baby2012

Nyt job og måske gravid??

6 indlæg i dette emne

Jeg er lige startet i nyt job og vi er også så småt i gang med at forsøge, at få lavet endnu en baby herhjemme :loveshower

Mit første barn var næsten 1 år undervejs og hvis dette er tilfældet, så er der jo intet problem med det nye job.. Men samtidig bliver jeg også pludselig i tvivl om vi måske skal udskyde projektet lidt... Er det ikke dårligt, at være på en ny arbejdsplads meget kort og så komme og sige man er gravid????

Hvad ville i gøre og hvad tænker i?? Og er der mon nogen herinde, der har stået i samme situation?

:help :boo :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor nyt er nyt?

Jeg er startet i nyt job for 6 måneder siden og har stadig en lille smule dårlig samvittighed over at vi er gået igang med projekt baby. På den anden side, så har jeg da i hvert fald været ansat over 1 år når jeg skal på barsel, så det går nok.

Et eller andet sted skal man nok se sig ud over den dårlige samvittighed og tænke på sig selv, men jeg kan sagtens følge dig i at det er svært.

Held og lykke med babyprojektet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når firmaer ansætter kvinder i den fødedygtige alder, ved de godt der er en chance for at hun går på barsel på et tidspunkt. Jeg ville ikke have dårlig samvittighed. Du går jo ikke på barsel den dag du bliver gravid!

Hvis man skal vente til det optimale tidspunkt med at få børn, så får man aldrig børn... Held og lykke med projektet! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde kun været på mit arbejde i 5 mdr. Da jeg blev gravid. Og her var der ingen sure miner, tvært imod. de blev alle vældig glade på mine vejne. Så det var bare skønt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde faktisk besluttet mig for, at jeg som minimum skulle være ansat et år... Men som tiden går og uret slår.... Så er den tanke gevaldigt revurderet.

Jeg er bare NØDT til at være egoistisk og tænke på mig selv. Det er et ønske vi har og har forsøgt længe efterhånden at skabe - så hvis det endelig skulle ske jeg bliver gravid, så må de tage den med.

Som du selv skriver - du ved jo ikke hvor langt tid det vil tage denne gang. Det kunne jo også være en upsér - det ved de jo ikke på arbejdspladsen...

Go´ for it!!! og masser af :bd :bd :bd :bd :bd på jeres vej.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre blevet arbejdsløs da min arbejdsplads skal lukkes ned. Vi er igang med PB og jeg tænker også som du.."kan man det"?,men jeg er kommet frem til ,at ja,det kan man godt og nu er jeg også pænt oppe i alderen,så hvis jeg skulle vente på at jeg fik et job først ville chancerne for at blive gravid mindskes og mindskes,så vi er i fuld gang herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER