BRS

HJÆLP - hvordan køber I børnetøj?

19 indlæg i dette emne

Hej allesammen - jeg har brug for hjælp!

Jeg er ved at lave en undersøgelse på universitetet om køb af børnetøj.

Jeg her derfor lavet et (lille) online spørgeskema, som skal hjælpe mig med at blive klogere på, hvem, der køber hvad og hvor - men jeg har brug for jeres hjælp og svar.

Jeg er godt klar over, at man normalt skal yde før man kan nyde, og at jeg ikke har nogen anciennitet her, men jeg har hårdt brug for jeres hjælp, og håber I vil bruge nogle minutter på at udfylde spørgeskemaet alligevel.

I må selvfølgelig også meget gerne videresende linket til spørgeskemaet til venner eller bekendte, der kunne tænkes at kunne lokkes til at svare, men som ikke følger med her på siden

I kan finde spørgeskemaet her:

http://www.surveymonkey.com/s/T3PQM7M

På forhånd tak for hjælpen

Mvh

Brian

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåh jeg kan så ikke svare, fordi jeg ikke har barn endnu.... :) hvis du vil have folk som er kommende forældres svar også, skal du måske ændre svarmulighederne på barnets alder.

Når man er gravid, i min situation adminstrativ gravid, så har man altså også stor lyst og behov for at købe børnetøj :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåh jeg kan så ikke svare, fordi jeg ikke har barn endnu.... :) hvis du vil have folk som er kommende forældres svar også, skal du måske ændre svarmulighederne på barnets alder.

Når man er gravid, i min situation adminstrativ gravid, så har man altså også stor lyst og behov for at købe børnetøj :D

Jeg skrev bare 0 :) Da det jo er sandheden.. mit barn er jo 0....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svaret men tror altså du taber nogle svar, fordi man skal udfylde et pr. barn.

Nu er det ikke noget problem for mig, da jeg kun har Leo, men jeg gad ikke udfylde den 2 gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm her ville den ikke godkende min % fordeling - så opgav <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm her ville den ikke godkende min % fordeling - så opgav <_<

Det er fordi du kun skal skrive tallet og ikke symbolet for % bagefter. Hvis der da ikke er tale om en regnefejl. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har besvaret for 1 barn. Mere kan jeg nemlig ikke. Når jeg klikker på linket igen, dukker siden med "Tak for din bevarelse" op igen. ;)

Synes det er svært at svare præcist, når det drejer sig om procenter, men gjorde da et forsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også svaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svaret for et barn selvom jeg har to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi du kun skal skrive tallet og ikke symbolet for % bagefter. Hvis der da ikke er tale om en regnefejl. ;)

Det var % der var problemet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der svaret herfra, med et barn, men jeg har godt nok 3 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for hjælpen alle sammen - det er virkelig værdsat!!!

Jeg ved godt at spørgeskemaet ikke er helt optimalt (for nu at sige det pænt), men det er både fordi, jeg har lavet et par fejl :blush og fordi, det program jeg har brugt ikke er særlig fleksibelt og blandt andet ikke lader mig gøre det muligt at udfylde spørgeskemaet mere end én gang (med mindre man eksempelvis skifter browser - hvilket jo er lidt besværligt...) :unsure

Og ja - det er bl.a. den samme mangel på fleksibilitet, der gør at man bliver nødt til at skrive 0 som barnets alder, hvis ikke man har født endnu og som gør procentinddelingen en smule "usamarbejdsvenlig" :)

Alle fejlene til trods er jeg glad for, at i tog tiden til at svare på spørgsmålene.

/ Brian

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med undersøgelsen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der svaret herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker CPS & baby2011 :)

/ Brian

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har svaret for min ældste pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG HAR OGSÅ svaret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER