piap

Hvilken pusletaske har du og hvorfor?

20 indlæg i dette emne

Godaften

sidder og kigger på ny pusletaske og kunne godt tænke mig at høre hvad for en I har og hvorfor?

mvh Pia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har ikke nogen endnu. Men jeg har planer om selv at sy vores pusletaske. Da jeg tænker, at så har jeg noget at bruge ventetiden på :)

post-395-091766200 1319568307_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop i dag fået min Dora ByStroom - og den er alt det jeg drømte om! :loveshower

Pusletaske%20DORA%20Brown.jpg

Den er stor og rummelig, med masser af mindre rum og den har pusleunderlag. Den er ikke en standard barnevognspusletaske, men heller ikke så feminin, at min bedre halvdel ikke vil gå med den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den billigste fra bilka ;) 712716.jpg

Den var billig, neutral i udseende og umiddelbart ok kvalitet. Om ikke andet, så kunne den holde så længe som muligt. Har brugt den i 4 måneder nu og er stadig glad for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop i dag fået min Dora ByStroom - og den er alt det jeg drømte om! :loveshower

Pusletaske%20DORA%20Brown.jpg

Den er stor og rummelig, med masser af mindre rum og den har pusleunderlag. Den er ikke en standard barnevognspusletaske, men heller ikke så feminin, at min bedre halvdel ikke vil gå med den ;)

Nøøøøj hvor er den fed! Sådan en må jeg da bare have når jeg engang får en lille spire :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har den billigste fra bilka ;) 712716.jpg

Den var billig, neutral i udseende og umiddelbart ok kvalitet. Om ikke andet, så kunne den holde så længe som muligt. Har brugt den i 4 måneder nu og er stadig glad for den :)

Har også en bilka model. Tror det er den samme. Der er underlag, masser af rum og så er den neutral. Vil hellere ofre penge på en rigtig taske end en pusletaske. Så er sikker på vi bliver glad for denne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ikke så meget op i pusletasker, så brugte bare den der fulgte med barnevognen. Den irriterede mig dog, da der ikke var så mange rum i. Nu har jeg fået en fra Gaya og ko og den er jeg blevet rigtig glad for. Den har masser af rum, underlag selvfølgelig, er fin panggrøn og så har den et vandtæt rum til vådt tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ikke så meget op i pusletasker, så brugte bare den der fulgte med barnevognen. Den irriterede mig dog, da der ikke var så mange rum i. Nu har jeg fået en fra Gaya og ko og den er jeg blevet rigtig glad for. Den har masser af rum, underlag selvfølgelig, er fin panggrøn og så har den et vandtæt rum til vådt tøj.

Det er smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fra Kvickly, den kostede hvis 150 og egentlig ikke en pusletaske, men den er praktisk med mange rum og ganske fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en pusletaske fra ByStroom

post-570-001487900 1319572635_thumb.jpg

Jeg ville gerne have én, der ligner en pæn taske samtidig med at den er praktisk :) Jeg er virkelig glad for den.

Lige mine ord! :D

Jeg har også en ByStroom, model AIDA, og er vild med den! Elsker at den er så stor - forstår ikke dem, der kan have en mindre ;) (men det er muligvis fordi, at andre er bedre til at begrænse sig :rolleyes )

Den kan ses her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en byStroom - AIDA modellen.. den er fantastisk!!

Pusletaske%20BA-AIDA%20brown%20baby%20Stroom.jpg

Der er plads til både 2 sæt skiftetøj, bleer, underlag, stofbleer, tæppe, alarmer, sutter, skumklude, en trøje til mor, pung, telefon.. osv osv...

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den billigste fra bilka ;) 712716.jpg

Den var billig, neutral i udseende og umiddelbart ok kvalitet. Om ikke andet, så kunne den holde så længe som muligt. Har brugt den i 4 måneder nu og er stadig glad for den :)

Hvornår har du købt den? Sådan en ville jeg gerne have fingrene i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bruger vi ikke pusletaske mere, men da vi gjorde, havde vi en Gaia og ko i grøn fløjl.

Jeg købte den fordi:

-Der er god plads i den

-Den var sat ned med 50%

-Den havde en tilpas neutral farve, så manden også ville være bekendt at gå med den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lilla Gaia og Ko i fløjl. Det er (alt for mange!) penge lige ud af vinduet.

Jeg købte den fordi jeg synes den var røvlækker og mindede mig om min barndom, der var fyldt med fløjl.

Havde jeg vidst bedre, havde jeg købt en rygsæk med vådrum eller en anden praktisk taske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lilla Gaia og Ko i fløjl. Det er (alt for mange!) penge lige ud af vinduet.

Jeg købte den fordi jeg synes den var røvlækker og mindede mig om min barndom, der var fyldt med fløjl.

Havde jeg vidst bedre, havde jeg købt en rygsæk med vådrum eller en anden praktisk taske.

Good point - tak for tippet :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den billigste fra bilka ;) 712716.jpg

Den var billig, neutral i udseende og umiddelbart ok kvalitet. Om ikke andet, så kunne den holde så længe som muligt. Har brugt den i 4 måneder nu og er stadig glad for den :)

Hvornår har du købt den? Sådan en ville jeg gerne have fingrene i :)

Nogle gange går det vist for hurtigt med at læse indlæggene... :bunny :P :bunny :lol :bunny :lolhit :bunny :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange går det vist for hurtigt med at læse indlæggene... :bunny :P :bunny :lol :bunny :lolhit :bunny :)

Hmm... Ja, den går da vist begge veje? Hun spurgte jo hvornår og ikke hvor? :P :D Det er vel fordi det er relevant ift. om de stadig har den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Ja, den går da vist begge veje? Hun spurgte jo hvornår og ikke hvor? :P :D Det er vel fordi det er relevant ift. om de stadig har den?

Okay - sidder og storgriner!! :D :lol Må man undskylde det med ammehjerne?? :whistling

Tja, købte den engang i foråret, men jeg er ret sikker på de stadig har den, nok ikke på tilbud, men mener det er en standardvare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - sidder og storgriner!! :D :lol Må man undskylde det med ammehjerne?? :whistling

Tja, købte den engang i foråret, men jeg er ret sikker på de stadig har den, nok ikke på tilbud, men mener det er en standardvare :)

Det er helt i orden :)

Og takker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER