Carcassonne

Hvad tjener I?

Løn pr. måned før skat.   166 members have voted

  1. 1. Hvad tjener du pr. måned før skat?

    • Under 10.000 kr.
      22
    • 10.001-15.000
      16
    • 15.001-20.000
      19
    • 20.001-25.000
      37
    • 25.001-30.000
      30
    • 30.001-35.000
      21
    • 35.001-40.000
      12
    • 40.001-45.000
      3
    • 45.001-50.000
      4
    • 50.001-55.000
      1
    • 55.001-60.000
      1
    • 60.001-65.000
      0
    • + 65.000
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

87 indlæg i dette emne

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er speciallærer og arbejder 37 timer om ugen med unge mennesker/børn med autisme i det offentlige. Jeg har en alm. læreruddannelse og 3½ års erhvervserfaring indenfor autismeområdet. Det tjener jeg ca. 31.000 kr før skat på + 16% pension oveni (men stiger et løntrin nu her når jeg runder de 4 års erfaring).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har svaret under 10.000 da jeg er på SU.

Studerer til Multimediedesigner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9.300 udbetalt <_< jeg er på dagpenge ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt jeg ligger ret godt men vil ikke offentlig gøre noget. Da jeg kender et par stykker herinde og det kommer ikke dem ved. :-))))))

"Kender et par stykker herinde" - er det kun mig, der synes det er en mindre underdrivelse?!?! ;)

(Synes det kunne være lidt sjovt at hive denne frem igen, og så faldt jeg lige over din besvarelse)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Kender et par stykker herinde" - er det kun mig, der synes det er en mindre underdrivelse?!?! ;)

(Synes det kunne være lidt sjovt at hive denne frem igen, og så faldt jeg lige over din besvarelse)

Ha ha ha jeg mener privat, og en enkelt kollega :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha jeg mener privat, og en enkelt kollega :)

Jeg har stemt det samme som dig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder 37 timer om ugen som rejsekonsulent i en gruppeafdeling og tjener 22.500 kr. før skat pr. mdr. + pension 7,6%

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... kan godt se jeg falder lidt udenfor. Jeg kan da ikke være den eneste med en færdiggjort lang videregående uddannelse unsure.gif

Jeg får ca. 45.700 kr. før skat - af dem betaler jeg selv 5,25% ind på arbejdsgiveradministreret pensionsordning og arbejdsgiver tilføjer 11%.

Jeg er Pengemarkedschef i en mellemstor dansk bank og arbejder ret fast 8.00-16:30 hver dag. Selvfølgelig er der mulighed for at gå før hvis jeg har noget jeg skal og efter 3 år her har jeg oparbejdet en vis frihed under ansvar, men flekstid er ellers ikke noget jeg forkæles med. Jeg har en kandidatgrad i matematik-økonomi fra Københavns Universitet og har snart 5 års fuldtidserfaring.

Jeg er her også :-)

Jeg er uddannet økonom, med en HD i Økonomistyring og procesledelse oveni. Jeg er controller og har ud over en masse ad hoc opgaver også ansvar for prissættelser, budgetudarbejdelse og regnskab.

Jeg har ca. 45.000 brutto (hvor en del dog veksles til en firmabil). Derudover så smider firmaet 12% til pension (og jeg 8%), og så forkæles vi med lidt fryns (telefon, hjemmearbejdsplads, sygeforsikringer, fitnesscenter og lignende). Jeg står overfor en rimelig god lønforhøjelse i januar. Ved ikke hvor meget endnu - men håber på omkring 5.000, da jeg har overtaget min tidligere chefs job. (Chefen har lovet mig, at graviditeten ikke får indflydelse på min løn :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også :-)

Jeg er uddannet økonom, med en HD i Økonomistyring og procesledelse oveni. Jeg er controller og har ud over en masse ad hoc opgaver også ansvar for prissættelser, budgetudarbejdelse og regnskab.

Jeg har ca. 45.000 brutto (hvor en del dog veksles til en firmabil). Derudover så smider firmaet 12% til pension (og jeg 8%), og så forkæles vi med lidt fryns (telefon, hjemmearbejdsplads, sygeforsikringer, fitnesscenter og lignende). Jeg står overfor en rimelig god lønforhøjelse i januar. Ved ikke hvor meget endnu - men håber på omkring 5.000, da jeg har overtaget min tidligere chefs job. (Chefen har lovet mig, at graviditeten ikke får indflydelse på min løn :))

Dejligt og skønt med god chef! Det har jeg også ;)

Vi har så faktisk fået indført flekstid mens jeg var på barsel - det er skønt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brutto 38.500,- + 6.000,- i pension - rundt regnet. Jurist i staten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt og skønt med god chef! Det har jeg også ;)

Vi har så faktisk fået indført flekstid mens jeg var på barsel - det er skønt :glad

Flekstid er GULD værd... Fleksibilitet avler fleksibilitet - jeg kan (næsten) komme og gå som det passer mig bedst. Til gengæld er jeg også meget fleksibel den anden vej. Tror faktisk lidt at det er en win-win situation for både mig og virksomheden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10.001-15.000

Jeg er lægesekretærelev og under 25 år, så det giver sgu ikke alverden. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt skalaen blev udvidet, så kunne jeg også være med :D Jeg tjener mellem 55- og 60.000,- og så kommer min pension oveni. Jeg er chef i det offentlige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt skalaen blev udvidet, så kunne jeg også være med :D Jeg tjener mellem 55- og 60.000,- og så kommer min pension oveni. Jeg er chef i det offentlige.

Det var en pæn slant ;)

Må jeg spørge hvad du er uddannet som?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som lærer på 5. år ligger jeg vist sådan i middelklassen på vej op ad. Pensionen er ret god (17-18%), og hvis man lægger den oveni er lønnen faktisk udmærket. En lærer på fuldtid tjener vist mellem 27.000-35.000 kr før skat om måneden + pension afhængigt af øvrige kvalifikationer og anciennitet samt lokation i DK.

Men taget i betragtning at det er en 4-årig videregående uddannelse og i det offentlige frem for det private, så er det vist ikke imponerende på nær pensionen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en pæn slant ;)

Må jeg spørge hvad du er uddannet som?

Jeg er uddannet socialrådgiver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjener selv under 10.000 idet jeg er på SU og den er 5400 kr. smile.gif

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har svaret under 10.000 kr, jeg er på SU med lidt fritidsarbejde (i en børnetøjsbutik faktisk) ved siden af. Denne måned får jeg godt nok ca 12.000 før skat, fordi jeg har haft utrolig meget mere arbejde end jeg plejer, men gennemsnitligt er det under 10 pr mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en grundløn på 21.000 ca. og med tillæg mener jeg at jeg rammer ca 23.000 før skat :) jeg er (relativt nyuddannet) sygeplejerske og arbejder på sygehus :)

Er godt tilfreds med min løn. Den er en kærkommen forandring fra su'en :D ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en grundløn på 21.000 ca. og med tillæg mener jeg at jeg rammer ca 23.000 før skat :) jeg er (relativt nyuddannet) sygeplejerske og arbejder på sygehus :)

Er godt tilfreds med min løn. Den er en kærkommen forandring fra su'en :D ..

Uh, glæder mig til det bliver mig.... Men der venter lige 3 1/2 år på su før jeg er sygeplejerske ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, glæder mig til det bliver mig.... Men der venter lige 3 1/2 år på su før jeg er sygeplejerske ;)

Uh, det er også bare den fedeste følelse at blive færdig og få job.. de 3 1/2 år går hurtigt :) ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27000 brutto efter 7 år på samme arbejdsplads. Jeg er kontorassistent hos staten. Jeg har betalt frokost og flekstid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tand klinikassistent, stilling på 27,5 timer, til månedsløn på 19.000 kr:)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20-25000Kr.

Er voksen-elev i butik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER