Posted October 26, 2011 Skal vi lige se hvordan det er fordelt her til marts. Jeg selv venter en pige... PIGER: 9 DRENG: 2 Proever lige og ser om det lykkes mig med en menningsmaaling Stem her Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2011 Også en pige her :-D :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2011 Jeg er også på pigeholdet :loveshower Det er nu blevet bekræftet til både kønsskanning og md skanning, så er efterhånden pænt sikker. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2011 Jeg er også på pigeholdet :loveshower Det er nu blevet bekræftet til både kønsskanning og md skanning, så er efterhånden pænt sikker. :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2011 Jeps også pige her :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 27, 2011 Jeps også pige her :biglove :whistling hold da et pigehold vi har her... Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 27, 2011 Hehe... Også en pige her :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 27, 2011 Hehe... Også en pige her :biglove :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 27, 2011 Har vi slet ikke en lille dreng derude? Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 29, 2011 Jeg har vist ikke skrevet mig på medlemslisten endnu - men jeg har termin 28. marts og venter en dreng. :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 29, 2011 Uh den første dreng :-D :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 31, 2011 Jeg har vist ikke skrevet mig på medlemslisten endnu - men jeg har termin 28. marts og venter en dreng. :loveshower Haha fantastisk med en dreng! Ene hane i hønsegården :lolhit Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 31, 2011 Haha fantastisk med en dreng! Ene hane i hønsegården :lolhit Dejlig med en lille dreng i raekken... :balloons Ps husk at afgive din stemme i me,i,gsmaalingen... :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Så må jeg da lige smide min stemme også. vi venter en DRENG :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Jaaa en dreng mere! Tillykke med den lille prins :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 takker :) ja det er ikke ligefrem drengene der føre her i gruppen... :lolhit Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2011 takker :) ja det er ikke ligefrem drengene der føre her i gruppen... :lolhit Saa er drengene ved at melde sig.. :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 15, 2011 vi venter en lille pige. hold da op der er mange tøser:-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2011 Her er det også en pige..... :loveshower :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2011 en skøn pige her :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 26, 2011 Vi venter også en lille pige. Ja må nok gi jer ret der er mange piger....;D Share this post Link to post Share on other sites