Guest baby2011

Nogle der har Nykredit som bank?

13 indlæg i dette emne

Vores bank gik konkurs for omkring 14 dage siden :( Vi var ellers rigtig glade for den og vores rådgiver var rigtig sød.. Nu er der en anden bank der skal overtage os kunder og den bank ønsker vi ikke, da priserne på deres gebyrer er for høje i forhold til, hvad vi gav..

Så vi skal til samtale hos Nykredit i morgen og jeg glæder mig ret meget, men vi har ikke rigtig noget erfaring med Nykredit, så er der nogle af jer der har det ???

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores bank gik konkurs for omkring 14 dage siden :( Vi var ellers rigtig glade for den og vores rådgiver var rigtig sød.. Nu er der en anden bank der skal overtage os kunder og den bank ønsker vi ikke, da priserne på deres gebyrer er for høje i forhold til, hvad vi gav..

Så vi skal til samtale hos Nykredit i morgen og jeg glæder mig ret meget, men vi har ikke rigtig noget erfaring med Nykredit, så er der nogle af jer der har det ???

:kram

Antager at I havde maxbank? hvem overtager kunderne?

Har desværre ikke nogle erfaringer med Nykredit, men kan I ikke finde deres afgifter, renter osv på nettet? mht. rådgivning afhænger det vel meget af hvilken rådgiver man får.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Antager at I havde maxbank? hvem overtager kunderne?

Har desværre ikke nogle erfaringer med Nykredit, men kan I ikke finde deres afgifter, renter osv på nettet? mht. rådgivning afhænger det vel meget af hvilken rådgiver man får.

Ja vi havde Maxbank :) og de overtages af Sparekassen Sjælland...

Vi har kigget på nettet og de er meget billigere end Sparekassen Sjælland, så jeg er sikker på de vil være bedre for os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi havde Maxbank :) og de overtages af Sparekassen Sjælland...

Vi har kigget på nettet og de er meget billigere end Sparekassen Sjælland, så jeg er sikker på de vil være bedre for os.

Okay :) afhænger jo også af jeres økonomiske situation. Om i har bolig lån, andre lån eller om i har indestående som skal forrentes :) om i skal have aktier osv osv :) så er mange ting at holde styr på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :) afhænger jo også af jeres økonomiske situation. Om i har bolig lån, andre lån eller om i har indestående som skal forrentes :) om i skal have aktier osv osv :) så er mange ting at holde styr på :)

Ja der er godt nok mange ting, at holde styr på :) Håber vi bliver klogere i morgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er godt nok mange ting, at holde styr på :) Håber vi bliver klogere i morgen..

Håber jeg også for jer :)

Når vi en gang skal ud og låne til hus osv. regner jeg også med at vi skal skifte bank :) men er jo lige som alle andre firmaer, man skal gå derhen hvor det er billigst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kender ikke så meget til nykredit, men min veninde arbejder for dem, så tror de har ret godt styr på tingene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har både Nykredit og Sparekassen Sjælland.

Har været meget tilfreds med Nykredit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er super at høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også Nykredit, og er lige blevet "forfremmet" til plus-kunder :) Vi har været kunder i 3 år og har ikke noget at udsætte på dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender stort set kun til Sydbank og de kan vaere et godt alternativt bud til Nykredit, som jeg nu altsaa ikke har hoert daarligt om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til vi godt kan glæde os til, at komme over hos dem :) Tak for jeres svar :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er kunder i Nykredit og har kun være tilfredse!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER