Nafrimi

Så åbner jeg ballet herinde

11 indlæg i dette emne

Hejsa

Synes det var synd der ingen indlæg var herinde, så nu åbner jeg ballet :hurra

Har termin 22. November, men skal have PKS 16. November :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gad vide hvor mange fra det andet forum der finder herind?? Nå men hej annette. Rart at se dig herinde også..

jeg har heller ikke født endnu, men har termin 24. november

KH Pernille

fam.egholm på babyxplore, starcat på madambk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej med jer jeg har hele ikke fødet i nu har termin den 23 nov

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Jeg er altså en smule forvirret!? Min computer blev stjålet for ca. 3 uger siden, så jeg har ikke været på babyklar i lang tid. Da jeg prøver at logge på igen, er jeg ikke medlem, og da jeg opretter en ny profil, ser det hele anderledes ud, og min terminsgruppe er væk! Jeg er forvirret!!! Jeg mener, jeg kan genkende jeres navne, men hvor er terminsgruppen? Så meget graviditetshjerne, håber jeg heller ikke jeg har!

Anyway, Jeg hedder Pernille, er bosat i Brighton, England. Jeg er mor til Sophia fra Feb 2008 og har termin med nummer to d. 11.11. Har masser af plukveer, men ingen andre tegn på at skulle føde snart. Jeg gik 12 dage over med Sophia, så jeg regner med at gå over tid igen.

Kh Pernille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gamle babyklar hedder nu babyxplore.dk. Der kan du logge ind med dit gamle babyklar profilnavn og der er vi allesammen. Det her er det nye babyklar.

Jeg havde termin 30.10, men venter stadig på lillemanden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og venter stadig...

:kram øv - husker alt for tydeligt hvor langsomt tiden går jo længere man når væk fra termins datoen.... :kram

(Jeg "kender" dig fra Nov.08 på Bx (mealve), men har aldrig været god til at skrive derinde - håber under alle omstændigheder snart i får lov til at møde lillebror :glad )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og venter stadig...

årh, din stakkel. Jeg har tre dage til termin, og tror også jeg ender med at gå over, da jeg gik 12 dage over med min første. Har du fået en dato for igangsættelse, hvis du ikke går igang af dig selv?

Tak for hjælpen til at finde min gamle terminsgruppe.

Jeg sender dig masser af ve-støv :bd :bd

KH P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop her kl 16 fået at vide, at jeg må blive sat igang i morgen kl. 8!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :yiepie

Held og lykke i morgen. Så vildt at man bare bliver mor fra den ene dag til den anden! Jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak ;€. Ja det er sgu vildt!

Ligger med ctg nu. Om 30 mins tid skal jeg undersøges, og så lægger de en stikpille op. Herefter hjem i 6 timer, og så tilbage og have lagt en mere. Det er planen lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER