Perlemor

3 dage med positive æl

13 indlæg i dette emne

Hej igen

Har lige et til spg. Jeg har nu haft 3 dage med positive ÆL tests de er lige tydelige hver dag - meget tydelige positive. Kan det passe eller viser de forkert? Jeg er også tæt på min mens bør få det på søndag. Kan ikke helt få det til at passe - hvad siger i andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare lige for at være sikker, så ved du godt at på ÆL-test der skal teststregen være mindst lige så tydelig som kontrolstregen? Ellers er den ikke positiv.

Udover det, så aner jeg intet om ÆL-tests... (har aldrig selv brugt dem)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen ide! :D Tag en GT ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at sætte griller i hovedet på dig, men jeg har hørt at nogen får positive Æl-tests lige inden de kan lave en positiv graviditetstest, så det er mit bedste bud :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TiaK: ja det har jeg nemlig fundet ud af tidligere fra jane doe og mine test streger er MEGET tydeligere end kontrol stregen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tog lige en gt som i foreslog MEGA positiv men men men har hørt flere gange om falsk positiv så prøver igen på mandag og prøver at være realistisk men NØJ er helt oppe og køre bare det er rigtigt :-) krydser alt hvad krydses kan uhhhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tog lige en gt som i foreslog MEGA positiv men men men har hørt flere gange om falsk positiv så prøver igen på mandag og prøver at være realistisk men NØJ er helt oppe og køre bare det er rigtigt :-) krydser alt hvad krydses kan uhhhh

Hvorfor skulle den være falsk positiv?

Anyway, stort TILLYKKE!! :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg krydser også!!!! :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eej har da kun hørt om falsk negativ - hvis man tester for tidligt, og man ikke har nok HCG i kroppen til at kunne måle det, men man rent faktisk er gravid. Har da aldrig hørt tale om falsk positiv :)

Sååå TILLYKKE!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo falsk positiv kan forekomme hvis ægget er befrugtet men ikke sætter sig fast. Så er meget spændt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo falsk positiv kan forekomme hvis ægget er befrugtet men ikke sætter sig fast. Så er meget spændt :-)

Nej, så er den jo stadig positiv. Men får man mens, så er det en biokemisk abort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja det kan du ha ret i. Men der er godt nok langt til søndag/mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja det kan du ha ret i. Men der er godt nok langt til søndag/mandag

Ja, der er lidt dage endnu. Men er sikker på den nok skal hænge ved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER