Mistel

Så er det min tur

118 indlæg i dette emne

X X X X X for en sommerhule med fyld ;-S

Håber vi kan følges ad og måske begge have babyer i maven inden Sankt Hans.. :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

X X X X X for en sommerhule med fyld ;-S

Håber vi kan følges ad og måske begge have babyer i maven inden Sankt Hans.. :-D

Det er bare SÅ meget en aftale! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

XXX krydser alt hvad der krydses kan, for at det lykkes denne gang.

Og jeg er helt med på at være Sankt Hans gravid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper alt hvad jeg kan for at du kan få :gravid

:glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

XXX krydser alt hvad der krydses kan, for at det lykkes denne gang.

Og jeg er helt med på at være Sankt Hans gravid :D

Jaa, endnu flere i gravid-til-skt.-hans-klubben! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper alt hvad jeg kan for at du kan få :gravid

:glad :glad :glad

Hvor er du sød! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih jeg hepper også - ville virkelig gerne med i Skt. Hans-klubben, men er ikke helt sikker på, at jeg kan nå det, med mindre jeg er MEGET heldig med første behandling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 æg til frys er jo vildt godt! Hvordan ser man om de er egnede til frost når de ikke er befrugtede - er det når de er modne? Jeg satser på at de opfører sig ordentligt når de skal tøs op.

Jeg krydser stadig fingre for at det kan lade sig gøre med din mands sæd stadigvæk - hvornår ved i det helt sikkert? Men ellers er det nok godt med en donor i baghånden, om ikke andet så giver det vel noget ro.

Og så vil jeg gerne være med på sankt hans gravid holdet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih jeg hepper også - ville virkelig gerne med i Skt. Hans-klubben, men er ikke helt sikker på, at jeg kan nå det, med mindre jeg er MEGET heldig med første behandling :whistling

Man kan jo sige sådan, at statistisk set er der jo lige stor sandsynlighed for at blive gravid i første forsøg som i tredje forsøg, så jeg synes da bare, du lige så godt kan melde dig ind i Skt. Hans klubben med det samme!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 æg til frys er jo vildt godt! Hvordan ser man om de er egnede til frost når de ikke er befrugtede - er det når de er modne? Jeg satser på at de opfører sig ordentligt når de skal tøs op.

Jeg krydser stadig fingre for at det kan lade sig gøre med din mands sæd stadigvæk - hvornår ved i det helt sikkert? Men ellers er det nok godt med en donor i baghånden, om ikke andet så giver det vel noget ro.

Og så vil jeg gerne være med på sankt hans gravid holdet ;)

Ja, jeg er også overrasket, og det virkede lægen ærlig talt også til at være, hehe. Men når æggene er ubefrugtede, så er det sådan noget med, om de er modne nok, store nok og ikke mærkelige - du ved.

Med min mand så ved vi det først på dagen. Det har været sådan med ham, at nogle dage har der været noget (meget lidt) og nogle dage ingenting, og det er ikke til at sige, hvad der afgør det. Så - selvom det har været ok for mig at tage hormoner etc. så har det også været hårdt, og jeg vil helst undgå en tur mere...

Og så skal vi jo også krydse fingre for dig jo! :) Hvornår ved du noget mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er også overrasket, og det virkede lægen ærlig talt også til at være, hehe. Men når æggene er ubefrugtede, så er det sådan noget med, om de er modne nok, store nok og ikke mærkelige - du ved.

Med min mand så ved vi det først på dagen. Det har været sådan med ham, at nogle dage har der været noget (meget lidt) og nogle dage ingenting, og det er ikke til at sige, hvad der afgør det. Så - selvom det har været ok for mig at tage hormoner etc. så har det også været hårdt, og jeg vil helst undgå en tur mere...

Og så skal vi jo også krydse fingre for dig jo! :) Hvornår ved du noget mere?

OK, så er det jo bare med at bevare håbet om at der er nogle gode svømmere lige den dag så længe man kan, og ellers have en donor back-up. Kan sagtens forstå du ikke føler du kan gå igennem hormoner osv uden at få et æg tilbage - det lyder også frygteligt hårdt.

Jeg kan teste den 18.maj, så ja, der må gerne krydses fingre! Det ser ud til at jeg slipper udenom donoræg problematikken i noget tid endnu, da mine æg opførte sig sååå fint når de bare blev mikro-insemineret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OK, så er det jo bare med at bevare håbet om at der er nogle gode svømmere lige den dag så længe man kan, og ellers have en donor back-up. Kan sagtens forstå du ikke føler du kan gå igennem hormoner osv uden at få et æg tilbage - det lyder også frygteligt hårdt.

Jeg kan teste den 18.maj, så ja, der må gerne krydses fingre! Det ser ud til at jeg slipper udenom donoræg problematikken i noget tid endnu, da mine æg opførte sig sååå fint når de bare blev mikro-insemineret ;)

Ihh, hvor bliver det spændende - og dygtige æg du har dig ;) X X X X

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan jo sige sådan, at statistisk set er der jo lige stor sandsynlighed for at blive gravid i første forsøg som i tredje forsøg, så jeg synes da bare, du lige så godt kan melde dig ind i Skt. Hans klubben med det samme!! :yay

For pokker - så er det da det, jeg gør. Om ikke andet burde jeg kunne nå at have et befrugtet æg til Skt. Hans.

Så kan vi heppe på hinandens æg - det giver helt sikkert god karma :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med jeres fryseforsøg, vi krydser fingre herhjemme.

Vi har selv været igennem hele "møllen".

Lad os håbe på at du har en fin :gravid med fyld til sankt hans :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper lige med på heppemøllen og sender MASSER AF POSITIV ENERGI ud til alle med ønsket om en frugtbar sommer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak begge to, hvor er I søde! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige en masse hep din vej :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige en masse hep din vej :glad :glad :glad

1000 tak :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det er flot med 11 æg på frost :)

En masse hep herfra :glad

Er selv igang med mit 2. IVF forsøg så håber at kunne være med i jeres Skt. Hans klub :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom jo ikke med i Sankt hans klubben, men håber alligevel at du klarer det, og at klubben bliver størst muligt!

Hvordan går det med dig nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom jo ikke med i Sankt hans klubben, men håber alligevel at du klarer det, og at klubben bliver størst muligt!

Hvordan går det med dig nu?

Åh nej, gjorde du ikke?? Det er jeg rigtig ked af at høre. Hvordan har du det, og hvad nu?

Der er ikke noget nyt med mig. Går og venter på mens, hvor jeg skal begynde at tage medicin..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det er flot med 11 æg på frost :)

En masse hep herfra :glad

Er selv igang med mit 2. IVF forsøg så håber at kunne være med i jeres Skt. Hans klub :)

Det håber jeg også! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, gjorde du ikke?? Det er jeg rigtig ked af at høre. Hvordan har du det, og hvad nu?

Der er ikke noget nyt med mig. Går og venter på mens, hvor jeg skal begynde at tage medicin..

Jamen, jeg er noget ked af det, og lidt modløs. Du ved, tanker omkring hvorfor fryseæg skulle gøre det for os, når to gange IVF ikke kunne?

Men jeg begynder at få det bedre i dag (tredje dag efter mens). Lige nu glæder jeg mig bare til blodprøven på mandag er overstået, så vi får en ny plan at forholde os til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er næste skridt taget, og vi nærmer os for alvor crunch time. Var på hospitalet i dag, og som sædvanlig er der meget ængstelse og nervøsitet fra min side, når virkeligheden omkring dette projekt melder sig.

Men - jeg blev scannet og alt var som det skulle være. På onsdag forsøger vi at tø mine ubefrugtede æg op og befrugte dem. Hvis de overlever optøningen, hvis de bliver befrugtede, og hvis de deler sig normalt, bliver de sat op fredag. Det er godt nok nogle seriøse hvis'er.....

Den læge vi snakkede med sidst var sådan en rigtig jubeloptimist. Det skal nooooooooook gå, og vi skal bare - 1, 2, 3 så er den der. Hende jeg talte med i dag var meget mere sådan - puha, det bliver svært, det her. Hvilket sikkert passer, men det er bare ikke særlig fedt at høre på. For ca. 700.000. gang blev det nævnt, at det var åh så særligt det med at æggene var frosset ned uden befrugtning. Og at de i øvrigt havde lukket ned igen for den ordning, fordi det var for dyrt. Nå. Det er sikkert godt det samme, for som sædvanlig skal jeg sidde og belære dem om, hvordan de skal udføre jeres arbejde. (Nej, sygeplejerske-type, når der er tale om ubefrugtede frosne æg, bruger man ALTID ICSI ikke IVF) Hvordan er det nu? Nå nej, jeg har på ingen måde nogen form for sundhedsmæssig uddannelse - jeg har kun google. Men til gengæld holder jeg så styr på jeres kontorarbejde for jer, ved hvad I gør af min journal, holder check på den medicin jeg tager, så jeg kan svare, når I ringer og spørger osv. osv.) Kæft jeg er træt af MEGA ucheckede Rigshospital!!

Nej, altså. De er utrolig søde. Og helt sikkert dygtige. Jeg er bare...træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det onsdag. Vi har et æg. Og det ligger lige nu og hygger sig i noget futuristisk udseende hospitalsudstyr. Kom nu lille ven. Lev og hav det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER