Guest Diden

Hvornår er det flyverdragts vejr?

8 indlæg i dette emne

Sara har lige fået en ny flyverdragt til dette års vinter og så vil hun selvfølgelig have den med i SFO nu.. Jeg er dog lidt i tvivl om det ikke er for tidligt..

Men hvad synes i?

Hvor koldt skal det være for at flyverdragten skal tages i brug?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sara har lige fået en ny flyverdragt til dette års vinter og så vil hun selvfølgelig have den med i SFO nu.. Jeg er dog lidt i tvivl om det ikke er for tidligt..

Men hvad synes i?

Hvor koldt skal det være for at flyverdragten skal tages i brug?

Jeg ved det ikke helt, men har da tænkt at mine unger måske skulle have deres med i børnehave efter ferien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det er under 10 grader

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at det er koldt nok til flyverdragt nu. Mine har haft deres på i et par uger efterhånden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er for tidligt, for hvad skal de så have på, når det bliver koldt for alvor :)

Ved ikke lige hvad min "grænse" er, mærker nok lidt efter på vejret, men der skal klart være koldere end nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er for tidligt, for hvad skal de så have på, når det bliver koldt for alvor :)

Ved ikke lige hvad min "grænse" er, mærker nok lidt efter på vejret, men der skal klart være koldere end nu.

Der skal de også have flyverdragt på. :) De skal da ikke fryse nu, fordi det bliver endnu koldere til vinter.

Jeg er også trukket i vinterjakken, og jeg fryser da hverken mere eller mindre i januar om jeg begynder at gå i den nu eller om en måned :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan lige afsløre at hun fik flyverdragten med i SFO'en efter efterårs ferien, og de styrer det så selv deroppe hvornår hun har den på og ikke har den på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen ja, det er jo en smagssag.. De går jo meget ude i løbet af sådan en dag, så når du føler det er tid, eller hvis du kan se hvad de andre forældre gør. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER