litri

4+5 og lyserødt udflåd

8 indlæg i dette emne

Opdagede lige mit udflåd var en snært af lyserødt, og da jeg en time efter gik på toilettet kom der også lidt lyserødt udflåd på papiret:-(

Andre der har oplevet dette?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har oplevet det, dog først ved uge 22.... jeg blev undersøgt på sygehuset, hvor de foretog en scanning og der var intet galt.... det lyserøde udflåd kunne ikke forklares, dog sagde de at det kunne skyldes at slimhinderne i skeden er mere følsomme når man er gravid, og derfor kan små blodkar briste og give den lyserøde farve.... så altså, ganske ufarligt.... men er du bekymret, så bed din læge om at undersøde dig, så du kan få ro på igen.... det er sikkert ingenting.... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel, jeg kender det selv lige fra i nat :kiss

Det kan sagtens vaere aegget, der saetter sig fast, taenker jeg - det skulle vaere lyserodt eller lysebrunt

Jeg er 5+2 og opdagede lidt roedbrunt, slimet stads i nat, da jeg var oppe at tisse. Jeg blev saa forskraekket, at jeg besvimede... det er rigtig vaemmeligt, men jeg er vist ved at naa frem til at det kan vaere helt normalt. Min mor havde det, min svigerinde havde det og min soester havde det i begge sine graviditeter, saerligt i den sidste i hele 3 uger... Der er flere herinde, der har haft det, saa jge tror vi maa tage det roligt og vaere glade for at vaere gravide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja desværre har det kun udviklet sig i løbet af weekenden og Har nu blødt lidt rødt blod flere gange de sidste 5 timer.

Jeg har nu indstillet mig på det er slut, også prøver vi bare igen;)

Med 2 saer inden jeg fik min søn for 4 år siden er det jo ikke det store chok for mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oev, det er synd :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har undladt at svare herinde, da jeg selv har oplevet det to gange og begge gange har resulteret i abort :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kun oplevet lyserød udflåd i forbindelse med en spontant abort!! Men håber det bedste for dig!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tidligere haft en SA hvor det også startede med lidt blødning men til gengæld i denne graviditet har jeg småblødt on and off i hele graviditeten og jeg er nu 27+4 med en skøn lille dreng i maven :) Håber at alt er ok hos dig og den lille bliver derinde... Lige så snart jeg begyndte at bløde ringede jeg til lægen og fik en henvisning til en gyn som scannede mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER