Verdier

2. gangs gravide

9 indlæg i dette emne

Hold da op jeg synes allerede jeg ser gravid ud.. Især om aftenen.. Bliver svært at skulle skjule det meget længere.. Andre der har det sådan??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg en del løst hud fra da jeg fik min datter, så har været lidt stor i forvejen, men vi har taget billeder hver uge, og man kan virkelig godt se at maven tager form til en gravid mave, og ikke bare slaske mave...

Men kan ikke passe mine bukser mere, så jeg skal snart ud og shoppe vente bukser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også stadig en del siddende, men mine bukser strammer også en del.. har et par ventebukser og de er bare de bedste og have på.. Men må nok hellere komme ud og få købt nogle flere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme her. Jeg er allerede godt rund. Det er lidt mærkeligt men skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft ventebukser på 1 måneds tid.. MIn mave er mega stor om aften.. allerede om formidagen starter den med at udvide sig.. puha man er bare stor. Jeg har også en del slaske hud, nu det kun for neden det stadig hænge og blævre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg, jeg synes også det går vildt stærkt.. man kan sagtens se at jeg er gravid.. allerede nu :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det helt på samme måde! Er også så små ved at hoppe over i ventebukserne! Men synes bare det er skønt at maven vokser! :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes også det er svært at skjule denne gang. Vi sammenlignede billeder igår og jeg er lige nu i uge 11 lige så stor som da jeg var i 22. uge med vores søn :rolleyes Desværre er vægten også som i uge 22. meeen det hænger nok også bare en bette smule sammen med at jeg aldrig nåede helt tilbage til før graviditet :whistling

Bestilte idag nye jeans over Asos.com, og jeg vil lige smide en lille anbefaling her. De har nemlig jeans med elastik indbygget ved lommerne uden elastik stykket om om maven. De er dejlig behagelig specielt da jeg ikke er stor nok til at fylde elastik båndet op om maven ud endnu og derfor finder det lidt overflødigt pt. Kom også lige til at købe et par kjoler under undskyldningen at der jo liiige om hjørnet kommer en masse juleting ikk :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja her går det også stærkt denne gang. Pakkede cowboybukserne væk for snart 3 uger siden. Maven er godt nok vokset voldsomt de sidste 14 dage og kan ikke skjule det mere. Gør nu heller ikke noget for at skjule det, da alle efterhånden ved det.

Synes faktisk jeg allerede kan mærke plukveer når jeg har gået meget rundt...kan det virkelig passe?? Min mave bliver helt hård og kan mærke at det strammer hen over maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER