Mullemor

At håbe eller ikke at håbe

6 indlæg i dette emne

Argh jeg er ved at blive vanvittig. Nu har vi forsøgt siden august og min mens er desværre ikke blevet regelmæssig (43, 32, 36), så jeg ved ikke rigtig hvornår jeg kan forvente en forhåbentlig udebleven mens.

Den sidste uges tid har jeg haft niv i underlivet og murren i maven og i dag har jeg bare haft det SÅ skidt. Store brystspændinger og meget uro i underlivet og niv og murren.

Har testet i dag (uden morgenurin) og den var negativ :(

Vil på den ene side gerne håbe at der er held og der er en positiv test om nogle dage, men tør heller ikke håbe for meget så jeg få rykket cyklusen pga. forventninger etc.

Har gået meget og talt for og imod et barn mere og haft kolde fødder men nu er jeg bare SÅ klar på en positiv test.

Mener at jeg havde ÆL omkring den 9/10. november, men aner ikke hvor forventet mens er, så ved ikke hvornår jeg skal teste. Synes også de tests jeg har virker ret discount-agtige - kan man mon stole på dem (billige-teste.dk)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil godt komme med min erfaring :)

Jeg har en MEGET svingende cyklus. Den længste i år var på 168 dage, så jeg kender til alt med at det er super fustrerende ik at vide hvad, hvor og hvornår. Derudover har jeg haft alle symptomer på graviditet, så det kan altså snyde :) Jeg har i år brugt over 50 G tests, da jeg jo ik vidste hvornår jeg egentlig var over tid. Så til sidst besluttede jeg mig for at invistere i en clearblue ÆL monitor der helt præcis fortæller hvornår ÆL er. Jeg startede så med at bruge den i sidste cyklus, da det var første mens efter jeg købte den, og den fortalte rigtig fint jeg havde ÆL på dag 23, og præcis 14 dage efter kom mens. Så vidt jeg husker, kommer mens 14 dage efter ÆL uanset hvor lang ens cyklus er, så din forventede mens vil vel ligge den 24/25 november(?)

Jeg er ganske sikker på at tests fra billig-teste er udemærket. Mener os det er derfra jeg køber. Eller så er det fra lavpris-teste. Det kan jeg ik lige huske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg anede heller aldrig hvornår jeg var over tid dengang.. jeg testede næsten hver dag indtil mens kom.. også så jeg kunne se at den var negativ og jeg derfor ikke behøvede at være urolig for at skyde mens længere væk ved at håbe..

Det var det klogeste for mig;)

men husk når du tester det skal være morgenurin... så måske du skulle prøve igen i morgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en fast cyklus, men har aldrig kunne teste positiv før jeg skulle have haft mens. Dvs 3-4 dage over tid.

Så jeg vil sige at umiddelbart så lyder dine symtomper som jeg havde det sidste gang og som sagt så gik der lang tid før jeg kunne teste positivt. Så jeg krydser fingre og håber det bedste !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mullemor :)

Jeg ved ikke om du kender mig og min historie fra da vi forsøgte at få nr 2?

Jeg havde også en usandsynlig svingende cyklus...mellem 28-nogen og halvtreds dage....ku godt springe en hel mdr over. Så jeg blev undersøgt for PCO, det havde jeg heldigvis ikke!

Der var bare uorden i mit system....ja tak for den udmelding doktor...Så jeg købte mig fattig i æl-teste og g-teste, testede dagligt med æl-teste for at finde hoved og hale i det hele.

Men efter næsten 2 års forsøg blev jeg endelig gravid og fik Emilie....

Jeg kan nikke genkendende til alt hvad du skriver....jeg havde sågar mælk i mine bryster uden at være gravid....tal om forstyrrede hormoner! :s :wacko:

Det jeg vil høre dig om er: VED du med 100% sikkerhed at du havde æl den 9.10.? Fik du en positiv æltest? Jeg tænkte lidt, hvis du ikke havde æl der, så kan det være du har æl nu!

De der niv i underlivet kan også sagtens være en æl.

Jeg har testet samtlige tests på markedet og vil fraråde dig at bruge dem man kan købe hos Netto - Bilka - Føtex der hedder Valmed. De giver falske positive streger. Ligesom de der ultra sensitive tests...

Til gengæld vil jeg anbefale dig at bruge de strimler fra billige-teste.dk de er klart bedst, både æl og g-testene også selvom de virker discount, så er de super gode.

Jeg VED at det jeg skriver til dig nu vil blive opfattet som værende umuligt...men der er noget om snakken mht at fjerne fokus fra the babymaking. Jeg ved at det er fysisk umuligt for alle hormoner i kroppen skriger efter en baby og det at blive mor...

MEN....prøv at se om du kan finde et sted i dig der siger ok - f*ck det hele jeg gider ikke alligevel og så fokuser på noget andet....Der var først da jeg nåede dertil at jeg blev gravid. Samme historie har SÅ MANGE andre piger jeg har fulgt herinde

samt veninder IRL. Min egen søster som er pco-pige fik både hormoner etc. men droppede det hele efter et par år fordi intet skete...og så blev hun naturligt gravid!! Man hører det også så ofte om folk der adopterer pga infertilitet...og vupti er konen gravid :D

Det er HELT VILDT som psyken har magten!!

Dengang jeg selv var skruk var det den værste gang vås man kunne fyre af til mig.....men jeg tror nu på der er noget om snakken!

Kan du flytte fokus?

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar .)

Må ærligt indrømme at jeg ikke tester for ÆL, men ser på de tegn der er er bla. at jeg er vildt lysten og har æggehvide-agtig udflåd. Pt. har jeg absolut ikke lyst til sex og mit udflåd er mælkehvidt - sorry for detaljerne.

Ved godt at det ikke er sikkert at jeg havde ÆL der hvor jeg tror den var, men det er alligevel underligt hvis disse tegn skulle vare 2-3 uger.

Prøver ihærdigt at tænke på noget andet, men det er svært når det niver, brysterne er ømme og man har konstant træt.

Håber men tror intet før det er 2 streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER