig :)

P.s. Har idag haft Patrick på besøg ( mine dejlige bonussøn) og det går ikke skide godt... er totalt ked af at flytte lige nu når deres liv er i Kaos... Min idiot af en exmand er nemlig blevet smidt ud af sin lejlighed fordi han ikke hat betalt sine regninger... Kan jo ikke gøre en skid ved det, men ville bare godt være der for Patrick....

P.p.s Da jeg havde ham på besøg imandags var han afsted uden overtøj og med hullede bukser der var for små... Og ikke nok med det så så jeg ham lige igår og der havde han stadig det samme tøj på som i mandags... Suk... Kan ikke bære det og har været ude og købe en varm jakke til ham... Den fik han så igår i tidlig julegave, men kan bare ikke bære at vide at han ikke havde overtøj på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Held og lykke i Jylland. Hvor er det dejlig at du er blevet glad igen.

Kan godt forstå dine følelser omkring din bonussøn, men håber det hele ordner sig.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er det ny at jeg bliver "jyde"... er ovre i lejligheden og skal stille og roligt til at pakke sammen, for her i weekenden skal alle mine ting over til det jyske... Puha.... er med lidt tungt hjerte og alligevel med masser af sommerfugle... Kan dårligt rumme alle de følelser og tanker jeg har for tiden.... Forleden tog jeg mig selv i at ligge i sengen og kigge på ham og så kom jeg bare til at græde fordi han gør mig så glad og lykkelig... Har jeg alligevel ALDRIG prøvet før... Så jeg er ikke bange for at det nok skal gå med ham og mig, er mere bange for at blive ensom... Men håber og tror på at det nok skal gå...

Men kommer weekenden skal jeg altså til at bo i Haderslev... Så hvis I bor i nærheden så send mig da lige en pm så jeg kan møde lidt nye mennesker... ja og så regner jeg jo med at holde en krea dag for de piger der er til den slags, for der er plads nok til det :)

Nåh, men det var bare et lille pip fra mig :)

P.s. Har idag haft Patrick på besøg ( mine dejlige bonussøn) og det går ikke skide godt... er totalt ked af at flytte lige nu når deres liv er i Kaos... Min idiot af en exmand er nemlig blevet smidt ud af sin lejlighed fordi han ikke hat betalt sine regninger... Kan jo ikke gøre en skid ved det, men ville bare godt være der for Patrick....

P.p.s Da jeg havde ham på besøg imandags var han afsted uden overtøj og med hullede bukser der var for små... Og ikke nok med det så så jeg ham lige igår og der havde han stadig det samme tøj på som i mandags... Suk... Kan ikke bære det og har været ude og købe en varm jakke til ham... Den fik han så igår i tidlig julegave, men kan bare ikke bære at vide at han ikke havde overtøj på...

:loveshower :loveshower :loveshower til det med blåt!

Og rigtig mange gang held og lykke med det hele.... Det bliver spændende :goodluck

Kan godt forstå dig med din bonussøn..... Hvor er det bare trist :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herned i det sønderjyske. Håber du bliver glad for at bo her. :kiss

Trist med din bonussøn. Kan godt forstå du købte en jakke til ham. Det må være svært at se på. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa..

Velkommen til det sønderjyske, som er et skønt sted.

Jeg bor selv i Gram lige nu, men flytter til Christiansfeld, som ligger 15 km fra Haderslev.. Så vi kunne da godt mødes hvis det var.

Puhhh det lyder hårdt med din bonus søn... Og utroligt han får lov til at gå rundt i hullet tøj og tøj der er for småt og uden overtøj..

Men krammer til dig.

Marianne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for smil og kram piger... lige det man har brug for :)

Mianne... Det kunne davre hyggeligt :) Vi har et vennepar i Gram lige nu og ja Christiansfeld er jo kun en lille sviptur væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg på vej over fyens land... Og der er da blevet fælled et par tårer... Men ellers er det gået net og hurtigt... Claus' familie var super hjælpsomme og effektive... Så det eneste der mangler er at gøre den rent på tirsdag inden aflevering... Så er jeg officielt flyttet til Sønderjylland... Suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja så sidder jeg herovre og er bare slet ikke mit almindelige glad selv... Øv... burde jo være glad og nyde at jeg endelig er sammen med den mand jeg elsker... men savner allerede venner og familie... Gør det heller ikke nemmere at min veninde stortuder når hun skal sige farvel til mig ;( Men det skal nok gå... skal nok blive glad igen... Skal bare lige falde til og over den værste hurdel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER