Solvej99

Har I fået mens?

39 indlæg i dette emne

Har I fået mens endnu?

Jeg fødte for snart 12 uger siden og har endnu ikke fået mens.

Det gør mig egentlig ikke så meget. Det er da rart nok at slippe for det ;)

I dag siger siger én af mine veninder om jeg mon er gravid igen siden det ikke er kommet :blink Det havde jeg egentlig ikke rigtig overvejet og sandsynligheden er da også virkelig lille, da vi har brugt kondom.

Men blev alligevel sådan lidt :unsure Har overvejet at teste - bare for at være HELT sikker :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej ikke endnu, her er trolden 8 uger i dag :0)

Men sidst fik jeg det heller ikke før jeg var stoppet med at amme.. ( 15 mdr fra jeg havde født, så jeg var så heldig ikke og ha mens i ialt 24 mdr :0) )

Jeg håber ved Gud ikke den kommer før jeg er færdig med og amme.. ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke fået mens endnu :yay synes også det er rart at slippe for!

Her er datteren 10½ uge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik den efter 5 uger :(

Hvis det var mig ville jeg ikke teste hvis i bruger anden beskyttelse. Det er rimelig normalt ikke at få den mens man ammer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke fået det endnu, her efter 13 uger. Jeg ammer også, og er da spændt på om det varer så længe jeg ammer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke fået den. og trolderikken bliver 13 uger i morgen. Men de sidste 6-8 uger har har fået erstatning. MEn er så begyndt på p-piller. Så venter kun på jeg skal holde pause så jeg får det :( Kan godt være foruden, men sådan er det jo..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået mens endnu. Imorgen er det 10 uger siden Kristine blev født. Jeg kan også godt undvære menses lidt endnu :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mens for et par dage siden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu slipper jeg heller ikke mere. Jeg fik mens for nogen dage siden, 2o uger+ 1 dag efter fødslen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde mens to gange og så har jeg ikke haft siden <_< Det er både dejligt og samtidig lidt irriterende for det giver da nogen tanker om graviditet hele tiden, så der er da også blevet testet et par gange selvom jeg tager mini-pille som beskyttelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun haft mens den ene gang i januar og ikke mere siden :unsure Jeg savner det ikke, men begynder da at blive nervøs, for jeg vil jo gerne blive gravid igen på et tidspunkt :blush Jeg ved godt, at der kan gå mange måneder efter fødslen, før man får mens, men nu havde jeg jo indstillet mig på at have det igen, og så bliver det bare væk igen... Nå det kommer nok på et tidspunkt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun haft mens den ene gang i januar og ikke mere siden :unsure Jeg savner det ikke, men begynder da at blive nervøs, for jeg vil jo gerne blive gravid igen på et tidspunkt :blush Jeg ved godt, at der kan gå mange måneder efter fødslen, før man får mens, men nu havde jeg jo indstillet mig på at have det igen, og så bliver det bare væk igen... Nå det kommer nok på et tidspunkt :blush

Jeg har haft to gange og så stoppede det igen. Jeg har også været nervøs selvom jeg tager minipiller så er der testet et par gange eller tre siden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit har været meget regelmæssigt siden det kom tilbage 4 mdr. efter fødslen. Jeg starter på p-piller når næste mens kommer.

Hilde: Hvornår vil I gå igang igen? Og skal i I behandling?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft to gange og så stoppede det igen. Jeg har også været nervøs selvom jeg tager minipiller så er der testet et par gange eller tre siden ;)

Mærkeligt, hvad ens krop nogen gange laver... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit har været meget regelmæssigt siden det kom tilbage 4 mdr. efter fødslen. Jeg starter på p-piller når næste mens kommer.

Hilde: Hvornår vil I gå igang igen? Og skal i I behandling?

Vi ved ikke helt, hvornår vi går igang igen. Min barselsvikar - som er fastansat nu - er blevet gravid. Jeg har allerede fået kommentarer om, at vi skal planlægge efter det :unsure

Vi skal i behandling igen...dvs jeg skal i hormon-behandling, for vi har jo 6 befrugtede æg frosset ned :blush

Det er blandt andet også pga vores situation, at jeg ikke vil vente alt for længe...men det er svært, når jeg nu ved, at min barsel kunne komme til at falde sammen med min kollegas barsel :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved ikke helt, hvornår vi går igang igen. Min barselsvikar - som er fastansat nu - er blevet gravid. Jeg har allerede fået kommentarer om, at vi skal planlægge efter det :unsure

Vi skal i behandling igen...dvs jeg skal i hormon-behandling, for vi har jo 6 befrugtede æg frosset ned :blush

Det er blandt andet også pga vores situation, at jeg ikke vil vente alt for længe...men det er svært, når jeg nu ved, at min barsel kunne komme til at falde sammen med min kollegas barsel :unsure

Det skal du ikke tænke på synes jeg. Selvfølgelig kan det være svært at lade være, men netop når jeres situation er som den er skal I gøre det når I føler for det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærkeligt, hvad ens krop nogen gange laver... :whistling

Det er vildt mærkeligt. Jeg nyder ikke at have den, men tankerne omkring graviditet dukker da op engang imellem. Især nu hvor jeg glemte en pille i lørdags og først opdagede det mandag aften <_< :blush :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået den første mesntruation efter fødslen..

Det var dejligt at være den foruden så længe det varede - men også lidt rart at kroppen nu forhåbentlig er ved at være sig selv igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg fået mens igen...næsten 8 måneder efter fødslen og 3 måneder efter sidste mens :unsure Jeg er spændt på og håber nu også, at den kommer helt regelmæssigt igen fra nu af :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg fået mens igen...næsten 8 måneder efter fødslen og 3 måneder efter sidste mens :unsure Jeg er spændt på og håber nu også, at den kommer helt regelmæssigt igen fra nu af :blush

Du har også ammet meget længe. Det er sikkert derfor du er sluppet ;)

Jeg håber at den kommer regelmæssigt, så I snart kan komme i gang med en 2'er :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop kan vist ikke rigtig finde ud af hvad den vil i øjeblikket <_<

Det mærkes som om der er et eller andet på vej men det kommer bare ikke rigtig i gang. Det er lidt irriterende at gå sådan midt i mellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg langt om længe mens igen...jeg har så også sluppet helt ind til nu, udover bløderiet i starten efter fødslen selvfølgelig. Så det er dejligt, der gik så længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg langt om længe mens igen...jeg har så også sluppet helt ind til nu, udover bløderiet i starten efter fødslen selvfølgelig. Så det er dejligt, der gik så længe :)

Ja det var sørme længe du slap :)

Ammer du stadig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig ikke fået mens fast endnu. Min krop kan vist ikke finde ud af hvad den vil . Sidste gang gik jeg i 1,5-2 uger og små blødte men så ikke rigtigt alligevel <_< det er alligevel 1,5 mdr siden nu så nu kan jeg da ikke lade være med at tænke om jeg er gravid eller kroppen bare er dum :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg langt om længe mens igen...jeg har så også sluppet helt ind til nu, udover bløderiet i starten efter fødslen selvfølgelig. Så det er dejligt, der gik så længe :)

Det kan jeg godt forstå du har nydt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER