Bed

Albert :0)

4 indlæg i dette emne

Først håber at I alle nyder jeres børn og barsel..

Her er Albert 8 uger i dag, og stadig jorden dejligste dreng, ( Og det samme er storebror)

Han er blevet en stor fin dreng på 5,5 kg og 62 lang.. Vores dage går stille og rolige, med hygge, rengøring, leg og aflevering og hentning af storebror i børnehaven.. Min kæreste og jeg har helt bevist valgt at vi denne gang tager det helt med ro, og ikke laver al for mange aftaler rund omkring. ( af skade blivet man klog) vi var alt for meget ude med storebror og han kunne nogen gange blive så ulykkelig fordi det blev alt for meget!!!

Jeg synes vi får vores nattesøvn og Albert er også god til at sove i løbet af dagen.. Nogen gang hos min, men mest i sin lift/barnevogn.. Dog er vi lige i gang med appetitspring så det sidste døgn er gået med amning og ikke så meget søvn.. Men mon ikke snart han har " indstillet" babserne, det håber jeg!! ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg kender godt det med at have lavet for mange aftaler. Det har jeg også måttet lære på den hårde måde :(

Håber snart appetitspringet er overstået :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig opdatering om Albert, men desværre kan billederne ikke ses :(

Vi har også haft for mange aftaler i denne uge, så nu tager vi det med ro det næste stykke tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER