PiaJune

Nogle mennesker...altså!

8 indlæg i dette emne

Ja... jeg synes selv, at jeg er ok til at overhøre dumme kommentarer og kun huske på de gode og søde kommentarer, men... <_<

Nogle dage har jeg bare lyst til at pande visse personer en på siden af hovedet!

Jeg har en kollega, som stort set ikke kender mig, og vi har nok ikke sagt mere end 5 ord til hinanden (han er konsulent og er derfor ikke så tit i huset). Han har nu for 2. gang formået at gøre mig pissesur :angry

Den første gang var for ca. 3 uger siden, da han så mig og sagde "Du må da være i hvert fald 7 måneder henne"! mit svar: "Nej, jeg er så ca. 6 måneder henne". Hvortil han siger: "Så kommer du jo til at lette til sidst - du bliver godt nok stor!". Jeg ignorerede ham og tænkte sikke en spasser.

Så mødte jeg ham igen i dag, hvor han siger "Du må da være lige oppe over" og igen måtte jeg svare: "Nej, jeg har 3 måneder tilbage...". Så siger manden fandeme "stakkels dig! - ja du bliver jo kun større! :blink

Jeg fatter simpelthen ikke, hvordan en person som slet ikke kender mig, kan synes, at det er ok at komme med sådanne kommentarer! jeg blev godt nok sur, hvilket han også fik at vide, så lad os se, om han tør sige noget næste gang :bask

Siger I noget til folk som ham, eller er I gode til at ignorere det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg bare sagde sidst, jamen så har baby det godt derinde, med et smil på læben og mens jeg gik min vej..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan nogen kommentare har ejg aldrig fået.. Men kan da godt forstå du synes det er vildt irriterende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en kommentar har jeg ikke fået, men hvis jeg fik ville der blive talt med MEGET STORE BOGSTAVER! Ihh nogle mennesker mangler bare manér!

Du får lige sådan et her :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en spade! Det er sådan en situation, hvor jeg bagefter ville vide lige præcis, hvad jeg skulle have sagt! Men hvor jeg i situationen helt sikkert i bar overraskelse ville sige noget med. Øh bøh, nej, det er vist meget normalt... Eller noget. Til gengæld tror jeg, at jeg ville sørge for at være beredt, hvis han skulle melde sig på banen igen! ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er altid bagefter, at man finder ud af, hvad man skulle have sagt <_<

Jeg fik da spurgt ham (med et ondt blik i øjnene synes jeg selv), hvorfor det var synd for mig, men det gav ham bare grund til yderligere at vade i det, så han er nok en lost cause :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej en dør... han burde da holde sin mund når han ikke har noget pænt at sige <_<

Jeg er sikker på at du har en smuk gravid mave :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej en dør... han burde da holde sin mund når han ikke har noget pænt at sige <_<

Jeg er sikker på at du har en smuk gravid mave :loveshower

Taaak :loveshower

Jeg er faktisk ret glad for min mave. Alle de ekstra kilo sidder lige midt maven og på brysterne, og så selvfølgelig lidt bredere hofter, men ellers får jeg ham jo aldrig ud :yay

Så han skal bare lukke skal han ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER