Carcassonne

Hvad tjener I?

Løn pr. måned før skat.   166 members have voted

  1. 1. Hvad tjener du pr. måned før skat?

    • Under 10.000 kr.
      22
    • 10.001-15.000
      16
    • 15.001-20.000
      19
    • 20.001-25.000
      37
    • 25.001-30.000
      30
    • 30.001-35.000
      21
    • 35.001-40.000
      12
    • 40.001-45.000
      3
    • 45.001-50.000
      4
    • 50.001-55.000
      1
    • 55.001-60.000
      1
    • 60.001-65.000
      0
    • + 65.000
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

87 indlæg i dette emne

Jo det tror jeg :) jeg har selv forhandlet mig til den. Jeg arbejder i snit 37 timer over en to ugers periode, og betaler selv pauser, men har så en del betalt fryns

er det ikke også fordi du er voksenelev, fordi du er over 25 år, og derfor skal have de 18000 kr, som mindste lønnen er, når man er elev og over 25

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tjener lige omkring 5.000-7.500 kr. om måneden, og får (desværre) ikke SU. Mens så er der også pensionen ved siden af på 2500 kr. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... kan godt se jeg falder lidt udenfor. Jeg kan da ikke være den eneste med en færdiggjort lang videregående uddannelse :unsure

Jeg får ca. 45.700 kr. før skat - af dem betaler jeg selv 5,25% ind på arbejdsgiveradministreret pensionsordning og arbejdsgiver tilføjer 11%.

Jeg er Pengemarkedschef i en mellemstor dansk bank og arbejder ret fast 8.00-16:30 hver dag. Selvfølgelig er der mulighed for at gå før hvis jeg har noget jeg skal og efter 3 år her har jeg oparbejdet en vis frihed under ansvar, men flekstid er ellers ikke noget jeg forkæles med. Jeg har en kandidatgrad i matematik-økonomi fra Københavns Universitet og har snart 5 års fuldtidserfaring.

Må jeg ikke overtage det job? :whistling lyder meget lækkert

Læser HA på 5.semester og vil meget gerne ind i noget bank på en måde så lyder mega lækkert :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tjener lige omkring 5.000-7.500 kr. om måneden, og får (desværre) ikke SU. Mens så er der også pensionen ved siden af på 2500 kr. :)

Antager at du læser med den måde du skriver på, så hvad læser du siden du ikke får SU?

Da også mange penge du kan nå at tjene hvis du altså studere fuldtid. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er studerende og får SU.

Har derfor svaret under 10.000

Hvad læser du? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad læser du? :rolleyes

Jeg læser til lærer :)

Har også læst jura i 2 år på KU, men jeg blev træt af det og valgte at stoppe. Så håber at jeg bliver ved med at synes om mit studie denne gang :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige i øjeblikket er jeg på dagpenge så lige under 12.000 kr. om måneden.

Da jeg arbejdede som revisor fik jeg ca. 28.000 inkl. pension. Meget lavt når man tænker på jeg har en cand.merc.aud, men sådan er startlønningerne når man vil arbejde som revisor i en af de store virksomheder <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det ikke også fordi du er voksenelev, fordi du er over 25 år, og derfor skal have de 18000 kr, som mindste lønnen er, når man er elev og over 25

Jeg er ikke voksenelev med tilskud da jeg har en anden uddannelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... kan godt se jeg falder lidt udenfor. Jeg kan da ikke være den eneste med en færdiggjort lang videregående uddannelse :unsure

Jeg får ca. 45.700 kr. før skat - af dem betaler jeg selv 5,25% ind på arbejdsgiveradministreret pensionsordning og arbejdsgiver tilføjer 11%.

Jeg er Pengemarkedschef i en mellemstor dansk bank og arbejder ret fast 8.00-16:30 hver dag. Selvfølgelig er der mulighed for at gå før hvis jeg har noget jeg skal og efter 3 år her har jeg oparbejdet en vis frihed under ansvar, men flekstid er ellers ikke noget jeg forkæles med. Jeg har en kandidatgrad i matematik-økonomi fra Københavns Universitet og har snart 5 års fuldtidserfaring.

Dejligt du kom med - jeg følte mig lidt udenfor med mine ca 38.000 før skat (og uden pension).

Jeg har en kandidatgrad i kemi og 4 års relevant erhvervserfaring.

I er ikke alene. Jeg tjener omkring 35.000 før skat. Derudover får jeg 10 % i pension og div. goder såsom fri telefon osv.

Jeg er cand.ling.merc. i engelsk (translatør og tolk) og arbejder i et stort revisionsfirma. Det er 6 år siden, jeg blev færdig på studiet (og nu føler jeg mig pludselig gammel ... som tiden dog går :lolhit ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjener 25.000 i måneden og arbejder som sagkoordinator hos en ejendomsmægler. Vi har ingen overenskomst, så det er hvad man kan forhandle sig frem til, man får. Jeg aner ikke om jeg er højt eller lavt lønnet i branchen, tror jeg ligger i den lave ende. Men jeg er glad for mit job, har masser af ansvar og selvstændige arbejdsopgaver. Og så har jeg virkelig meget frihed. Jeg elsker min arbejdsplads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er dagplejemor, og tjener lige over 20.000 kr, for 48 timer i ugen! Det er ikke for pengenes skyls man gør det. Har selfølgelig et højere fradrag, men skal jo også bruge penge på mad, varme, vand osv. til dagplejebørnene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også et stykke over middel af lønskalaen. er uddannet kunderådgiver i finansbranchen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger også i øverste ende. som afdelingsleder i en privat virksomhed ligger jeg med en grundløn her og så med pension, ekstra ferietillæg, og div tillæg som ekstra feriedage, internet, sundhedsforsikring og en bonusordning, så alt sammenlagt ligger jeg uden for skala. Er uddannet ingeniør fra 2006.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svaret under 10.000. :)

Jeg er studerende for får SU + hvad jeg kan tjene ved siden af som vikar i et botilbud for sindsslidende.

Jeg læser psykologi, og mangler ca. 1½ år (forventer dog først at være færdig om 2½ år, da jeg jo forhåbentlig skal på barsel ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er dagplejemor, og tjener lige over 20.000 kr, for 48 timer i ugen! Det er ikke for pengenes skyls man gør det. Har selfølgelig et højere fradrag, men skal jo også bruge penge på mad, varme, vand osv. til dagplejebørnene.

Det er jeg også, tjener dog ikke så meget, eller gør jeg. Ved det faktisk ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er dagplejemor, og tjener lige over 20.000 kr, for 48 timer i ugen! Det er ikke for pengenes skyls man gør det. Har selfølgelig et højere fradrag, men skal jo også bruge penge på mad, varme, vand osv. til dagplejebørnene.

Det er jeg også, tjener dog ikke så meget, eller gør jeg. Ved det faktisk ikke

Det samme er jeg :) .

Aoife, vores grundløn er lige over 20.000 kr. hvis man har været ansat i under 4 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige udvidet til at folk kan tjene endnu mere, idet der var mindst en som faldt udenfor :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svarede mellem 25-30.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tjener lidt over 25000 i måneden, jeg er pædagog på en døgninstitution

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmmm... kan godt se jeg falder lidt udenfor. Jeg kan da ikke være den eneste med en færdiggjort lang videregående uddannelse :unsure

Jeg får ca. 45.700 kr. før skat - af dem betaler jeg selv 5,25% ind på arbejdsgiveradministreret pensionsordning og arbejdsgiver tilføjer 11%.

Jeg er Pengemarkedschef i en mellemstor dansk bank og arbejder ret fast 8.00-16:30 hver dag. Selvfølgelig er der mulighed for at gå før hvis jeg har noget jeg skal og efter 3 år her har jeg oparbejdet en vis frihed under ansvar, men flekstid er ellers ikke noget jeg forkæles med. Jeg har en kandidatgrad i matematik-økonomi fra Københavns Universitet og har snart 5 års fuldtidserfaring.

Dejligt du kom med - jeg følte mig lidt udenfor med mine ca 38.000 før skat (og uden pension).

Jeg har en kandidatgrad i kemi og 4 års relevant erhvervserfaring.

I er ikke alene. Jeg tjener omkring 35.000 før skat. Derudover får jeg 10 % i pension og div. goder såsom fri telefon osv.

Jeg er cand.ling.merc. i engelsk (translatør og tolk) og arbejder i et stort revisionsfirma. Det er 6 år siden, jeg blev færdig på studiet (og nu føler jeg mig pludselig gammel ... som tiden dog går :lolhit ).

I har da nogle gode lønninger, piger!!!! :)

Jeg er HR-konsulent i det offentlige og tjener knap 35.000 før skat og + pension. Jeg er cand.mag. i psykologi og kommunikation og har 4 1/2 års erfaring. Jeg er ansat et sted i det offentlige, hvor der ikke gives særligt høje lønninger <_< men andre goder som flekstid og betalt frokost har vi da :) Tror jeg bliver meget glad for flekstid, når jeg skal tilbage (ikke at jeg ikke har været det indtil nu :))

(undskylder for den tomme besvarelse... Teknikken driller :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i offentligt løntilskudsjob med en løn svarende til højeste dagpengesats.

I looooove it - lige bortset fra lønnen! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt jeg ligger ret godt men vil ikke offentlig gøre noget. Da jeg kender et par stykker herinde og det kommer ikke dem ved. :-))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svaret under 10.000, for jeg er igang med at starte min internetbutik op. Regner da med at kravle op ad indenfor rimelig tid :)

Ellers har jeg en bachelor i erhvervsoekonomi. Jeg fik ikke faerdiggjort min kandidat, som jeg paabegyndte i Italien og som viste sig at vaere for svaer og uinteressant.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg arbejder som personlig hjælper hos handicaphjælp danmark og tjener lidt over 20.000 på 6 døgnvagter i mdr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER